Scromble ADSL
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Hun aanbod is identiek met dat van Xtreme ADSL.
Ook de reden waarom ik ze niet heb opgenomen, als ik me niet vergis, het lijkt me een 100% reseller.
Ook de reden waarom ik ze niet heb opgenomen, als ik me niet vergis, het lijkt me een 100% reseller.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
is ook zo.cloink schreef:Hun aanbod is identiek met dat van Xtreme ADSL.
Ook de reden waarom ik ze niet heb opgenomen, als ik me niet vergis, het lijkt me een 100% reseller.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Wat is er eigelijk mis met een reseller?cloink schreef:Hun aanbod is identiek met dat van Xtreme ADSL.
Ook de reden waarom ik ze niet heb opgenomen, als ik me niet vergis, het lijkt me een 100% reseller.
Ikzelf heb sinds januari een Scromble ADSL verbinding en ben er heel tevreden over. Hun helpdesk is goed bereikbaar (zowel via e-mail als via telefoon) en ik surf al 2 maanden gratis.
Reseller of niet, ik schakel voor het eerst nog niet over.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Er is absoluut niets mis met een reseller, maar om deze allen op te nemen in een vergelijk is een beetje belachelijk, dan neem ik liever het origineel op (indien alles technisch en prijsgewijs gelijk is uiteraard).
Trouwens, iets zegt me dat ik bij problemen ook liever het "origineel" zou willen hebben. Maargoed, dat zal de toekomst bij u uitwijzen I guess.
Trouwens, iets zegt me dat ik bij problemen ook liever het "origineel" zou willen hebben. Maargoed, dat zal de toekomst bij u uitwijzen I guess.
ooh. shiny.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Appelen met appelen vergelijken hé.
Scromble ADSL MAX: 64,95€
Xtreme ADSL Office: 69,95€
Scromble ADSL HOME: 29,95€
Xtreme ADSL Home: 26,95€
Scromble ADSL EXTREME: 54,95€
Xtreme ADSL Home Max: 33,50€
Scromble ADSL XTRA: 44,95€
Xtreme ADSL Business: 44,95€
De specs van bovenstaande combinaties zijn telkens identiek. Ik zie 1 geval waar Scromble 5€ goedkoper is, 1 geval waar ze dezelfde prijs hanteren en 2 geval waar Scromble respectievelijk 3€ en 21,45€ duurder is.
Dus goed, er zit inderdaad een prijsverschil en ik zal ze kortelings opnemen in mijn vergelijk.
Scromble ADSL MAX: 64,95€
Xtreme ADSL Office: 69,95€
Scromble ADSL HOME: 29,95€
Xtreme ADSL Home: 26,95€
Scromble ADSL EXTREME: 54,95€
Xtreme ADSL Home Max: 33,50€
Scromble ADSL XTRA: 44,95€
Xtreme ADSL Business: 44,95€
De specs van bovenstaande combinaties zijn telkens identiek. Ik zie 1 geval waar Scromble 5€ goedkoper is, 1 geval waar ze dezelfde prijs hanteren en 2 geval waar Scromble respectievelijk 3€ en 21,45€ duurder is.
Dus goed, er zit inderdaad een prijsverschil en ik zal ze kortelings opnemen in mijn vergelijk.
ooh. shiny.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Voila, Scromble is opgenomen op xs.be
Hier en daar inderdaad sterkere prijzen dan Xtreme ADSL, dat ziet er dus veelbelovend uit.
PS: zelf iets met Scromble? Of speciaal hier geregistreerd om dit even te verkondigen?
Hier en daar inderdaad sterkere prijzen dan Xtreme ADSL, dat ziet er dus veelbelovend uit.
PS: zelf iets met Scromble? Of speciaal hier geregistreerd om dit even te verkondigen?
ooh. shiny.
Was hier al een tijdje aan het rondkijken (ongeregistreerd) omdat ik een paar maanden geleden wilde veranderen van provider. Heb toen voor Scromble gekozen en vond dit onderwerp wel gepast om even te registrerencloink schreef: PS: zelf iets met Scromble? Of speciaal hier geregistreerd om dit even te verkondigen?
XS.be is trouwens een ferm initiatief
Cloink, heb je al die dt-fouten op de Scromble website ook mee opgenomen?
Maar even serieus: een bedrijfswebsite zou op zijn minst toch in correct Nederlands moeten zijn. Kemels van fouten zoals 'stuurd' geven totaal geen professionele indruk.
Maar even serieus: een bedrijfswebsite zou op zijn minst toch in correct Nederlands moeten zijn. Kemels van fouten zoals 'stuurd' geven totaal geen professionele indruk.
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Wat een afschuwelijke website. Ik word misselijk van die goedkope animatieafbeeldingen. Hun hostingpakketten zijn ook interessant, je krijgt zowaar 9MB traffic. Of GB. Of KB. Misschien wel TB? Wie zal het zeggen?
Nieuw bij Scromble Homeconnect. Tiens, ik heb dat precies eerder gehoord.
Nu, de specificaties ervan vind ik vooralsnog niet terug behalve dan dat je geen Belgacomlijn hoeft te betalen.
MS Paint?
On a positive side: Er zit blijkbaar een gratis .be-domeinnaam bij hun ADSL-pakketten.
Nieuw bij Scromble Homeconnect. Tiens, ik heb dat precies eerder gehoord.
Nu, de specificaties ervan vind ik vooralsnog niet terug behalve dan dat je geen Belgacomlijn hoeft te betalen.
MS Paint?
Wil je iets bijverdienen? Wordt dan nu Scromble ADSL Reseller.
Hoelang duurd het voordat mijn hosting online is?
On a positive side: Er zit blijkbaar een gratis .be-domeinnaam bij hun ADSL-pakketten.
- Fustigateur
- Pro Member
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49
Die mensen zijn nog maar pas gestart. Rome werd ook niet op dag gebouwd.
Hun prijzen zijn prima evenals hun support, en daar draait het om.
Hun prijzen zijn prima evenals hun support, en daar draait het om.
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de commentaar, opmerkingen en suggesties.
Dankzij jullie (soms kinderachtige) commentaar kunnen wij onze website en diensten aanpassen waar nodig.
Uit jullie opmerkingen heb ik geleerd dat sommigen liever een knappe en ingewikkelde website zien dan een goede service en aanbod.
Ondanks dat, kiezen wij voor de goede service en aanbod.
Mvg,
Dankzij jullie (soms kinderachtige) commentaar kunnen wij onze website en diensten aanpassen waar nodig.
Uit jullie opmerkingen heb ik geleerd dat sommigen liever een knappe en ingewikkelde website zien dan een goede service en aanbod.
Ondanks dat, kiezen wij voor de goede service en aanbod.
Mvg,
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Gewoon die schrijffouten zij onprofessioneel. Iedereen maakt wel een foutje, maar op jullie website staan er wel héél erg veel. Ook jullie vergelijking met Telenet en Belgacom moet geupdate worden.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Graag gedaan .Scromble schreef:Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de commentaar, opmerkingen en suggesties.
Dankzij jullie (soms kinderachtige) commentaar kunnen wij onze website en diensten aanpassen waar nodig.
Uit jullie opmerkingen heb ik geleerd dat sommigen liever een knappe en ingewikkelde website zien dan een goede service en aanbod.
Ondanks dat, kiezen wij voor de goede service en aanbod.
Mvg,
De goeie service en aanbod zie je pas nadat je de website bezocht hebt. Dus een website die een goeie indruk maakt is wel een goed uithangsbord .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ik ga naar de Carrefour voor het aanbod en de service. Niet omdat hun winkels zo mooi zijn.Goztow schreef: Graag gedaan .
De goeie service en aanbod zie je pas nadat je de website bezocht hebt. Dus een website die een goeie indruk maakt is wel een goed uithangsbord .
Maar ik begrijp wat je bedoeld.
Zoals iemand reeds melde op dit forum, zijn we net gestart.
En er moeten idd nog aanpassingen en verbeteringen aan de website gedaan worden.
Onze prioriteit was echter om eerst onze reeds bestaande ADSL klanten een degelijke en snelle service te bieden.
Suggesties en opmerkingen blijven uiteraard welkom.
-
- Premium Member
- Berichten: 670
- Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
- Locatie: leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 16 keer
Sinds ADSL2FIT en REALDSL vertrouw ik niet meer in isp's .Scromble schreef:Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de commentaar, opmerkingen en suggesties.
Dankzij jullie (soms kinderachtige) commentaar kunnen wij onze website en diensten aanpassen waar nodig.
Uit jullie opmerkingen heb ik geleerd dat sommigen liever een knappe en ingewikkelde website zien dan een goede service en aanbod.
Ondanks dat, kiezen wij voor de goede service en aanbod.
Mvg,
Maar goede service is inderdaad belangrijker , maar je site laten controleren is maar een kleine moeite en komt veel professioneler over.
Je produkten op zich zijn wel interessant
Alleen die adsl Xtra met fixed ip lijkt me een beetje overbodig.
Ook:
http://www.scromblehost.be/site/index.p ... Itemid=108
werkt in ie5-6-7 en in safari maar niet in firefox1&2 (linux en windows)
daar loopt iets mis met uwe contact div.
-
- Pro Member
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
- Locatie: Kapelle op den Bos
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
Die goede service klinkt in elk geval positief !! want dat is nu net het probleem waarom de " man in de straat " massaal voor skynet-belgacom en telenet kiest. Ik denk dat het vertrouwen in alternatieve aanbieders is zeer klein is. Logisch, bekijk de onderwerpen maar eens rond tele2, dommel klantvriendelijkheid enz.Scromble schreef:Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de commentaar, opmerkingen en suggesties.
Dankzij jullie (soms kinderachtige) commentaar kunnen wij onze website en diensten aanpassen waar nodig.
Uit jullie opmerkingen heb ik geleerd dat sommigen liever een knappe en ingewikkelde website zien dan een goede service en aanbod.
Ondanks dat, kiezen wij voor de goede service en aanbod.
Mvg,
In elk geval, meer aanbieders van breedband kan ik enkel maar toejuigen. Bewijs nu maar dat je het waard bent.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Service en Telenet... en dat in één zindejean schreef:Die goede service klinkt in elk geval positief !! want dat is nu net het probleem waarom de " man in de straat " massaal voor skynet-belgacom en telenet kiest.
'bedoeld' met t -> bedoelt...Scromble schreef:Ik ga naar de Carrefour voor het aanbod en de service. Niet omdat hun winkels zo mooi zijn.Goztow schreef: Graag gedaan .
De goeie service en aanbod zie je pas nadat je de website bezocht hebt. Dus een website die een goeie indruk maakt is wel een goed uithangsbord .
Maar ik begrijp wat je bedoeld.
Zoals iemand reeds melde op dit forum, zijn we net gestart.
En er moeten idd nog aanpassingen en verbeteringen aan de website gedaan worden.
Onze prioriteit was echter om eerst onze reeds bestaande ADSL klanten een degelijke en snelle service te bieden.
Suggesties en opmerkingen blijven uiteraard welkom.