pfft ik kan zelfs niet inloggen op myedpnet.
En ja mijn username en pw zijn 100% goed.
Ik kon wel de traffic zien dmv een link die ze hierboven hebben gepost.
Reductie limiet op nieuwe teller :-(
Dan gebruik je waarschijnlijk de user/pass combinatie van je connectie terwijl je eigenlijk die van 'MyEDPnet' moet gebruiken. In je orderbevestigings-email of brief vind je die MyEDPnet user/pass terug.murda schreef:pfft ik kan zelfs niet inloggen op myedpnet.
En ja mijn username en pw zijn 100% goed.
Ik kon wel de traffic zien dmv een link die ze hierboven hebben gepost.
Welke login en password moet ik daar gebruiken ? Noch met mijn EDPNet-login (Achtenaam.Voornaam) noch met mijn mailbox login (AchtenaamVoornaam1.m1) met bijhorende paswoorden raak ik binnen. Ik moet toch mijn account-naam om op internet aan te melden niet gebruiken he ?LoSeR schreef:je kan nog steeds dit gebruiken
http://www.edpnet.be/traffic2.aspx?R=1& ... D=PASSWORD
login en pass vervangen
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Normaal gewoon je Achternaam.Voornaam login.Jolly.Roger schreef:Welke login en password moet ik daar gebruiken ? Noch met mijn EDPNet-login (Achtenaam.Voornaam) noch met mijn mailbox login (AchtenaamVoornaam1.m1) met bijhorende paswoorden raak ik binnen. Ik moet toch mijn account-naam om op internet aan te melden niet gebruiken he ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
correctJan_B schreef:Normaal gewoon je Achternaam.Voornaam login.Jolly.Roger schreef:Welke login en password moet ik daar gebruiken ? Noch met mijn EDPNet-login (Achtenaam.Voornaam) noch met mijn mailbox login (AchtenaamVoornaam1.m1) met bijhorende paswoorden raak ik binnen. Ik moet toch mijn account-naam om op internet aan te melden niet gebruiken he ?
PS: deze link geeft nu gewoon nieuwe meter
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Nog iemand waar www.edpnet.be niet werkt maar edpnet.be wel.
Ik heb een plugin voor firefox waar je normaal gezien ook de meter kan op aflezen, maar die werkte ineens niet meer en ik heb gemerkt dat ook de edpnet site niet werkt als ik er www. voorzet.
Ik heb een plugin voor firefox waar je normaal gezien ook de meter kan op aflezen, maar die werkte ineens niet meer en ik heb gemerkt dat ook de edpnet site niet werkt als ik er www. voorzet.
Verbruikte dagtrafiek (08u00 - 02u00) 20.067,61
En in detail:
18-03-08 4,71
17-03-08 993,17
16-03-08 20,76
15-03-08 0,24
14-03-08 30,01
13-03-08 916,70
12-03-08 582,87
11-03-08 673,92
10-03-08 610,60
09-03-08 17,86
Leuk verschil
En in detail:
18-03-08 4,71
17-03-08 993,17
16-03-08 20,76
15-03-08 0,24
14-03-08 30,01
13-03-08 916,70
12-03-08 582,87
11-03-08 673,92
10-03-08 610,60
09-03-08 17,86
Leuk verschil

- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Dat was bij mij overlaatst ook zoals ik hier heb vermeld, na een uurtje of 2 was het weer in orde, maar om nu te zeggen dat ik onder de indruk van de nieuwe meter ben.
Idd, heb hier een ticket voor aangemaakt want ik krijg nooit een mail. Zelfs niet als ik op smalband werd gezet.xyrax schreef:Hmmm, hun mailingssysteem op 90% werkt blijkbaar ook al niet of toch met veeeeeeeeel vertraging (die dan te laat is)
Heb er een ticket van aangemaakt.
Die meter flipt inderdaad volledig.murda schreef:Idd, heb hier een ticket voor aangemaakt want ik krijg nooit een mail. Zelfs niet als ik op smalband werd gezet.xyrax schreef:Hmmm, hun mailingssysteem op 90% werkt blijkbaar ook al niet of toch met veeeeeeeeel vertraging (die dan te laat is)
Heb er een ticket van aangemaakt.
Deze morgen stond ik helemaal rood, zo goed als geen overschot meer (het is dan ook bijna resetdag bij mij) en nu log ik nog eens in om te kijken of ik niet aan mijn limiet zit omdat alles traag gaat en zie ik staan dat de meter maar aan 49gb zit.
Flippen doet die handel

Woensdagmiddag een ticketje van gemaakt en in de loop van donderdag moet het gecorrigeerd zijn, want het overzicht en de details lopen weer gelijk en correctnogChoco schreef:De verbruikte dagtrafiek is bij mij ook niet correct berekend: ze zitten er 'slechts' 4.2GB naastStraks eens een ticketje sturen

De nieuwe meter blijkt momenteel down te zijn. Daarstraks werkte hij nog, maar gaf hij voor vandaag al bijna 2 GB aan, terwijl ik vandaag amper online geweest ben.
Van mij mogen ze gerust terug de oude meter invoeren, die had zoveel kuren niet.
Van mij mogen ze gerust terug de oude meter invoeren, die had zoveel kuren niet.
Ik moet normaal vandaag of zelfs gisteren al een nieuwe reset gehad hebben van mijn downloadmeter.
Ik sta momenteel nog altijd op smalband en toch is er een nieuwe historiek aangemaakt voor deze maand.
Laten we hopen dat het automatisch resetten van mensen op smalband werkt anders ziet het er mooi uit.
Ik sta momenteel nog altijd op smalband en toch is er een nieuwe historiek aangemaakt voor deze maand.
Laten we hopen dat het automatisch resetten van mensen op smalband werkt anders ziet het er mooi uit.
Blijkbaar loopt er nog veel mis bij edpnet momenteel.
Mijn reset is geweest op 22/3, gisteren op 23/3 heb ik via mail de factuur gekregen.
Als ik nu inlog en kijk bij openstaande facturen, dan staan er geen open (ik betaal niet via domiciliering).
Ik kijk dan bij Overzicht facturen / credit nota's en daar staat die factuur wel met nog een OGM nummer erbij (dus niet afgewerkt) + er staat ook een Creditnota met een OGM nummer erbij ook met datum 23/3 welke ik niet gekregen heb via mail.
Blijkbaar zou dommel de adsl2+ aanbieden in mijn gemeente begin 1/7/08, ik denk dat ik toch eens ga overschakelen.
De helpdesk is er zeker ook niet beter maar als je minder moet betalen om meer traffiek en meer snelheid te krijgen, waarom niet eens proberen zou ik zeggen.
Mijn reset is geweest op 22/3, gisteren op 23/3 heb ik via mail de factuur gekregen.
Als ik nu inlog en kijk bij openstaande facturen, dan staan er geen open (ik betaal niet via domiciliering).
Ik kijk dan bij Overzicht facturen / credit nota's en daar staat die factuur wel met nog een OGM nummer erbij (dus niet afgewerkt) + er staat ook een Creditnota met een OGM nummer erbij ook met datum 23/3 welke ik niet gekregen heb via mail.
Blijkbaar zou dommel de adsl2+ aanbieden in mijn gemeente begin 1/7/08, ik denk dat ik toch eens ga overschakelen.
De helpdesk is er zeker ook niet beter maar als je minder moet betalen om meer traffiek en meer snelheid te krijgen, waarom niet eens proberen zou ik zeggen.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Al die miereneukerij toch éh, 't word tijd dat het gedaan is met al die meters bij alle providers. Niet waar? 

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Allé, 2 dagen na dat ik mijn factuur heb gehad van deze maand is mijn meter gereset maar zit nog altijd op smalband.
Ik zou denken als ze het factuur sturen en de meters resetten dat ik dan automatisch van smallband wordt gegooid ...
Ik zou denken als ze het factuur sturen en de meters resetten dat ik dan automatisch van smallband wordt gegooid ...
Deze mail heb ik net gekregen :
Uw adsl-trafiek
Beste adsl-klant
Voor de berekening van uw trafiek hanteren wij een nieuwe trafiekmeter.
We hebben gemerkt dat er een verschil is tussen de facturatie van de extra verbruikte adsl-trafiek berekend door de oude meter en de facturatie van de extra verbruikte adsl-trafiek door de nieuwe meter, die veel nauwkeuriger is dan de oude.
U zal eerstdaags een creditnota ontvangen voor de extra verbruikte adsl-trafiek die berekend is door de oude meter voor de periode van 1 december 2007 tot nu.
Daarna zullen wij u een correctiefactuur sturen voor diezelfde extra verbruikte adsl-trafiek, maar dan berekend door de nieuwe meter. Dit zal samen gebeuren met uw eerste volgende maandfactuur voor uw adsl-abonnement.
Zowel de creditnota als de factuur zullen de nodige informatie vermelden.
Wij verontschuldigen ons voor de ongemakken.
Mocht u toch nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren via 03 265 6700 of [email protected]
Uw adsl-trafiek
Beste adsl-klant
Voor de berekening van uw trafiek hanteren wij een nieuwe trafiekmeter.
We hebben gemerkt dat er een verschil is tussen de facturatie van de extra verbruikte adsl-trafiek berekend door de oude meter en de facturatie van de extra verbruikte adsl-trafiek door de nieuwe meter, die veel nauwkeuriger is dan de oude.
U zal eerstdaags een creditnota ontvangen voor de extra verbruikte adsl-trafiek die berekend is door de oude meter voor de periode van 1 december 2007 tot nu.
Daarna zullen wij u een correctiefactuur sturen voor diezelfde extra verbruikte adsl-trafiek, maar dan berekend door de nieuwe meter. Dit zal samen gebeuren met uw eerste volgende maandfactuur voor uw adsl-abonnement.
Zowel de creditnota als de factuur zullen de nodige informatie vermelden.
Wij verontschuldigen ons voor de ongemakken.
Mocht u toch nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren via 03 265 6700 of [email protected]
- GeertAki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Contacteer:
Frado heeft ook zo'n mail gekregen en heeft er een apart topic van gemaakt.xyrax schreef:Deze mail heb ik net gekregen:
yep, blijkbaar heeft die dat na mij gedaanGeertAki schreef:Frado heeft ook zo'n mail gekregen en heeft er een apart topic van gemaakt.xyrax schreef:Deze mail heb ik net gekregen: