Zelfde foutmelding als de voorbij gaande weken ....
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
zeker nietproz schreef:Idem, dit is niet de eerste keer van de maand ...
Ok,on4bam schreef:Je moet niet roepen!!ditCh schreef:DE ZONE DOET ER NIET TOE !!!!!!!!
ondertussen dus wel weerGeachte,
Ervaart u dit probleem nog steeds?
't was de maandagmagic007 schreef:zeg maar ja é![]()
als ik mij niet vergis was het vorige keer ook op een woensdag ...
Ik gebruik als standaard email programma hotmail, ik gebruik mijn dommel email enkel en alleen maar voor mijn pro forma facturen van dommel en voor de tickets die ik regelmatig aanmaak.L-army schreef:Ik zou gewoon Gmail gebruiken, ik heb het er gisteren ofzo nog met Robbe over gehad. De failover die google heeft hebben zééééér weinig bedrijven. En je hebt ineens een mega mailbox
Ook het fabeltje van: "maar dan heeft google persoonlijke informatie" gaat niet op.
Werkt hotmail niet vertragend? Ik heb al gemerkt bij mijn zoon als hij zich registreert ergens of ik stuur hem een email dat het wel wat duurt vooralleer hij die mail aankrijgt in zijn postvak in.fieldoxide schreef:Ik gebruik als standaard email programma hotmail, ik gebruik mijn dommel email enkel en alleen maar voor mijn pro forma facturen van dommel en voor de tickets die ik regelmatig aanmaak.L-army schreef:Ik zou gewoon Gmail gebruiken, ik heb het er gisteren ofzo nog met Robbe over gehad. De failover die google heeft hebben zééééér weinig bedrijven. En je hebt ineens een mega mailbox
Ook het fabeltje van: "maar dan heeft google persoonlijke informatie" gaat niet op.
Mijn vrienden en familie hebben enkel mijn hotmail adres , je weet nooit niet hoe snel je van internetprovider verandert .
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
bedankt. maar nee, ik vind gmail niet handig, zeker niet aangezien ik met veel verschillende accounts werk. ik verwacht dus dat de mail van mijn ISP werkt.Robbe schreef:Gmail > Instellingen > Accounts > Nieuwe e-mailaccount toevoegen
Is het dan niet juist logischer om ze allemaal vanuit één plaats te kunnen bekijken/versturen/ontvangen ?xenne schreef:zeker niet aangezien ik met veel verschillende accounts werk.
Ben ik mee eens, anders moeten ze het niet aanbieden.xenne schreef:ik verwacht dus dat de mail van mijn ISP werkt.
tsja, ik heb meer dan 5 accounts, en in m'n email programma komt dat nu allemaal in mapjes toe, lijkt me niet echt mogelijk met gmailRobbe schreef:Is het dan niet juist logischer om ze allemaal vanuit één plaats te kunnen bekijken/versturen/ontvangen ?
Daar hebt ge het mis, dat is exact hetzelfde als wat Gmail ermee doet.xenne schreef:lijkt me niet echt mogelijk met gmail
Behalve het gebrek aan privacy dan. Google doet nu eenmaal intensief aan data-mining en profile-building. (Daar bestaan wel een aantal Firefox extensies die dat tegenwerken, zoals CustomizeGoogle, TrackMeNot en SquiggleSR. Maar die maken het enkel wat minder erg dan het is...een Google gebruiker is zoiets als een stuk geleend pluimvee, vanuit het oogpunt van het bedrijf.)darkzero schreef:idd gmail all the way! niks dan voordelen en zelden of nooit down
da's idd één van de redenen dat ik google mail liever niet zou gebruiken, maar zal het toch eens moeten bekijken want dommel smtp ligt nog steeds platDrewvt schreef:Behalve het gebrek aan privacy dan. Google doet nu eenmaal intensief aan data-mining en profile-building.darkzero schreef:idd gmail all the way! niks dan voordelen en zelden of nooit down
En wat is er daar juist mis mee?Drewvt schreef:Behalve het gebrek aan privacy dan. Google doet nu eenmaal intensief aan data-mining en profile-building.
Ik heb ook niets te verbergen maar een brief stuur ik toch onder gesloten omslag.Robbe schreef: [*] Wat is er zo geheim aan uw persoon dat er geen zonlicht op mag schijnen?
Uw mails worden toch niet door andere gelezen of doorgegeven?!