Sony BMG kondigt maandtarief aan voor onbegrensd downloaden
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Sony BMG, 's werelds tweede grootste muziekconcern, gaat nog dit jaar een nieuwe formule lanceren waarmee je voor een vast maandtarief, tussen de zes en acht euro, onbegrensd muziek zal kunnen downloaden, van de nieuwste hits tot en met Beethoven. Dat kondigt topman Rolf Schmidt-Holtz morgen aan in de Frankfurter Allgemeine Zeitung. Volgens de topman staat de muziekindustrie voor een uitdaging, maar biedt de nieuwe formule een kans. "Marktonderzoek toont aan dat heel wat mensen deze formule aantrekkelijk vinden", luidt het. Sony BMG wil samenwerken met andere spelers in de muziekindustrie en voert ook gesprekken met Apple. (belga/lpb)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Dit zou wel nogal redelijk - en dan druk ik me nog zacht uit - revolutionair zijn. Lijkt me zéér interessant!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
... voor muziek onder beheer van SonyBMG waarschijnlijk. Dat betekent nog steeds niet: zomaar alles downloaden.
Artiesten die bij EMI of weet-ik-veel welke andere platenlabel zitten zullen misschien elk ook hun 7 euro willen hebben per maand ...
Artiesten die bij EMI of weet-ik-veel welke andere platenlabel zitten zullen misschien elk ook hun 7 euro willen hebben per maand ...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Moest dit gelden voor alle muziek (dus niet enkel Sony BMG), dan deed ik direct mee.
Voor hetzelfde bedrag (7-8 voor muziek en 7-8 voor films) nog eens films erbij en ik ben direct verkocht!
(hopelijk dan wel alles zonder DRM, of ik doe niet mee)
greetz,
Nob
Voor hetzelfde bedrag (7-8 voor muziek en 7-8 voor films) nog eens films erbij en ik ben direct verkocht!
(hopelijk dan wel alles zonder DRM, of ik doe niet mee)
greetz,
Nob
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
wat ik mij afvraag is als je al die mp3's op je pc hebt staan hoe men kan opmaken of die legaal of illegaal zijn..Maglor schreef:Dit zou wel nogal redelijk - en dan druk ik me nog zacht uit - revolutionair zijn. Lijkt me zéér interessant!
-
- Member
Volges mij blijven de liedjes net zo lang geldig tot je het abonnement afsluit, en er zal overal wel de nodige codering met naam en dergelijke aangebracht zijn.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Het addertje..digitalservice schreef:Volges mij blijven de liedjes net zo lang geldig tot je het abonnement afsluit, en er zal overal wel de nodige codering met naam en dergelijke aangebracht zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik krijg voor elke aankoop van iTunes een factuur hoor ...Ofloo schreef: wat ik mij afvraag is als je al die mp3's op je pc hebt staan hoe men kan opmaken of die legaal of illegaal zijn..

Geldig in de zin van legaal, of geldig in de zin van afspeelbaar?digitalservice schreef:Volges mij blijven de liedjes net zo lang geldig tot je het abonnement afsluit, en er zal overal wel de nodige codering met naam en dergelijke aangebracht zijn.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Zoals altijd bij een abonnementsdienst, zijn de liedjes na het stopzetten van het abonnement niet meer te beluisteren. DRM zal er zeker opzitten.
Kan me echt geen downloaddienst van sony (of een andere uitgever) waar je voor acht euro onbeperkt kan afhalen. Gedurende een maand haal je onbeperkt en constant muziek van hun dienst. Na een maand zeg je het op en al die muziek zou nog werken
Klinkt te goed om waar te zijn dacht ik
Kan me echt geen downloaddienst van sony (of een andere uitgever) waar je voor acht euro onbeperkt kan afhalen. Gedurende een maand haal je onbeperkt en constant muziek van hun dienst. Na een maand zeg je het op en al die muziek zou nog werken

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
iTunes+ ftwKenneth schreef:DRM zal er zeker opzitten.