dxADSL komt met ADSL plus

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ooh. shiny.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wow, ze beginnen toch zotjes te doen hoor. Zouden ze niet beter eens uitkijken naar een all-in-one pakket? Zodat ook zij onafhankelijk zijn van Belgacom.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

volume lijkt plots veel minder te gaan kosten in ons apelandje (met dank aan dommel om die markt open te breken)

wel niet vergeten dat dxADSL geen nachttarief heeft
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

:eek: fun ...
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Het begint echt zielig te worden voor Telenet en BGC :lol:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef:Het begint echt zielig te worden voor Telenet en BGC :lol:


Vooral voor diegenen die daar klant blijven :lol:

iemand zei en schreef:domme belgen

Hoe komen ze daarbij :???:

Dit geldt niet voor de mensen die +6km van een BC centrale wonen, die kunnen niet anders.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

filipi schreef:Vooral voor diegenen die daar klant blijven :lol:

Ze weten gewoon echt niet beter en hebben - zoals bij vele "services" - schrik voor verandering. Meer moet je er niet achter zoeken en het zal niet snel wijzigen ook...
ooh. shiny.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Mensen hebben inderdaad schrik voor verandering & ook voor het onbekende,dit is normaal,zit in ieder van ons,is eigen aan de mens.
BC en TN zijn vertrouwde namen,en maken veel reklame op de TV.
Er zijn nog zeer veel mensen die denken dat BC en TN de enige twee internet providers zijn!!(ben hier in de straat de enige die bij een alternatieve internet provider zit)
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

fluppie schreef: BC en TN zijn vertrouwde namen,en maken veel reklame op de TV.
Er zijn nog zeer veel mensen die denken dat BC en TN de enige twee internet providers zijn!!


Dat is het enige zwakke punt van die alternatieven: te weinig of zelfs geen reklameakties. En 't is door bekendheid te geven aan je produkt dat je kan scoren.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

filipi schreef:
fluppie schreef: BC en TN zijn vertrouwde namen,en maken veel reklame op de TV.
Er zijn nog zeer veel mensen die denken dat BC en TN de enige twee internet providers zijn!!


Dat is het enige zwakke punt van die alternatieven: te weinig of zelfs geen reklameakties. En 't is door bekendheid te geven aan je produkt dat je kan scoren.
reclame kost geld. belgacom & telenet stelen van hun klaten dus voldoende geld voor reclame. kleine providers werken met kleine winstmarges en hebben geen geld voor reclame! persoonlijk kan het mij niet schelen dat er zoveel mensen bij TN en Belgacom blijven uit gewoonte, dat is mijn probleem niet. wie moeite doet zoekt en vindt alternatieven.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Een beetje spijtig dat DxADSL geen nieuwsserver-toegang aanbiedt, zodat je niet met verschillende facturen zit. Soit, voor 2.5€ heb je al een usenet abo, dus met deze voorwaarden hebben ze voor mij toch de beste deals van het moment (Dommel Cityconnect buiten beschouwing gelaten).
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

nogChoco schreef: dus met deze voorwaarden hebben ze voor mij toch de beste deals van het moment
mee eens. een daarbij komt nog een zeer goeie helpdesk, wat ontbreekt bij de andere kleine spelers. énige nadeel tov dommel, ze zitten op het scarlet netwerk, plaatselijk kan je last hebben van overbelaste nodes. maar als je daarover klaagt ondernemen ze actie (in tegenstelling tot bv EDPNet)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

xenne schreef:
filipi schreef:
fluppie schreef: BC en TN zijn vertrouwde namen,en maken veel reklame op de TV.
Er zijn nog zeer veel mensen die denken dat BC en TN de enige twee internet providers zijn!!


Dat is het enige zwakke punt van die alternatieven: te weinig of zelfs geen reklameakties. En 't is door bekendheid te geven aan je produkt dat je kan scoren.
reclame kost geld. belgacom & telenet stelen van hun klaten dus voldoende geld voor reclame. kleine providers werken met kleine winstmarges en hebben geen geld voor reclame! persoonlijk kan het mij niet schelen dat er zoveel mensen bij TN en Belgacom blijven uit gewoonte, dat is mijn probleem niet. wie moeite doet zoekt en vindt alternatieven.

Mooi voorbeeld: EDPnet stopt met innoveren en is begonnen met reclame te maken (op topradio).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

xenne schreef:
filipi schreef:
fluppie schreef: BC en TN zijn vertrouwde namen,en maken veel reklame op de TV.
Er zijn nog zeer veel mensen die denken dat BC en TN de enige twee internet providers zijn!!


Dat is het enige zwakke punt van die alternatieven: te weinig of zelfs geen reklameakties. En 't is door bekendheid te geven aan je produkt dat je kan scoren.
reclame kost geld. belgacom & telenet stelen van hun klaten dus voldoende geld voor reclame. kleine providers werken met kleine winstmarges en hebben geen geld voor reclame! persoonlijk kan het mij niet schelen dat er zoveel mensen bij TN en Belgacom blijven uit gewoonte, dat is mijn probleem niet. wie moeite doet zoekt en vindt alternatieven.

Er is wel geld genoeg voor marketing maar de kleine spelers kunnen gewoon geen plotse pieken van nieuwe gebruikers aan... Ik dacht dat het Tele2 met hun All In formule een paar jaar geleden is overkomen. Om die pieken op te vangen heb je mankracht nodig en da's het probleem.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

area32 schreef:Er is wel geld genoeg voor marketing maar de kleine spelers kunnen gewoon geen plotse pieken van nieuwe gebruikers aan... Ik dacht dat het Tele2 met hun All In formule een paar jaar geleden is overkomen. Om die pieken op te vangen heb je mankracht nodig en da's het probleem.


Dat heb ik nooit geloofd. Vanaf dag 1 van de lancering van het All In abo waren er al serieuze problemen, bij wijze van spreken vanaf de eerste klant. (en dan wist nog maar een klein percentage van de nieuwe klanten dat ze unlimited te pakken hadden ...de userbasers buiten beschouwing gelaten :wink: ) Maar wat dan de echte reden was?

Maar we wijken af...
Laatst gewijzigd door filipi 06 apr 2008, 11:21, in totaal 1 gewijzigd.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

De vraag is hoe lang het nog kan duren eer de mensen toch een overstap wagen,want zeg nu zelf,als klant van BC en TN voel je je toch langzaam voor joker gezet.
De kleine providers zouden wel in de problemen kunnen komen mochten mensen eens massaal beginnen overstappen,met personeelsgebrek en lange wacht tijden tot gevolg.(vb met 1000den tegelijk)
Het is natuurlijk zo,hoe groter de limietkloof word,hoe meer kans dat dit ooit gebeurd.
Volgens sommigen zullen de volgende maanden echte BC maanden worden,indien dit mocht gebeuren is het hek echt van de dam.
Het aandeel van TN noteerd alvast ver onder de intro prijs,messchien een teken aan de wand??
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

Mooie deal, jammer dat het weer om snelheden gaat van de oertijd.

Ik zie me echt geen geld meer uit geven aan iets dat trager is dan 15mbit
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Xi schreef:Mooie deal, jammer dat het weer om snelheden gaat van de oertijd.

Ik zie me echt geen geld meer uit geven aan iets dat trager is dan 15mbit
Telenet verwelkomt u :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Xi schreef:Ik zie me echt geen geld meer uit geven aan iets dat trager is dan 15mbit


Mmm... en wat gebruik je dan zoal aan applicaties die niet tevreden zijn met minder dan 15 Mbit/s ?

Blijkbaar werkt de Telenet marketing wel echt goed dat mensen geloven die snelheid echt wel nodig te hebben.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef:...Blijkbaar werkt de Telenet marketing wel echt goed dat mensen geloven die snelheid echt wel nodig te hebben.

Dat kwam daarjuist ook bij me op toen ik dat las.
En hij gelooft zichzelf nog ook :roll:
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

Ik zie me gewoon niet langer dan 5 minuten wachten voor een stom bestand van maar 200MB.

Soms heb ik een aantal grotere bestanden gewoon zo goed als nu nodig, ik zou alles preventief kunnen downloaden maar dan zou 175GB even mager zijn als het beetje waar ik nu JIT werk.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Wel in Belgische context blijven, hé - dit nieuwe abo zou een jaar geleden gewoon weggelachen zijn, dus om het af te doen als minderwaardig terwijl je huidige ADSL topsnelheden krijgt, is compleet unfair.

btw, aan 6Mbit hoef je niet langer dan 5 minuten te wachten op je 200MB.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Xi schreef:Soms heb ik een aantal grotere bestanden gewoon zo goed als nu nodig

Allez, wie A zegt... In elke omstandigheden kan jij geen 5 minuten wachten op een bestand van 200MB. Ik ben alvast benieuwd!
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Dat is zijn keuze natuurlijk, als je EN snelheid EN volume wil, zal hij ook niet klagen over de kostprijs van het product.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Block schreef:Dat is zijn keuze natuurlijk

Uiteraard, maar als je alles onder de 15Mbps voorhistorisch noemt en vervolgens vertelt dat je bestanden van 200MB *NU* nodig hebt, zonder er 5 minuten te kunnen op wachten, dan wekt dat mijn nieuwsgierigheid: ofwel is de man gewoon extreem veeleisend (zonder verdere, geldige reden), ofwel is er ergens een geldige reden die ik over het hoofd zie. Vooral in dat laatste geval interesseert me zijn antwoord wel.
ooh. shiny.
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

cloink schreef:
Xi schreef:Soms heb ik een aantal grotere bestanden gewoon zo goed als nu nodig

Allez, wie A zegt... In elke omstandigheden kan jij geen 5 minuten wachten op een bestand van 200MB. Ik ben alvast benieuwd!


offsite backup, updates van landkaarten,...
Niet echt problemen voor de particulier, in een productielijn doen 10 minuten extra downtime wel wat meer pijn.

Iets op een stick zetten voor je naar een klant vertrekt komt ook beter over dan daar een uur te wachten voor iets kleins gedownload is over hun veel tragere sdsl verbinding.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ge staat er proper met u 15 mbit downloadsnelheid, als uw sessie op de remote server gecapped wordt.... Wat ga je dan doen? De host opbellen om uw ongenoegen te uiten? :)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Xi schreef:offsite backup

Ah kijk, hier hebt ge een punt, maar dat lijkt me de bottleneck wel de upload en die zie ik niet meteen stijgen tot 15Mbps of meer...

Xi schreef:Niet echt problemen voor de particulier, in een productielijn doen 10 minuten extra downtime wel wat meer pijn.

Van zodra gij voor een produktielijn een ADSL verbinding gebruikt, zijt ge wel héél slecht bezig me dunkt?

Xi schreef:Iets op een stick zetten voor je naar een klant vertrekt komt ook beter over dan daar een uur te wachten voor iets kleins gedownload is over hun veel tragere sdsl verbinding.

Allemaal goed en wel, maar er zijn toch niet zo heus veel zaken die gigantisch groot zijn en met klanten te maken hebben? 100MB trek je via 6Mbps binnen in ongeveer 2,5 minuten.

Soit, je begrijpt mijn standpunt wel denk ik? Uiteraard is sneller beter, maar om nu 6Mbps voorhistorisch traag te noemen? :?
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Goendi schreef:Ge staat er proper met u 15 mbit downloadsnelheid, als uw sessie op de remote server gecapped wordt.... Wat ga je dan doen? De host opbellen om uw ongenoegen te uiten? :)


Misschien vergeten dat de nodige mensen met meer dan één persoon tegelijk op het net kunnen zitten bij hun thuis? Als ik hier volle bak binnenhaal, merken de andere het hier wel hoor.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Arqentus schreef:Misschien vergeten dat de nodige mensen met meer dan één persoon tegelijk op het net kunnen zitten bij hun thuis? Als ik hier volle bak binnenhaal, merken de andere het hier wel hoor.


Des te erger dat je dan bij TN zit met je 15 Mbit/s... als meerdere personen "vollen bak" binnenhalen dan ga je niet ver komen met hun limiet.
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

het versturen is niet zo erg, dat kan s'nachts.
Om zo maar een internet verbinding van enkele duizenden euro's /maand te voorzien is niet zo evident voor een kmo.

Dat komt voor veel bedrijven neer op de vernieuwing van hun wagen park.
Of als je wil een extra paar handen.
Of een bedrijf niet goed bezig is als ze rekenen op een eenvoudige xdsl verbinding die ze onder normale omstandigheden enkel gebruiken voor email en wat online commerce.

Als er iets in huis is moet je zien dat daar ten volle gebruik van wordt gemaakt, een redundante backup online...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Xi schreef:Om zo maar een internet verbinding van enkele duizenden euro's /maand te voorzien is niet zo evident voor een kmo.


Ik denk dat het overgrote deel van de KMO's, en zelfs MO's vandaag de dag nog steeds met 2 Mbit/s SDSL lijntjes zitten. Zij die het nodig hebben voor hun business zullen er ook geen problemen uit maken meer te betalen.

Xi schreef:Of een bedrijf niet goed bezig is als ze rekenen op een eenvoudige xdsl verbinding die ze onder normale omstandigheden enkel gebruiken voor email en wat online commerce.


Het ene moment is het levensnoodzakelijk... en nu is het helemaal weer niet belangrijk ? Trouwens als het belangrijk is zorg je voor SLA's, en ga je je bedrijf niet toevertrouwen aan een TN consumenten abonnement (ook al ben je een KMO).

Enfin... denk dat hier al meer dan genoeg is geschreven over "het moeten hebben van minimum 15 Mbits".
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

Als je zelf kiest waar je nadrukken wil leggen...

(Waar schreef ik telenet?)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Xi schreef:Als je zelf kiest waar je nadrukken wil leggen...

(Waar schreef ik telenet?)


Noem mij eens een ander abonnement op dat je 15 Mbit/s geeft... en dan bedoel ik niet theoretisch ! Als je de statistieken belijkt hier op Userbase dan zal je zelden dergelijke snelheid zien bij de huidige ADSL formules die 20 en 24 Mbit/s beloven.

Maar de opmerking blijft trouwens identiek... je gebruikt geen consumenten abonnement als het zo belangrijk is als je laat uitschijnen en absoluut geen 5 minuten kan wachten.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Is deze provider een beetje te vertrouwen? Aangezien er bij EDPnet totaal niks meer van vernieuwing inzit, overweeg ik een overstap naar DxADSL. Hun Plus abo lijkt me zeer interessant. Zelfde down- en uploadsnelheden als bij EDPnet (6Mbps/640kbps), eigenlijk de reden waarom ik liever niet naar Dommel zou overstappen, aangezien de downloadsnelheid daar maximum 4,6Mbps is.

Ik zou eigenlijk gewoon willen weten of DxADSL niet zoals RealDSL of E-Leven is. Ik heb zelden of nooit een helpdesk nodig, maar als ik ze dan toch eens nodig heb, verwacht ik wel een beetje professionalisme. Bij EDPnet heb ik op dat gebied zeker geen klagen, maar het lijkt wel alsof deze provider langzaam aan het doodbloeden is. :|

En nog een vraagje: ik veronderstel dat DxADSL en EDPnet allebei via het Scarlet netwerk gaan? Als ik beslis de overstap te doen, kan ik dan meteen al surfen via DxADSL van zodra ik login gegevens ontvangen heb? Mijn modem synct momenteel al aan 6Mbps/640kbps, dus in feite moet daar niks aan gewijzigd worden. Of is het zo simpel niet?
Laatst gewijzigd door KK 11 apr 2008, 12:22, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

DxADSL heeft een heel goeie helpdesk. enige nadeel is dat ze op Scarletnetwerk zitten, maar jij hebt daar ervaring mee aangezien je van EDPnet komt. plaatselijk zijn er blijkbaar nodes overbelast. in tegenstelling tot EDPnet lijkt DxADSL echter wel een verbetering te kunnen geven bij problemen met snelheid. heb nog maar weinig mensen horen klagen over DxADSL
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

KK schreef:Aangezien er bij EDPnet totaal niks meer van vernieuwing inzit, overweeg ik een overstap naar DxADSL. Hun Plus abo lijkt me zeer interessant. Zelfde down- en uploadsnelheden als bij EDPnet (6Mbps/640kbps)


Tenzij je echt niet toekomt met 60 GB betaal je bij

EDPNET 29.95 + (40 * .25) = 39.95
DXADSL 24.95 + (20 * .90) = 42.95

... dus waarom zou je dan veranderen als het overige identiek is ?

Nu ja... voor 32.5 euro heb je dan weer hun Plus abo. Begrijpe wie begrijpe kan aangezien je voor die prijs slechts een Home abonnement (wat verder identiek is aan het Plus) hebt met 48 GB :???:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

hij schreef :
Hun Plus abo lijkt me zeer interessant
:wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Het DxADSL Plus abo kost €32,50 en daar zit 175GB trafiek inbegrepen.
Voor diezelfde €32,50 heb ik bij EDPnet 30GB (€29,95 voor 20GB + 10 extra GB aan €0,25/GB = €32.45).

Dus vanaf een verbruik van 30GB of meer is DxADSL Plus al goedkoper.

Het DxADSL Home abonnement is sowieso al goedkoper dan EDPnet. Dit biedt voor €24,95 een limiet van 40GB, terwijl EDPnet 20GB biedt voor €29,95. Enkel voor degenen die bijna niks verbruiken (minder dan 1GB) biedt EDPnet de goedkoopste oplossing (Max Starter aan €19,95 voor 1GB limiet).

Aangezien mijn verbruik gemiddeld rond de 40 à 50GB zit, lijkt DxADSL Plus voor mij de beste oplossing met een heel pak vrijheid. Niet meer continue die meter in de gaten houden om te weten hoeveel ik ga moeten bijbetalen, dat zou al een hele verademing zijn. 175GB krijg ik nooit opgebruikt, dus moet ik mij ook nooit meer zorgen maken over bijbetalen. En ook al stijgt mijn verbruik met de jaren, dan nog zal het een hele tijd duren voor 175GB te weinig wordt denk ik. 8)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

als je paar weken kan wachten zal ik mijn resultaten posten
heb edpnet opgezegd en ga overschakelen naar adsl2+ formule

Heb hier last van speedcapping 'snachts (30-60 KB/s) maar afgezien daarvan is het voor de volume en snelheid
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”