Mijn GMail is totaal advertentie vrij?Robbe schreef:
- Op welke manier schend Google uw privacy ?
Buiten door u meer gerichte reclame toe te sturen.
Mail dommel weeral down
Door mijn informatie - d.w.z. het gedetailleerd profiel dat ze opgebouwd hebben - door te geven aan allerlei bedrijven, uiteraard. Zelfs als ze nu nog niet doen, kunnen ze het alsnog doen in de toekomst (want ze blijven natuurlijk al die informatie bewaren; hun servers zijn meer dan groot genoeg).Robbe schreef: Op welke manier schend Google uw privacy ?
Buiten door u meer gerichte reclame toe te sturen.
En daar zijn twee mogelijke antwoorden op: ofwel Google vermijden, ofwel de bal terugspelen, o.a. met de hogergenoemde Firefox extensies (en er zijn wel andere manieren).
Dat argument gebruiken ze allemaal: ook de ergste totalitaire regimes. "De mensen die niets te verbergen hebben, ondervinden geen nadelen aan een compleet gebrek aan privacy." Ja ja...Wat is er zo geheim aan uw persoon dat er geen zonlicht op mag schijnen?
Uw mails worden toch niet door andere gelezen of doorgegeven?!
Google reageert alleen op privacy belangen als ze onder druk worden gezet door een grote menigte. Dat is de reden dat ze bvb. de lengte van de cookies hebben ingekort (oorspronkelijk was dat 31 jaar).Google communiceert openlijk over wat ze doen met die data, is dat zo schrikwekkend?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ondertussen (22H07) zijn de mails die ik vandaag rond de middag stuurde nog steeds niet aangekomen beetje vreemd dat ik enige ben om het te melden laatste weken laat de smtp van dommel het heel vaak afweten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
er zijn genoeg topics van mailproblemen de laatste weken, kijk hier maar eens rond. ben gelukkig niet de enige, hoewel ik vandaag precies wel de enige klager ben of zit de rest al op gmailketter schreef:@ xenne hier laatste weken totaal geen probleem met mails die niet of te laat aankomen.
btw, de mails zijn zonet afgeleverd, na een kleine 11uur
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ik heb anders nooit last gehad van enige reclame van gmail of privacyschending of wat dan ook. ongewenste mail komt netjes in de spam-map terecht en die wordt automatisch geleegd na 30 dagen.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
vertragingen merk je niet meteen hé, ik heb het toevallig gemerkt omdat ik een mail naar een lijst stuurde, mijn mail verscheen niet. toen paar mails naar mezelf gestuurd niets kwam aan. gestuurd van dommel naar gmail- kwam niet aan. er was geen probleem met inkomende mail. 't was vervelend omdat ik gisteren een 5 tal belangrijke mails gestuurd heb waarop ik dringend antwoord moest hebben, 2 van de mails zijn trouwens niet afgeleverd:ljd schreef:de mails die ik al gestuurd heb, zijn toch altijd normaal afgeleverd
Code: Selecteer alles
Sent: Saturday, March 29, 2008 11:42 PM
Subject: failure notice
Hi. This is the qmail-send program at kim.schedom-europe.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<[email protected]>:
Connected to 195.238.5.129 but greeting failed.
Remote host said: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
--- Below this line is a copy of the message
Laatst gewijzigd door xenne 30 maa 2008, 11:46, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
nu weer wel ja, maar gisteren was er een probleemWimpie schreef:Bij mij werkt alles toch normaal.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 4 keer
Deze week kwam er bij mij ook een mail binnen die een week onderweg was geweest van Hotmail. En vandaag is er een mail terug naar mij gekomen die blijkbaar gisteren niet verzonden kon worden..
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
mail is nog altijd aan het haperen en af & toe komt er een mail terug
Code: Selecteer alles
Sent: Monday, March 31, 2008 4:55 PM
Subject: failure notice
Hi. This is the qmail-send program at kim.schedom-europe.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<[email protected]>:
195.238.5.129 does not like recipient.
Remote host said: 459 Too many recipients (RL)
Giving up on 195.238.5.129.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
--- Below this line is a copy of the message.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Zegt genoegxenne schreef:This is the qmail-send program
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
verklaar U naderditCh schreef:Zegt genoegxenne schreef:This is the qmail-send program
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Denk dat er u iemand heeft geblokkeerd, als je dit krijgtxenne schreef:verklaar U naderditCh schreef:Zegt genoegxenne schreef:This is the qmail-send program
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
[quote="Ken"]Waarom geen Google Apps Gmail? Dan kan je een eigen domeinnaam koppelen voor mails en indien nodig ook sites en dergelijke :-)[/quote]
dat bestaat toch; surf naar http://mail.google.com en klik, onderaan op Gmail voor organisaties
dat bestaat toch; surf naar http://mail.google.com en klik, onderaan op Gmail voor organisaties
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik denk het niet. heb die persoon vandaag 5 tal mails gestuurd, krijg er maar 1 van terug.Patje schreef:Denk dat er u iemand heeft geblokkeerd, als je dit krijgtxenne schreef:verklaar U naderditCh schreef:Zegt genoegxenne schreef:This is the qmail-send program
en ondertussen komt er nog één terug van andere recipient
Code: Selecteer alles
Sent: Monday, March 31, 2008 6:11 PM
Subject: failure notice
Hi. This is the qmail-send program at kim.schedom-europe.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<[email protected]>:
194.116.198.80 does not like recipient.
Remote host said: 421 <[email protected]>: Deferring connection
Giving up on 194.116.198.80.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
--- Below this line is a copy of the message.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Hi. This is the qmail-send program at kim.schedom-europe.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<*******@pandora.be>:
195.130.132.43 does not like recipient.
Remote host said: 450 <*****@pandora.be>: Recipient address rejected: Greylisting in action, please try again later
Giving up on 195.130.132.43.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
----------------------------------------------------------
Ik krijg deze melding bij een paar e-mails naar verschillende adressen van telenet
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<*******@pandora.be>:
195.130.132.43 does not like recipient.
Remote host said: 450 <*****@pandora.be>: Recipient address rejected: Greylisting in action, please try again later
Giving up on 195.130.132.43.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
----------------------------------------------------------
Ik krijg deze melding bij een paar e-mails naar verschillende adressen van telenet
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
AHA! OEF! ben blij dat ik dan toch niet de enige ben heb er vandaag zo 3 terug gehad en de andere zijn soms met uren vertraging afgeleverd. dus dommel mag er eens naar kijken, mailprobleem sleept al tijdje aan....magic007 schreef:Hi. This is the qmail-send program at kim.schedom-europe.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<*******@pandora.be>:
195.130.132.43 does not like recipient.
Remote host said: 450 <*****@pandora.be>: Recipient address rejected: Greylisting in action, please try again later
Giving up on 195.130.132.43.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
----------------------------------------------------------
Ik krijg deze melding bij een paar e-mails naar verschillende adressen van telenet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
en hup, weer 6 mails die terugkomen ik kan dus best stellen dat dommel mail onbruikbaar is op de moment. zal eens een nieuw ticket aanmaken want altijd een bestaand ticket updaten levert blijkbaar niets op
mvg,
(en ja, kzal eens kijken om gmail te gaan gebruiken)
mvg,
(en ja, kzal eens kijken om gmail te gaan gebruiken)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 4 keer
Verzending was geen probleem, maar het antwoord kwam zeer laat aan.ljd schreef:verzenden naar hotmail is altijd een probleem.
Ik kan nochtans berichten naar mijn Gmail sturen van dommel. Komen binnen de minuut aan.
Vandaag weer een failure notice gekregen. En hun usenet server werkt ook weeral niet. Dommel mag zich eens gaan herpakken vind ik...
-
- Plus Member
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Wanneer heb je die mails verstuurd, die zonet zijn teruggekomen?xenne schreef:en hup, weer 6 mails die terugkomen ik kan dus best stellen dat dommel mail onbruikbaar is op de moment. zal eens een nieuw ticket aanmaken want altijd een bestaand ticket updaten levert blijkbaar niets op
mvg,
(en ja, kzal eens kijken om gmail te gaan gebruiken)
Heb jij trouwens al altijd een failure notice gekregen als een mail niet afgeleverd was? Dus er is nog nooit een mail echt verloren gegaan, hij was ofwel met vertraging ofwel failure notice?
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 4 keer
En dan? Wilt dat per se zeggen dat die usenetdienst van lage kwaliteit moet zijn? Bij Telenet of EDPnet had ik daar minder problemen mee, dus het ergert mij. Punt uit.ljd schreef:Newsserver wordt gelevert as it is. Er zit hier verplichting op.
En weeral een failure notice..
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de mails zijn verzonden tussen 13H57 en 14H03 - foutmeldingen liepen binnen tussen 15H44 en 15H50RaPMaN schreef:Wanneer heb je die mails verstuurd, die zonet zijn teruggekomen?
ik veronderstel van wel? maar die failure notices beginnen wel m'n voeten uit te hangen, als je er zo'n tiental krijgt op een dagHeb jij trouwens al altijd een failure notice gekregen als een mail niet afgeleverd was? Dus er is nog nooit een mail echt verloren gegaan, hij was ofwel met vertraging ofwel failure notice?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hehehe ik had de 6 mails die terug gekomen waren opnieuw geforward. U raadt het al zeker? daarnet weer 6 foutmeldingen
't is precies wel altijd met SKYNET adres dat ik problemen heb, naar gmail en mezelf wordt meteen afgeleverd ? raar
't is precies wel altijd met SKYNET adres dat ik problemen heb, naar gmail en mezelf wordt meteen afgeleverd ? raar
Laatst gewijzigd door xenne 01 apr 2008, 17:49, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
via windows mail . maar dat zal er wel niets mee te maken hebben. sommige mails komen zonder probleem aan, bv als ik naar m'n eigen mail of naar gmail of hotmail. 't is iets raar...ljd schreef:Ik vind het raar dat ik deze problemen dus niet heb.
Welke programma gebruiken jullie voor mails te versturen?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
[quote="xenne"]'t is precies wel altijd met SKYNET adres dat ik problemen heb, naar gmail en mezelf wordt meteen afgeleverd ? raar :|[/quote]
dan is het duidelijk dat jij bij skynet voor één of andere reden geblokkeerd bent - stuur jij misschien geregeld emails gelijktijdig naar meerdere bestemmelingen of heeft iemand jou bij skynet laten blokkeren voor spam?
dan is het duidelijk dat jij bij skynet voor één of andere reden geblokkeerd bent - stuur jij misschien geregeld emails gelijktijdig naar meerdere bestemmelingen of heeft iemand jou bij skynet laten blokkeren voor spam?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
maar 't is niet alleen naar skynet dat ik problemen heb zenne, en sommige mails naar skynet komen trouwens wél aanstaartmees schreef: dan is het duidelijk dat jij bij skynet voor één of andere reden geblokkeerd bent - stuur jij misschien geregeld emails gelijktijdig naar meerdere bestemmelingen of heeft iemand jou bij skynet laten blokkeren voor spam?
<[email protected]>:
195.238.5.129 does not like recipient.
Remote host said: 459 Too many recipients (RL)
Giving up on 195.238.5.129.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
<*******@telenet.be>:
195.130.132.43 does not like recipient.
Remote host said: 450 <*****@telenet.be>: Recipient address rejected: Greylisting in action, please try again later
Giving up on 195.130.132.43.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
<***********@klascement.net>:
194.116.198.80 does not like recipient.
Remote host said: 421 : Deferring connection
Giving up on 194.116.198.80.
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
misschien heeft het iets te maken met een slecht IP? maar niet vergeten dat ik niet de enige ben met een probleem, er zijn nog gebruikers die last hebben van die foutmeldingen. ik weet het niet en dommel blijkbaar ook niet. maar kzal alvast eens proberen aan een ander IP te geraken
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb een ander IP adres gevraagd & gekregen, ben eens benieuwd of het daarmee opgelost gaat zijn. kreeg zonet nog 14 mails terugRogue schreef:Lijkt me op een blacklist(van je mailserver) op bepaalde (andere) mailservers.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat zal wellicht eerder het geval zijn, daar er meerdere mensen dit probleem lijken te hebben. enfin, ticket is geopend - eventueel bel ik morgen ook wel eens. will keep you posted.Rogue schreef:Ik bedoel dat je mailservers probeert te bereiken die door je eigen mailserver als malafide bestempeld zijn. Hier heeft je eigen IP dus niets mee te maken, dit moet dommel fixen. (Als het daaraan ligt)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
alle mails naar SKYNET blijven hier terugkomen
foutmelding :Remote host said: 459 Too many recipients (RL)
als ik dan kijk op de site van Belgacom:
foutmelding :Remote host said: 459 Too many recipients (RL)
als ik dan kijk op de site van Belgacom:
geen idee waarom ik verdacht zou worden, heb niets speciaal gedaan. maar alles is begonnen de zaterdag toen er geen enkele mail kon afgeleverd worden wel vreemd, gisteren kwam er af&toe één terug, vandaag echt alles naar skynet adressen. hopen dat het tijdelijk is, of heeft er iemand een oplossing? of zou het iets met die PRT te maken kunnen hebben. zit ondertussen op ander IP adres, maar bracht geen soelaas.V: Waarom wordt mijn SMTP connectie verbroken, met een 4xx tijdelijke fout?
A: Hieronder kan u de mogelijke tijdelijke foutmeldingen vinden, en de voorzorgen die u kan nemen om die te voorkomen.
* 459 Too many recipients (RL)
o U wordt ervan verdacht ongewenste mail uit te sturen; u dient de nodige maatregelen te treffen, om ongeoorloofd gebruik van uw diensten te voorkomen
o Uw IP adres is mogelijk een dynamisch IP adres; u dient de relay dienst van uw Service Provider te gebruiken
o U heeft geen reverse DNS (PTR); u dient een PTR record aan te maken (of door uw SP te laten aanmaken) voor uw IP adres
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
het kan ook voorkomen als je naar VEEL mensen tegelijk verstuurt (dan spreek ik over 70+)xenne schreef:alle mails naar SKYNET blijven hier terugkomen
foutmelding :Remote host said: 459 Too many recipients (RL)
als ik dan kijk op de site van Belgacom:geen idee waarom ik verdacht zou worden, heb niets speciaal gedaan. maar alles is begonnen de zaterdag toen er geen enkele mail kon afgeleverd worden wel vreemd, gisteren kwam er af&toe één terug, vandaag echt alles naar skynet adressen. hopen dat het tijdelijk is, of heeft er iemand een oplossing? of zou het iets met die PRT te maken kunnen hebben. zit ondertussen op ander IP adres, maar bracht geen soelaas.V: Waarom wordt mijn SMTP connectie verbroken, met een 4xx tijdelijke fout?
A: Hieronder kan u de mogelijke tijdelijke foutmeldingen vinden, en de voorzorgen die u kan nemen om die te voorkomen.
* 459 Too many recipients (RL)
o U wordt ervan verdacht ongewenste mail uit te sturen; u dient de nodige maatregelen te treffen, om ongeoorloofd gebruik van uw diensten te voorkomen
o Uw IP adres is mogelijk een dynamisch IP adres; u dient de relay dienst van uw Service Provider te gebruiken
o U heeft geen reverse DNS (PTR); u dient een PTR record aan te maken (of door uw SP te laten aanmaken) voor uw IP adres
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
doe ik nooit. en alle mailkes die terugkomen zijn gericht naar 1 persoon. blijkbaar heeft niemand een antwoord op dit uniek geval? volgens mij zijn de problemen van zaterdag de aanleiding...LoSeR schreef:het kan ook voorkomen als je naar VEEL mensen tegelijk verstuurt (dan spreek ik over 70+)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect