Bruno kan het niet laten ...

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Is dit de blog van de CEO van RealDolmen ?
If you can't beat them, confuse them.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

CueBoy schreef:Is dit de blog van de CEO van RealDolmen ?
Ja, en ex CEO van Microsoft Belgium.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
wwdj
Member
Member

En chairman van nomadesk.com :P
LaundroMat
Pro Member
Pro Member

Ik blijf het ergerlijk vinden dat hij zich entrepreneur noemt, terwijl hij niet meer is dan een simpele frontman. Bij Microsoft speelde hij hotelier (bij MS doet een Country Manager helaas niet veel meer dan dat), en bij REAL is hij de marionet van Gores, de hoofdaandeelhouder. Zijn aanstelling als CEO was pure marketing, en meer dan marketing geblaat komt er ook niet uit Bruno's gezicht.

Trouwens, wat wil hij eigenlijk met deze nieuwe post bewijzen? Dat hij een visionair is door ooit eens over Blackberries iets geschreven te hebben? :roll: Mocht zijn schrijfstijl het Humo-studentikoos Nederlands wat kunnen overstijgen, het zou al een stukje minder ergerlijk zijn.

Het wordt tijd dat hij commentaar opnieuw op zijn blog toelaat, maar ik vrees dat hij te graag in zijn eigen gewatteerde realiteit vertoeft.

(Voor je het vraagt, nee, ik ken de man niet persoonlijk, maar ik heb nog nooit iets gelezen van en over hem dat me naar meer vriendelijkheid tegenover zijn persoon deed neigen).
wwdj
Member
Member

LaundroMat schreef:Ik blijf het ergerlijk vinden dat hij zich entrepreneur noemt, terwijl hij niet meer is dan een simpele frontman. Bij Microsoft speelde hij hotelier (bij MS doet een Country Manager helaas niet veel meer dan dat), en bij REAL is hij de marionet van Gores, de hoofdaandeelhouder. Zijn aanstelling als CEO was pure marketing, en meer dan marketing geblaat komt er ook niet uit Bruno's gezicht.

Trouwens, wat wil hij eigenlijk met deze nieuwe post bewijzen? Dat hij een visionair is door ooit eens over Blackberries iets geschreven te hebben? :roll: Mocht zijn schrijfstijl het Humo-studentikoos Nederlands wat kunnen overstijgen, het zou al een stukje minder ergerlijk zijn.

Het wordt tijd dat hij commentaar opnieuw op zijn blog toelaat, maar ik vrees dat hij te graag in zijn eigen gewatteerde realiteit vertoeft.

(Voor je het vraagt, nee, ik ken de man niet persoonlijk, maar ik heb nog nooit iets gelezen van en over hem dat me naar meer vriendelijkheid tegenover zijn persoon deed neigen).
Beste,

Zonder hier al te veel tijd aan te besteden zou ik toch even volgende willen zeggen :

Eerst en vooral :

Let op de titel van zijn blog :
Serieuze en satirische stukjes over échte dagelijkse ervaringen en ontmoetingen, steeds op www.brunosegers.com.

Dus niet alles te serieus opnemen he :P (Cfr blackberry)

De reden waarom je geen commentaar op zijn site kan posten is gewoon omdat je anders aan een hele hoop debiele reacties kunt verwachte. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind :wink:
Mocht je toch willen reageren kan je hem steeds mailen en geloof me je zal een gefundeerd antwoord terug krijgen!

En tot slot : ik ken hem wel persoonlijk en ik moet zeggen hij is wel een entrepreneur. Lees gerust zijn volledige blog erop na en je zal een overtuigd man zijn!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sorry, Spaces is temporarily unavailable at this time.
The service is temporarily unavailable. Please try again later.
Het zal voor een andere keer zijn dan...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”