Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Persoonlijk denk ik dat iedereen wel die limiet vervelend vindt. Ja, zelfs de belgacom medewerkers die een adsldemo@SKYNET account gebruiken om onbeperkt te downen ... wie tot de vriendenkring behoort krijgt wel het passwoord van die account zodat hij een week onbeperkt kan downloaden !
Hoe kan je nu toch die 10 gb omzeilen?
1)Een eerste mogelijkheid bestaat erin om net voor de 10 GB te disconnecten en dan 36 hr full speed (350KB/s) te downloaden. Resultaat : 9,5 GB + 40 GB = 49.5 GB. Wanneer nu terug de 36 hr disconnect komt zit je op smallband.
2)Een tweede mogelijkheid die nog meer oplevert is gebruik maken van een router, deze zorgt ervoor dat je heel snel disconnect en reconnect. Ipv net voor de 10 GB te disconnecten, doe je het nu voor de 7 GB !!! (das het moment waarop ze een mail sturen en de volgende keer dat je reconnect op smallband zit). Dus disconnecten VOOR 7GB, 36 hr fullspeed downloaden, je krijgt disconnect MAAR je blijft op fullspeed want pas nu krijg je je mail dat je bij de volgende login op smallband zal komen. Resultaat : 6.5 GB + 40GB (eerste disconnect)+ (40GB (tweede disconnect) = 86,5 GB !!!!
3) Als je nu kijkt naar je volume op de site zal je merken dat de volle datatransfer zelfs niet geregistreerd staat, enkel de upload zal kloppen :)
4) Heb je nog niet genoeg, koop dan 1 volumepack, download er 4,5 GB van, disconnect en dan terug 36 hr fullspeed. Resultaat : 86,5 GB + 4.5GB + 40 GB = 131 GB !!!

Onthou dat dit systeem enkel werkt als je snel kan reconnecten, met mijn groene alcatel speedtouch lukte dit niet, met de mentor router wel :)

Waarom typ ik dit?
1)Tot twee maanden geleden was ik heel tevreden van skynet, zolang er geen problemen zijn heb je zeker niet te klagen MAAR als er ooit iets deftigs scheelt (zoals overschakeling naar A2F) wordt je op alle mogelijke manieren tegengewerkt !
2)Het is hypocriet dat Belgacom medewerkers hun eigen pleziertjes verzorgen en anderen in de kou laten staan !

Veel plezier hiermee :)

PS aan de mods : dacht dat dit leuke info was dus gelieve niks te veranderen of te verwijderen aan deze thread, het is in het voordeel van de skynet gebruikers :)
gamefreak977
Premium Member
Premium Member
Berichten: 500
Lid geworden op: 19 sep 2003, 21:39
Locatie: Gentbrugge

als ze erachter komen dat ge dit doet, gaan ze dan niet vree vies zijn ??
En is dat niet illegaal dit doen ??
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Tip 1 kende ik al, tip 2 niet echt. Maar wat mij wel al opviel is dat mijn router als hij autoreconnect als ik veel heb gedownload en normaal op smallband moet zitten, ik toch nog 36 uur op full speed kan downloaden... dus er was al ergens een vermoeden ;) maar van die 7Gb, dat is nieuwe en welgekomen informatie :)
Thanks, ik hoop dat de Mods beslissen om deze te laten staan (we zullen daar wel eens over stemmen neem ik aan ;) )
NuKeM
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

gamefreak977 schreef:als ze erachter komen dat ge dit doet, gaan ze dan niet vree vies zijn ??
En is dat niet illegaal dit doen ??


euh, neen, hun systeem laat het toe en zolang jij geconnecteerd bent kan je niet naar je meter kijken

ben sinds de limietinvoering zo bezig geweest ;)
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

NuKeM schreef:Thanks, ik hoop dat de Mods beslissen om deze te laten staan (we zullen daar wel eens over stemmen neem ik aan ;) )


Dacht dat de bedoeling van userbase was om info te delen op een onpartijdige manier. Ik verander niks aan instellingen voor login ofzo dus niks illegaals, het systeem van Belgacom laat het toe dus geen enkel probleem qua illegaliteit ;)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat verklaart dus waarom er bij tijden hele gigabytes aan transfer niet stonden geregistreerd. Ik had het op irc ook al eens op tafel gegooid, maar kon niemand kon een echt antwoord geven.

Nu, ik heb ook de Speedtouch USB, maar gebruik de pc wel als router en staat de verbinding als 'persistent' ingesteld. De router heeft dan binnen de 10 seconden opnieuw de verbinding gemaakt. Soms is dat snel genoeg, soms niet. Maar de limieten zijn voor mij nog nooit echt een probleem geweest, al gebruik ik die trucjes nu en dan wel eens ;)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik heb al eens voorgehad dat gewoon na een dag downloaden (een gieg of 3-4) dat windows zegt dat ik maar een paar 100 MB heb en op de teller van Skynet staat dit dan ook zo. Terwijl ik echt zeker weet dat ik veel meer heb afgehaald.

De wijze die jij hier beschreven hebt is volledig legaal en daarom zal ze wel blijven staan. Er is maar 1 prob, ik heb geen router ;) En de PC blijft geen 24/24 aan staan thuis. NU nog een systeem vinden voor telenet en we zijn gered.

Cheers
Afbeelding
Fr3aK
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 nov 2003, 19:09
Locatie: Rumst

Met Telenet kan je als je een Motorola CyberSurfer hebt telnetten naar die modem en de bios die erop zit flashen zodat hij je verkeer terug op 0 zet. Denk eraan dit is illegaal, ik weet ook niet hoe het moet, ik weet wel dat het kan maar dat dit niet meer of moeilijker gaat bij de nieuwe docsis modems omdat die om de 15min uw verkeer doorsturen en niet om de dag. Er bestaat een progje dat dit kan, je moet alleen je MAC-adres kennen, ik heb het progje nog nooit gevonden maar op GOT spraken ze erover, ga daar mss eens horen.
Alles wat hierboven staat heb ik eens ergens gelezen dus flame me niet als het onjuist is.

Greetz
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Wat Telenet betreft hoorde ik ook dat je zelf je uploadspeed kan veranderen
Bijlagen
temp11.jpg
(17.91 KiB) 18728 keer gedownload
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

inter, zie niet in waarom we iets aan je topic zouden wijzigen.. er staat niks illegaals in. Tenzij je de minuscule regels van de verkoopsvoorwaarden zou lezen... dan zal er vermoedelijk wel een clausule in staan.. "...fouten in het systeem mogen niet misbruikt worden door..." (ik weet niet of het erin staat.. maar pas ermee op.. meestal zijn die clausules goed doordacht en brengt dat dus altijd een stok mee om mee te slaan door belgacom...

Wat betreft de tips zelf.. de meeste van de tips stonden hier al.. maar iets minder uitgebreid.. iets meer tussen de regels geschreven...
Het enige wat er kan gebeuren door zo'n post.. is dat BGC er sneller over valt over eventuele fouten in het systeem.. en deze 'sneller' of 'nu pas' fixed :), waardoor het snel gedaan kan zijn met de pret :).

Wat betreft die logins van BGC medewerkers: allereerst 90% en meer van het BGC personeel heeft net als wij een 10Gb limiet bij Skynet. Ik zal het anders zeggen.. alle BGCers met een SKYNET abo zullen wel limieten hebben. Het personeel van BGC hoeft enkel geen abo geld voor de adsl lijn te betalen... de kosten aan Skynet moeten ze wel betalen.. (hoe het nu gebeurd met het feit dat Skynet > BGC is.. dunno.. maar zo was het in elk geval..).
Het is slechts een beperkt gezelschap van 'Turboline' personeel.. ik zou zeggen de medewerkers tussen 2nd en 3dline het zogenaamde ADSL EXPERT team, die over test logins beschikt waar geen traffic gemetered wordt...maar voor zover we weten, worden die login's geregeld gechecked en de pwd's gewijzigd.. dusja ;-).

Wat betreft die Telenet historie..dat telnetten naar die modem en die flashen.. is dus idd wel illegaal, want de modem is eigendom van TN. Wil daar dus wel op wijzen... bij BGC doe je zelf met je modem wat je wilt.. bij TN, doen zij ermee wat ze willen...
Wat betreft die snelheden.. ik zou het niet weten.. maybe kan Zimmy daarover iets meer vertellen...maybe door manipulatie van de modem ofzo.. (zal ook illegaal zijn) of speciaal abo bij TN ofzo?
I love it when a plan comes together!
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

Inderdaad, met een docsis modem is het mogelijk. Met oudere modems zit je nog met een bit bucket. Maar bij het docsis systeem is het mogelijk om na dat je de modem config file van de telenet tftpd hebt gekregen, de instellingen alsnog te veranderen. Dit houdt natuurlijk enkel in (verbindings instellingen, en rates tx/rx). Van een teller op de modem zelf die update heb ik nog nooit gehoord maar soit.

Het is natuurlijk wel zo dat die instellingen veranderen niet mag. En dat telenet de connection informatie van je modem zo kan opvragen. Zit je dus op een onorthodoxe wijze geconnect, zit je met een probleem :D

Een mogelijke oplossing hiervoor zou zijn, is dat je uw telenet modem kunt flashen met een eigen firmware. In die firmware kan je bv. zeggen dat er 2 config files moeten gebruikt worden. De originele config file die je van de telenet tftpd krijgt die zich in de node situeert, en een lokale config file met gepersonaliseerde instellingen. Als telenet dan een nmtp request doen naar je huidige instellingen, dat je niet de eigenlijke configfile die geladen is doorstuurt, maar exact wat ze willen zien: 'hun config file'.

Mag ik wel aanraden aan iedereen die zegt van, ik wil dit proberen, dat je u eerst goed informeerd, en zorgt dat je methode feilloos is, zoals ik zei. Een andere methode zal alleen op termijn (een dag/week/maand/...) toch uitkomen, en dan zal je zoizo een forse boeten mogen betalen.

Als je geen limiet wil, snelle upload, en een goeiekope breedband oplossing, raad ik a2f aan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

nck schreef:Inderdaad, met een docsis modem is het mogelijk.


Voor zover ik weet kan je dit enkel op de WAN kant... en daar geraak je zelf niet op zonder de nodige apparatuur en een TFTP server. Ik dacht ook niet dat je het ding kan TELNETten, zeker niet vanop de LAN kant.

Waar haal je deze informatie... of zijn het veronderstellingen ?
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Wat Nck zegt is inderdaad mogelijk,maar enkel voor eurodocsis modems. Van Telenet weet ik niet zeker hoe de werkwijze is, maar van chello wel.

Het is inderdaad mogelijk om de modem voor de gek te houden.
Op deze site staat een uitleg om chello voor de gek te houden.
http://www.chelloo.com/YaBB2/index.php?board=7
Je moet maar eens surfen naar hacking.

Er is zelfs een programmaatje om de modem te forceren.
Het werkt echter maar op bepaalde type van modems (vooral motorola SB4200) . En natuurlijk enkel voor chello. Het geeft wel de werkwijze weer waarop de modems kunnen omzeild worden.

Maar het is absoluut mogelijk (Ik heb het gedaan in Brussel). Mijn speed was gecapt op 90kb/s. Na de hack kon ik vrolijk surfen op 500kb/s
Wel na veel trial&error.

Je moet wel oppassen, anders bye bye verbinding en een hoop miserie op U nek
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

r2504 schreef:
nck schreef:Inderdaad, met een docsis modem is het mogelijk.


Voor zover ik weet kan je dit enkel op de WAN kant... en daar geraak je zelf niet op zonder de nodige apparatuur en een TFTP server. Ik dacht ook niet dat je het ding kan TELNETten, zeker niet vanop de LAN kant.

Waar haal je deze informatie... of zijn het veronderstellingen ?


Had een site omtrent deze acties gevonden met zelfs allinone solutions.
http://www.tcniso.net/

sry voor de late reply, niet gezien
Gast

Ik heb zo een 1000ADSL modem van alcatel (waarmee we hier 4 jaar geleden via Turboline online gingen)
Op welke sites kan ik hier meer over vinden (snelheden aanpassen, downloadlimieten omzeilen,...) :p

vriendelijke groeten
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

de modem aanpassen en hierdoor sneller gaan gaat alleen bij telenet, dit zijn ook andere modems!
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

SeNsEi Ze0n schreef:de modem aanpassen en hierdoor sneller gaan gaat alleen bij telenet, dit zijn ook andere modems!


Het gaat enkel bij bepaalde docsis modems.
Sike
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2003, 16:17

Die "trucs" die je hier post gebruik ik nu al meer dan een jaar. Sorry maar ik vind je ***** die kennis te delen met de rest van de wereld.
Leer eens iets voor jezelf houden. Je hebt nu enkel en alleen jezelf ook in de problemen gestoken want wees maar zeker dat BGC dit nu zal oplossen. Vroeger deden mss enkele gebruikers dat en nu ... zal dat volgens mij toch wel wat toenemen zo'n leuke nieuwtjes zijn een lopend vuurtje. naja ik heb nu toch A2F omdat ik sowieso zeker was dat die manier van downloaden niet conform was met de policy van BGC of wat had je gedacht.
Of wil je een glijdende skynetmeter mss?

Vroeger waren er nog veel meer leuke trucs trouwens maar ook die zijn opgedoekt door leuke klojo's zoals jij :)

BTW je had toch maar eens weer het warm water uitgevonden :p

[mod="The Oddity"]
Read the rules: respect all users. Dergelijke aanvallende postings zullen niet getolereerd worden![/mod]
stigmata
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2003, 12:45

Hier is niks illegaals aan, want met een beetje logisch nadenken kun je zelf de afleiding maken. Je breekt niet in het systeem van skynet op een illegale wijze noch wijzig je de instellingen van je modem...

Maar wat voor een achterlijke kerel die threadstarter is weet ik niet, maar je scoort alvast héél hoog... :x

Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd zo'n dingen hier te posten ?!?! Denk je nu werkelijk dat je DE MAN bent om je dit gepost hebt? Heb je nood aan aandacht? Je weet toch wel dat meiden hierop kicken hé?

Dit zijn dingen die je moet geheim houden en er zelf volop van genieten. Ik gebruik het al sinds het begin van de limieten en heb er nog nooit met 1 woord over gerept. Maar domme miskleunde klojo's als jij maken alles kapot en zorgen ervoor dat ik hier zo'n taalgebruik dien te gebruiken om mijn agressie te onderdrukken. Dat je misnoegd bent over de werking van BGC kan ik ook begrijpen en dat frustratie eruit moet ook maar om het op die manier te doen getuigd ook maar van een herseninhoud met elfenstof.

Volgens mij ben jij zo'n randdebiel die belt naar Microsoft voor een activatiecode als je illegale copy van Windows het niet doet.

PS: Als het oorlog is bied je maar aan hoor, betere kannonenvoer dan jij bestaat er niet. Dit maakt oorlog dan eens nuttig...

[mod="The Oddity"]
Read the rules: respect all users. Dergelijke aanvallende postings zullen niet getolereerd worden![/mod]
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Kom kom, het is nu niet dat niemand dit nog niet wist...
Volgens mij weten ze dit bij Belgacom ook maar al te goed (en daar ben ik zo goed als zeker van).
Zeg nu zelf, als je gaat kijken bij de gedetaileerde weergave van je volume/verbindingstijden staat alles er wel netjes bij... je gaat me dus niet vertellen dat het een grote aanpassing zou zijn om de gewone volume meter aan te passen zodat daar ook alles netjes wordt bijgeteld.
Nee, volgens mij laten ze het om één of andere reden bewust zo (misschien omdat ze anders wel veel klanten zouden verliezen aan andere providers). Als dit wat te bekend wordt bestaat er idd wel het gevaar dat ze de kraan lekdicht gaan maken... maar dan mogen ze er zeker van zijn dat ze toch wat klanten zullen verliezen.
Ik begrijp ook wel dat jullie deze dingen liever niet openbaar zien, maar eerlijk gezegd, veel mensen hebben deze trukjes helemaal niet nodig.
NuKeM
stigmata
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2003, 12:45

Wel, daar moet ik je 100% in gelijk geven. Moesten ze het aanpassen zal het zeker klantenverlies zijn.

Maar als dit trucje meer en meer bekend wordt zullen er ook meer en meer het gebruiken waardoor sommige die niet veel downloaden plots toch wel in actie zullen schieten.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

stigmata schreef:Maar als dit trucje meer en meer bekend wordt zullen er ook meer en meer het gebruiken waardoor sommige die niet veel downloaden plots toch wel in actie zullen schieten.


Van wat ik versta onder "niet veel downloaden" naar 10Gb+ lijkt me toch een geweldige stap, en dat alleen omwille van een technisch truukje...
Ach ja, het kan natuurlijk :-)

Enne, de waarden, van wat mogelijk is op die bijkomende 36u, die men uitrekent zijn toch louter theoretisch hé... of vergis ik mij ?

En idd. ze zullen het bij Bgc wel weten, ze moeten het verbruikt volume maar eens afwegen de limiet (+ evt. volumepacks)... Oeps, hopenlijk breng ik ze hier niet op ideeën 8)
If you can't beat them, confuse them.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Sike & Stigmata

Zeer volwassen reactie!

1. Aangezien je zelf al zegt dat je het al meer dan een jaar gebruikt, is het zo dat dit al meermaals op verschillende websites is vermeld en dat BGC dus ook weet heeft van het probleem. Maw ze hebben blijkbaar ofwel niet genoeg met 1jaar om het probleem op te lossen. Ofwel lossen ze het probleem bewust niet op.
Maw: what's the problem dat hier even alles wat mogelijk is en al in aparte topics en/of op andere fora/sites vermeld is geresumeerd is?

We gaan hier niet verder over zeveren! Keep respect voor de andere users. Dergelijke vervolg posts worden gewist!
Er is een verschil tussen je mening zeggen en een persoon aanvallen!

Ik vraag me trouwens af wat er zo cool is aan dingen geheimhouden die al publiekelijk in het skynet forum gestaan hebben en op vélé andere sites!

Kortom: change the attitude!
I love it when a plan comes together!
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Sike & Stigmata, blijkbaar heel sterk om hier iemand uit te maken voor randdebiel en klojo ... bah ... hopelijk even sterk in real life ...
Wat pas lame is is info "geheim" houden. Alexander, alles voor mij en niks voor een ander ... typische egoïstische instelling. Spijtig dat er mensen zoals jullie rondlopen. 'k Vraag me trouwens af wat jullie dan op een forum zoeken.

Cueboy, die waarden zijn niet theoretisch maar realiteit ;)
sparkiii
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:22

Oh oh oh, rustig jongens en meisjes... Het is de periode van kerstmis en nieuwjaar ;-) Probeer elkaar liever geschenkjes te geven dan er een hack-and-slash game van te maken of onrust te gaan stoken. Respecteer elkaars mening ook al ben je het er niet mee eens. Denken jullie nu echt dat dit een 'geheim' is? Wees realistisch: We zitten in Belgïe, waarschijnlijk het meest creatieve land als het er op neer komt om dingen te omzeilen... Iets van 'algemeen nut' blijft zelden verborgen... :twisted:
Sike
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2003, 16:17

Sommigen verdienen gewoon meer als een ander.
Dit trukje heb ik zelf bij toeval ontdekt en ik vind niet dat iedereen die een computer kan aansteken dit moet weten ....
Das mijn mening :)

En als info niet geheim mag gehouden worden :) lol vertel dat eens in de bedrijfswereld.


inter schreef:Sike & Stigmata, blijkbaar heel sterk om hier iemand uit te maken voor randdebiel en klojo ... bah ... hopelijk even sterk in real life ...
Wat pas lame is is info "geheim" houden. Alexander, alles voor mij en niks voor een ander ... typische egoïstische instelling. Spijtig dat er mensen zoals jullie rondlopen. 'k Vraag me trouwens af wat jullie dan op een forum zoeken.

Cueboy, die waarden zijn niet theoretisch maar realiteit ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sike schreef:Dit trukje heb ik zelf bij toeval ontdekt en ik vind niet dat iedereen die een computer kan aansteken dit moet weten ....


Oh nee... zelf ergens op een ander forum gelezen, en nu voelt men zich meteen superieur. Mr. Computer Nerd, als dit je atitude is, ocharme dan... ik zou ervan :oops:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sike schreef:... een computer kan aansteken dit moet weten ....


Is dat niet gevaarlijk ??
*CueBoy houdt het tel.nr. van de brandweer bij de hand*

Zoals gezegd : dit truukje is reeds beschreven op het Technisch Forum van Bgc zelve, dus ...

Wat ik mij afvraag : wie heeft beslist dat jij meer verdient als een ander ?
Enneh ook nog : wat kom je dan hier op het forum doen ? Moet jij niet ergens achter je PC dingen "per toeval" ontdekken ?
En geef ons eens één reden waarom we, mocht je ooit een vraag hebben, onze visie/oplossing/analyse/... met jou zouden delen ?!? Want misschien vinden wij wel dat jij het niet verdient geholpen te worden...


CueBoy, die persoonlijk denkt dat je met zo'n mentaliteit niet ver springt.
If you can't beat them, confuse them.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Mensen, gelieve het wat deftig te houden. Laat deze draad geen flame-thread worden ofzo en het is niet nodig om elkaar de huid vol te schelden.

Ik vind nog altijd knowledge is power en dat moet gedeeld worden. Anders kunnen we de userbase opdoeken en allemaal wat anders gaan doen.

Cheers
Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sub Zero schreef:Ik vind nog altijd knowledge is power en dat moet gedeeld worden. Anders kunnen we de userbase opdoeken en allemaal wat anders gaan doen.


Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden :wink:
If you can't beat them, confuse them.
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

Ik geloof dat dit topic mag gesloten worden. Waarom er in godsnaam reacties nodig waren op 'ge kunt uw skynet limiet overschrijden wow' ?

Heb ook gemerkt dat er niet veel mensen dit wisten, maar vroeger was het mogelijk op uw skynet web account de 50mb webspace te overschrijden. Partieel geuploade bestanden werden niet verwijderd, dus je kon resumen. En net hierbij werd er niets bijgeteld bij het volume.
Je upload 99%, abort, resumed en er wordt maar voor 1% van de bestandsgrootte bijgeteld.

Zo had ik ong. 900 Mb online staan. Enkel was de manier hoe ze er zijn achtergekomen een stommiteit. Als je een bestand verwijderd werd de grootte van het bestand afgetrokken. Als je dan maar volgens de ftpd 10 mb online hebt en je verwijderd iets van 20 mb.... Denk da daar een log van gemaakt werd en dat skynet vervolgens resume hebben gedisabled voor een tijdje. Achteraf zijn ze gewoon veranderd of van ftpd of van script dat de limiet bijhoudt.
Sike
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2003, 16:17

r2504 schreef:
Sike schreef:Dit trukje heb ik zelf bij toeval ontdekt en ik vind niet dat iedereen die een computer kan aansteken dit moet weten ....


Oh nee... zelf ergens op een ander forum gelezen, en nu voelt men zich meteen superieur. Mr. Computer Nerd, als dit je atitude is, ocharme dan... ik zou ervan :oops:


hehe lol geloof ervan wat je wilt jongen ;) userbase.be is het enige forum dat ik volg. bij toeval opgekomen toen er problemen waren met adsl2fit (left skynet anywayz)
Mr. Computer Dumbo. (sorry mods for offensive language) ;)

Sommige mensen kunnen nooit geloven dat er iemand is die eens iets vindt. jaloezie is de wereld nog niet uit blijkbaar.
Nerd... nah net niet.

Mensen relax nou maar ff mij boeit het weinig of niets maar toch als je alles zo maar aan de grote klok hangt heb je daar altijd nadeel bij sowieso. en dat is zeker zo als het eigenlijk beter niet geweten is door de bevoegde instanties.

Knowledge is power... right, but can't knowledge be dangerous in the hands of the wrong people. das mijn punt dus.
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

Sike schreef:hehe lol geloof ervan wat je wilt jongen ;) userbase.be is het enige forum dat ik volg. bij toeval opgekomen toen er problemen waren met adsl2fit (left skynet anywayz)
Mr. Computer Dumbo. (sorry mods for offensive language) ;)

Sommige mensen kunnen nooit geloven dat er iemand is die eens iets vindt. jaloezie is de wereld nog niet uit blijkbaar.
Nerd... nah net niet.

Mensen relax nou maar ff mij boeit het weinig of niets maar toch als je alles zo maar aan de grote klok hangt heb je daar altijd nadeel bij sowieso. en dat is zeker zo als het eigenlijk beter niet geweten is door de bevoegde instanties.

Knowledge is power... right, but can't knowledge be dangerous in the hands of the wrong people. das mijn punt dus.


zwijg jij ook ?

hardly think dat r2504 moet onderdoen voor u als het op IT aankomt . Als je mensen wat minder zou irriteren zou je slimmer overkomen jongen, probeer het eens.
Gebruikersavatar
Slekken
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 30 nov 2003, 15:55
Locatie: Jabbeke

Mensen relax nou maar ff mij boeit het weinig of niets

Als het je toch weinig of niets boeit, waarom ben je dan de eerste om users te beledigen omdat ze iets melden op het forum? Contradictorisch lijkt mij... Geen probleem dat je vindt dat die truc "geheim" :roll: zou moeten blijven, maar dat is nog altijd geen reden om users persoonlijk aan te vallen.

En dan nu on-topic please!

greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik ga hier niks aan toevoegen.
Alle andere gevestigde waarden onder de users (non UB-Crew) hebben immers dezelfde mening als mij en hebben dat al deftig gepost ;-).

En nu gaan we slekken zijn en nck hun post effectief kracht bijzetten:

Vanaf nu: On-topic voor iedereen! Zoniet sluiten we de topic, als we heen en weer gaan flamen. nck, je had het reeds gevraagd hem te sluiten, maar ik vind het zonde deze topic te moeten sluiten omdat een paar mensen zich niet volwassen kunnen gedragen. (laatste poging dus)
I love it when a plan comes together!
flax

Kan iemand me vertellen wat A2F is ?
heb ik nog nooit van gehoord
thx Flax
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Er lopen een aantal discussies op het forum, je kan misschien deze eens lezen, er is ook een review. En voor de rest www.adsl2fit.be

Cheers

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=1919
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=1204
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=1428
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

hmm snelle disconnnect enkel met router ...
kan je niet gewoon de stekker uit het stopcontact trekken (de modem duh niet de pc :roll: )?
want ik heb namelijk geen router maar het o zo leuke speedtouch modempje met het mooie design waar ik overigens feitelijk wel tevreden van ben daar ik nooit probs gehad heb!
dus als dit gaat! antwoordt ;)
want de stekker uittrekken lijkt me het snelst ;)

groeten!
mistah cide
de pispaal <<
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

als je de stekker uittrekt moet ie opnieuw opstarten wat lang kan duren...
wanneer een router reconnect blijft ie opgestart en gaat dit dus sneller...

wat je misschien kan proberen (is maar gok, weet niet of het lukt) is de inkomende lijn uittrekken en terug insteken...

ik weet wel niet of dit disconnect...

give it a try :)

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als je de modem van stroom of telefoon uittrekt moet ie opnieuw synchroniseren, en dat kan al makkelijk meer dan een halve minuut duren. Een router sluit enkel de PPP-sessie en heropent die, en dat duurt niet meer dan een paar seconden...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”