Hier ook (al 2 dagen) niets... Flauw zaakje als je het mij vraagt.
Nog iemand het gevoel dat e-mail ook niet zuiver tot op de graat werkt?
Krijg teveel verzoeken in de trend van "Opnieuw sturen a.u.b., niets ontvangen"
Wat is er "daar" aan de hand???
nope nog altijd geen enkel lijntje
3/04/2008 10:56:24 Unable to connect / authenticate server: old dommel (Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out").).
Inderdaad, en het gratis abbo op Giganews was voor mij één van de doorslaggevende redenen om voor Dommel te kiezen.
Werkt trouwens nog steeds voor geen meter, nu al meer dan twee dagen.
Ben al blij dat ik van dat boostpack verlost ben.
Een beetje feedback hieromtrent vanwege Dommel zou wel mogen.
Wishful thinking zeker
frado schreef:het is een as is service, dommel geeft hier geen support op .
Da's wel gemakkelijk. News staat bij de dingen die in je abbo zitten dus kan het geen "as is" zijn. Je betaalt voor een pakket met internet toegang, mailbox, webspace, newsserver... Het is aan Dommelom te zorgen dat alles werkt.
Wat als ze binnenkort zeggen, sorry geen support op de mailbox, het is een as is service...
De nieuwsserver staat zelfs niet vermeld in je contract.
2.2.1. Als internet accessprovider stelt SCHEDOM VOF de toegang tot
het internet ter beschikking van de Klant via adsl/sdsl technologie of via
huurlijnen. Deze toegang is niet beperkt in tijd. Door die toegang kan de
Klant websites consulteren op het World Wide Web en beschikt hij over
minstens één e-mailadres. Bovendien wordt de Klant de mogelijkheid
geboden om over een persoonlijke homepage te beschikken, die beperkt
is in grootte en geen commercieel karakter heeft.
6.2. De Klant aanvaardt dat SCHEDOM VOF niet verantwoordelijk zal
zijn voor de annulering of niet-ontvangst van e-mails of elke andere
informatie of voor de niet-bewaring van e-mails of elke andere
informatie.
Na lange tijd niets doen is hij hier toch naar 720KB/s en 7 lijntjes gesprongen. 8 lijntjes zou waarschijnlijk ook nog lukken, maar die laat ik gewoonlijk open als ik apart van het downloaden nog iets wil browsen.
hmm ja, 't is bekend dat dommel de newsserver beschouwd als een 'as is' service, en dat ze er geen support opgeven. dit gezegd zijnde, volgende week gaan de schoolpoorten weer open en zal het probleem zijn eigen wel oplossen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
xenne schreef:hmm ja, 't is bekend dat dommel de newsserver beschouwd als een 'as is' service, en dat ze er geen support opgeven. dit gezegd zijnde, volgende week gaan de schoolpoorten weer open en zal het probleem zijn eigen wel oplossen
yep dan gaat de schoolgaande jeugd weer lekker op de schoolbanken en niet te vergeten al die leraars ook .
xenne schreef:hmm ja, 't is bekend dat dommel de newsserver beschouwd als een 'as is' service, en dat ze er geen support opgeven. dit gezegd zijnde, volgende week gaan de schoolpoorten weer open en zal het probleem zijn eigen wel oplossen
NOT!
Alsof downloaden zoveel werk is. Alles samen duurt misschien maar 3min: filmpje opzoeken, nzb downloaden en starten.
Ik download gewoon evenveel in de vakantie als tijdens de schooldagen.
xenne schreef:hmm ja, 't is bekend dat dommel de newsserver beschouwd als een 'as is' service, en dat ze er geen support opgeven. dit gezegd zijnde, volgende week gaan de schoolpoorten weer open en zal het probleem zijn eigen wel oplossen
NOT!
Alsof downloaden zoveel werk is. Alles samen duurt misschien maar 3min: filmpje opzoeken, nzb downloaden en starten.
Ik download gewoon evenveel in de vakantie als tijdens de schooldagen.
't valt me toch op dat die overbelastingspieken vaak samen vallen met de schoolvakanties zenne jij mag dan misschien even veel downloaden, ik denk dat de meeste van uw collega's 's morgens vroeg hun pc niet gaan opzetten om te beginnen downloaden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik snap het toch niet goed hoor... ik ben al bijna 2 weken non stop aan het downloaden van de nieuwsserver en ik heb nog geen 1 keer problemen gehad...
Dommel heeft toch maar 2 nieuwsserver voor iedereen hoor...
L-army schreef:Ik snap het toch niet goed hoor... ik ben al bijna 2 weken non stop aan het downloaden van de nieuwsserver en ik heb nog geen 1 keer problemen gehad..
dat is het net, je krijgt de problemen maar als je ééns de connectie verbreekt en dan terug wil connecteren als het dan echt druk is kan je wel fkes last hebben
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
L-army schreef:Ik snap het toch niet goed hoor... ik ben al bijna 2 weken non stop aan het downloaden van de nieuwsserver en ik heb nog geen 1 keer problemen gehad..
dat is het net, je krijgt de problemen maar als je ééns de connectie verbreekt en dan terug wil connecteren als het dan echt druk is kan je wel fkes last hebben
Idd heb het nu ook eens voor had maar na nog geen minuut 8 lijntjes trg.
xenne schreef:hmm ja, 't is bekend dat dommel de newsserver beschouwd als een 'as is' service, en dat ze er geen support opgeven. dit gezegd zijnde, volgende week gaan de schoolpoorten weer open en zal het probleem zijn eigen wel oplossen
NOT!
Alsof downloaden zoveel werk is. Alles samen duurt misschien maar 3min: filmpje opzoeken, nzb downloaden en starten.
Ik download gewoon evenveel in de vakantie als tijdens de schooldagen.
't valt me toch op dat die overbelastingspieken vaak samen vallen met de schoolvakanties zenne jij mag dan misschien even veel downloaden, ik denk dat de meeste van uw collega's 's morgens vroeg hun pc niet gaan opzetten om te beginnen downloaden
Gewoon 's nachts.
Anders is het internet overdag te traag om te kunnen werken.
xenne schreef:dat is het net, je krijgt de problemen maar als je ééns de connectie verbreekt en dan terug wil connecteren als het dan echt druk is kan je wel fkes last hebben
Bij downloaden van usenet verbreek je constant de verbinding of dacht je dat die rar's of par's of eender wat allemaal in ééns gedownload worden?
xenne schreef:dat is het net, je krijgt de problemen maar als je ééns de connectie verbreekt en dan terug wil connecteren als het dan echt druk is kan je wel fkes last hebben
Bij downloaden van usenet verbreek je constant de verbinding of dacht je dat die rar's of par's of eender wat allemaal in ééns gedownload worden?
Je neemt wel in een fractie van een seconde opnieuw een lijntje in beslag. Daarom lijkt het als iemand om het uur probeert dat alles volzet is. De oplossing is je newsclient laten openstaan zodat deze ook naar een connectie blijft vragen, na een kwartiertje heb je dan ook een degelijke snelheid.
yama schreef:
xenne schreef:
L-army schreef:Ik snap het toch niet goed hoor... ik ben al bijna 2 weken non stop aan het downloaden van de nieuwsserver en ik heb nog geen 1 keer problemen gehad..
dat is het net, je krijgt de problemen maar als je ééns de connectie verbreekt en dan terug wil connecteren als het dan echt druk is kan je wel fkes last hebben
Idd heb het nu ook eens voor had maar na nog geen minuut 8 lijntjes trg.
Maja woon ook in een telenetwijk
Aantal connecties die je kan maken heeft niets te maken welke provider je heb of hoeveel bandwidth er al dan niet beschikbaar is.
// Edit door L-army: Ik heb even je 2 berichten die onder elkaar stonden samengevoegd.
crapiecorn schreef: De oplossing is je newsclient laten openstaan zodat deze ook naar een connectie blijft vragen, na een kwartiertje heb je dan ook een degelijke snelheid.
dat bedoelde ik dus
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect