tiscali isdn

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gast

Weet iemand soms welke modem er aangeraden wordt voor tiscali? Het moet wel een modem vr isdn zijn en soms enig idee wat een installatie nog meer inhoudt bij isdn lijn? Van tiscali krijg k niet veel reactie. Thx
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

bij isdn moet de lijn met een speciaal splitterbakje gesplit worden, een alcatel 1000L als ik mij niet vergis, deze vervangt dus al de splitters

modem is best een speedtouch home voor isdn volgens mij
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

De volledige uitleg over hoe je een installatie doet voor adsl over isdn, qua splitters kan je vinden in de sectie "Tutorials" op de Portaalpagina, vervolgens Adsl Installation & Snelgidsen kiezen...(BGC).

Wat betreft modems, dat hoef niet specifiek een Tiscalimodem te zijn.. éénder welke modem is goed, zolang hij maar overweg kan met isdn. Kijk hiervoor eens op de driverpage, kan je je al min of meer een idee vormen.

Een goede modem is de SpeedTouch 510i. (i -> isdn versie, bestaat nl ook in pstn uitvoering, die kenmerkende i, geldt voor véél modems en merken).
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”