basically, long story short
A2F Primaire NS & Secundaire NS : ?
ty

Mmm... primaire en secundaire DNS op hetzelfde subnet... goe bezig manneNob schreef:Primaire: 81.89.96.11
Secundaire: 81.89.96.12
Code: Selecteer alles
DNS-servers . . . . . . . . . . . . . : 195.238.2.22
195.238.2.21
Code: Selecteer alles
DNS-servers . . . . . . . . . . . . . : 195.130.130.3
195.130.130.131
Dit is geen commentaar specifiek op A2F... ik ben niet gaan kijken naar de DNS servers van A2F. Ik heb louter mijn bedenkingen gemaakt op een vorige post.Nob schreef:Ok, ander subnet is veiliger en performanter, maar waarom hebt gij (r2) altijd commentaar op adsl2fit?
Op Internet gebeuren dingen nu eenmaal niet zomaar, alle dingen zijn strikt beschreven in RFCs... wat DNS servers betreft kan je lezen in RFC2182, sectie 3.1Nob schreef: En als ge dan commentaar hebt, geef dan een deftige uitleg waarom het zo is en waarom het op een ander wel/niet beter is.
Als je hier kritisch bent dan is dat volgens velen onder jullie negatief. Laat het duidelijk zijn dat ik iedereen zal helpen als ik kan, maar ook kritisch ben daar waar nodig.Nob schreef:(al vond ik de laatste paar posts van jou goed meevallen, ik moet eerlijk zijn.)
Om hier even de puntjes op de "i" te zetten (nee, het is niet negatief, en heb het niet specifiek over A2F) is het zo dat wanneer je ze op hetzelfde subnet plaatst dat je zo-ie-zo niet voldoet aan de basisregels (misschien multi-home'n ze ook nog).Nob schreef:En daar komt dan nog bij dat een "kleine" provider niet altijd de mogelijkheid heeft om bvb zijn 2e DNS server in een ander gebouw te zetten. (bvb omdat ze simpelweg maar 1 gebouw hebben)
(dit voor het gebouw-gedeelte dus)