Zonet zonder één enkel probleem Vista SP1 op de PC gezet.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
True, hier ook ondertussen al enkele dagen geinstalleerd, maar... ik zie idd niet echt een verschil. Ik las op verschillende fora dat de performance erop vooruit zou gaan, maar ik merk geen verschil. Nu ik moet toegeven dat het me wat tweaking heeft gekost in het begin, maar mijn Vista draaide vóór SP1 ook al redelijk stabiel en vlot...Dafke schreef:bij mij op beide pc's..
geen enkel probleem
maar ook geen enkele prestatie winst ofzo gezien..
Inderdaad, er is vooralsnog geen reden om echt over te stappen naar Vista. Ik heb het gedaan omdat het toch bij mijn nieuwe PC zat, én om er gewoon (minder goede) ervaring mee op te doenBlue-Sky schreef:Als ik hier lees, wat kaween schreef dan werk ik wel met deze oude PC verder.
Doet nog altijd dienst, hoelang nog kan ik enkel hopen nog 'n paar jaartjes.
Ik weet wat je bedoelt, ik heb er ook zo ééntje. Sinds een week of twee al drie keer mijn PC moeten opstarten d.m.v. de Windows Vista DVD en systeemherstel moeten gebruiken nadat hij niet meer opstartte na een Windows-update.kaween schreef:Hopelijk is het dan eindelijk gedaan met de vloedgolf van "crash on updating" gevallen die ik dagelijks binnenkrijg, want da's echt ettelijke machines per dag die na een Vista update niet meer lopen.
Wist'k gisteren ook alRobbe schreef:SP1 is ondertussen binnengekomen via de updates en het is opgelost geraakt
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
wat gebeurt er dan? BSOD?kaween schreef:Hopelijk is het dan eindelijk gedaan met de vloedgolf van "crash on updating" gevallen die ik dagelijks binnenkrijg, want da's echt ettelijke machines per dag die na een Vista update niet meer lopen.
Hoe rapper hoe liever. Wil mijn pc'tje keer herinstalleren en zit te wachten op SP3 om dat te doen. Vista is voor mij hetzelfde als Windows ME: overslaan die handel.nogChoco schreef:Volgens de geruchtenmolen zou XP SP3 komende maandag officieel gereleased worden.
typisch : eeuwige updateloop. "updating 3/3 ...."LoSeR schreef:wat gebeurt er dan? BSOD?kaween schreef:Hopelijk is het dan eindelijk gedaan met de vloedgolf van "crash on updating" gevallen die ik dagelijks binnenkrijg, want da's echt ettelijke machines per dag die na een Vista update niet meer lopen.
en wa moet je dan doen?kaween schreef:typisch : eeuwige updateloop. "updating 3/3 ...."LoSeR schreef:wat gebeurt er dan? BSOD?kaween schreef:Hopelijk is het dan eindelijk gedaan met de vloedgolf van "crash on updating" gevallen die ik dagelijks binnenkrijg, want da's echt ettelijke machines per dag die na een Vista update niet meer lopen.
Waarna de gewone gebruiker er ook niet meer uitraakt.
LoSeR schreef:en wa moet je dan doen?kaween schreef:typisch : eeuwige updateloop. "updating 3/3 ...."LoSeR schreef:wat gebeurt er dan? BSOD?kaween schreef:Hopelijk is het dan eindelijk gedaan met de vloedgolf van "crash on updating" gevallen die ik dagelijks binnenkrijg, want da's echt ettelijke machines per dag die na een Vista update niet meer lopen.
Waarna de gewone gebruiker er ook niet meer uitraakt.
PS: nog niet veel ervaring met vista. Maar mensen komen vaak naar mij met zulke problemen (XP). Zeker dat als je LANG genoeg wacht dat het niet verder gaat? Ik heb 1 keer PC paar uur laten werken om de update van IE5 naar IE6 te laten gebeuren.
Is nikske. Dat is volgens mij het verstandigste om bij xp te blijven. Ik ging afwachten om over te schakelen naar vista na de sp1 update. Maar ik verneem via verschillende bronnen dat sp1 weinig soelaas brengt.LoSeR schreef:oh daamn :/
khoop dat mijn vrienden bij XP blijven
bedankt
aan wat dan?nonkie schreef:Dat zal volgens mij niet te wijten zijn aan vista.LoSeR schreef:mijn router crasht telkens als ik pc met vista opstart -.-
hopelijk met sp1 gaat het gefixt zijn
Welke router hebt u?LoSeR schreef:aan wat dan?nonkie schreef:Dat zal volgens mij niet te wijten zijn aan vista.LoSeR schreef:mijn router crasht telkens als ik pc met vista opstart -.-
hopelijk met sp1 gaat het gefixt zijn
khad hier vroeger dual boot. Xp -> no prob. Vista ->telkens een reset
PS: ik snap trouwens nog altijd niet hoe het kan, maar ik stel maar feiten vast :/ Ook heb ik dat vista soms gewoon connectie verbreekt...