lijn activatie tijd scarlet (niet echt een klacht)
ik heb vorige week online via de scarlet site een adsl abbonement besteld en ik krijg een brief waar in staat dat ze gaan checken of mijn lijn adsl ondersteunt en als het ondersteund zullen ze er adsl op zetten
maar er staat in dat dat een week duurt maar heb vorige week maandag het aangevraagd en nu is het woensdag en nog steeds geen mail van het is geactiveerd
is dit normaal en moet ik gewoon nog wat geduld uitoefenen?
hoelang duurde het bij jullie (eendert welke adsl prov)
thx
[mod="The Oddity"]
Topic moved. Is geen klacht[/mod]
maar er staat in dat dat een week duurt maar heb vorige week maandag het aangevraagd en nu is het woensdag en nog steeds geen mail van het is geactiveerd
is dit normaal en moet ik gewoon nog wat geduld uitoefenen?
hoelang duurde het bij jullie (eendert welke adsl prov)
thx
[mod="The Oddity"]
Topic moved. Is geen klacht[/mod]
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Wezze,
Je hebt vorige week een formuliertje ingevuld en dat is vermoedelijk deze week verwerkt en een briefje naar u gestuurd. In principe beginnen die tien dagen dan pas te lopen de dato brief eh...
Indien je belt zal dat de dato telefooncall zijn dat je tien dagen beginnen te tellen.
Wat betreft die 10dagen: er moet iemand van BGC en evt iemand van Scarlet naar de LEX omdaar jouw lijn op de juiste DSLAM of van DSLAM te switchen.
Indien je de adsl2fit review en andere topics leest.. wordt dat wel duidelijk.
Heeft trouwens niks te zien met regio's...
Je hebt vorige week een formuliertje ingevuld en dat is vermoedelijk deze week verwerkt en een briefje naar u gestuurd. In principe beginnen die tien dagen dan pas te lopen de dato brief eh...
Indien je belt zal dat de dato telefooncall zijn dat je tien dagen beginnen te tellen.
Wat betreft die 10dagen: er moet iemand van BGC en evt iemand van Scarlet naar de LEX omdaar jouw lijn op de juiste DSLAM of van DSLAM te switchen.
Indien je de adsl2fit review en andere topics leest.. wordt dat wel duidelijk.
Heeft trouwens niks te zien met regio's...
I love it when a plan comes together!
Bij mij duurde het een 10-tal dagen,ik had wel het probleem dat mijn lijn al geactiveerd was maar dat ik mijn login gegevens niet ontvangen had dit duurde bij mij een drietal weken,maar dit heb ik geregeld via de helpdesk dus al bij al niet veel problemen gehad
hier ben ik weer
ik zat dus te w8ten op de activatie van de lijn tot ik op
20 nov de mail kreeg met titel
"binnekort surft u via adsl"
er staat in sorry voor de vertraging binnen enkele dagen surft u via adsl....bla bla bla
maar dat is nu weer al een week geleden en nog steeds gen mail van nu is het in orde
hoe lang gaat dat nog duren whaaaaa is dit nog normaal te noemen of zijn die mij vergeete lol
some help please
ik zat dus te w8ten op de activatie van de lijn tot ik op
20 nov de mail kreeg met titel
"binnekort surft u via adsl"
er staat in sorry voor de vertraging binnen enkele dagen surft u via adsl....bla bla bla
maar dat is nu weer al een week geleden en nog steeds gen mail van nu is het in orde
hoe lang gaat dat nog duren whaaaaa is dit nog normaal te noemen of zijn die mij vergeete lol
some help please
Bel naar de helpdesk en vraag of je lijn al is geactiveerd indien ja,vraag dan je inlog gegevens enzo, ik heb een drietal weken moeten wachten op mijn inloggegevens ik heb gewoon gebeld en toen kon ik surfen
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Is je lijn nog niet gesynched? Heb je dat al gecontroleerd?
Je bengelt nog steeds op de 10-11 dagen eh.. ik zou nog even wachten tot maandag dinsdag... en indien je dan niks gehoord hebt, indien even bellen naar de helpdesk van Scarlet en eens informeren hoe en wanneer..
Indien je lijn al gesynched is, kan je gewoon je login gegevens vragen, vraag dat ze ze mailen of faxen...(via telefoon, mag dat wel normaal niet, maar kom).
Je bengelt nog steeds op de 10-11 dagen eh.. ik zou nog even wachten tot maandag dinsdag... en indien je dan niks gehoord hebt, indien even bellen naar de helpdesk van Scarlet en eens informeren hoe en wanneer..
Indien je lijn al gesynched is, kan je gewoon je login gegevens vragen, vraag dat ze ze mailen of faxen...(via telefoon, mag dat wel normaal niet, maar kom).
I love it when a plan comes together!
im back
ok het is nu disdag en mijn aanvraag was gebeurd op 10 November en vandaag is het 2,3 Decmeber weet et nie just das tog echt abnormaal lang he
en nog steeds geen activatie wel al 2 keer dezelfde mail van binnekort surft u via adsl
ik gaan dus is een mail sturen om te achterhalen wa er aan da hand is en f da nog in deze eeuw zal geactiveerd worden
welk is het email adres waar ik dit moet naartoe sturen?
thx
ok het is nu disdag en mijn aanvraag was gebeurd op 10 November en vandaag is het 2,3 Decmeber weet et nie just das tog echt abnormaal lang he
en nog steeds geen activatie wel al 2 keer dezelfde mail van binnekort surft u via adsl
ik gaan dus is een mail sturen om te achterhalen wa er aan da hand is en f da nog in deze eeuw zal geactiveerd worden
welk is het email adres waar ik dit moet naartoe sturen?
thx
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Hmm,
Blijkbaar loopt er bij Scarlet toch iets grondigs fout.. die 'Dummy' uit de andere topic heeft blijkbaar ook twee keer dezelfde mail gehad... strange...
Ik zou eens bellen naar Scarlet op het nummer: 02/2752727 dat is de Tech. Dienst van Scarlet. Daar eens serieus informeren en deftig achter reden vragen van lange duur... is dit nu door de problemen met hun net dat ze nieuwe aanvragen in queue ofzo zetten.. tot de probs opgelost zijn.. ik weet het niet. Moest het zoiets zijn, zouden ze wel effe deftig info mogen verspreiden....
In elk geval niet laten afschepen.. en om duidelijke reden vragen!
Btw, je bent zeker dat je ondertussen nog geen synch hebt?? Ook al zeggen de emails anders... (just to make sure)
Blijkbaar loopt er bij Scarlet toch iets grondigs fout.. die 'Dummy' uit de andere topic heeft blijkbaar ook twee keer dezelfde mail gehad... strange...
Ik zou eens bellen naar Scarlet op het nummer: 02/2752727 dat is de Tech. Dienst van Scarlet. Daar eens serieus informeren en deftig achter reden vragen van lange duur... is dit nu door de problemen met hun net dat ze nieuwe aanvragen in queue ofzo zetten.. tot de probs opgelost zijn.. ik weet het niet. Moest het zoiets zijn, zouden ze wel effe deftig info mogen verspreiden....
In elk geval niet laten afschepen.. en om duidelijke reden vragen!
Btw, je bent zeker dat je ondertussen nog geen synch hebt?? Ook al zeggen de emails anders... (just to make sure)
I love it when a plan comes together!
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Elke modem heeft wel een lampje waar "ADSL" bij staat. In het algemeen betekent dat als dat permanent brandt dat de modem synchronisatie heeft. (maar dat betekent niet dat hij een internetverbinding heeft).
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik zou niet weten welke login/paswoord-combinatie je anders zou krijgen dan je login voor internet.
Niet vergeten je carrier toe te voegen bij de username, dus login@A2F voor Adsl2fit bijvoorbeeld.
Niet vergeten je carrier toe te voegen bij de username, dus login@A2F voor Adsl2fit bijvoorbeeld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Wezze,
wat ik dus bedoelde met even synch checken, was ofdat je lijn al geen synchro had.. maw de technieker in de LEX al langsgeweest was.. maar dat de administratie bij Scarlet achterloopt.. we moeten alles afgaan eh .
Dus even modem inpluggen, aan de pc hangen.. en zien wat het lampje voor de synchro doet: static blijven branden : lijn is geactiveerd. Pinken: nog niet geactiveerd.
En de carrier voor Scarlet is denk ik nog steeds @PI
Normaal heb je die zaken niet nodig.. gewoon modem inpluggen zowel in pc als in splitter en zien wat er gebeurd.. (bij usb, moet ge hem ook installen eh).
wat ik dus bedoelde met even synch checken, was ofdat je lijn al geen synchro had.. maw de technieker in de LEX al langsgeweest was.. maar dat de administratie bij Scarlet achterloopt.. we moeten alles afgaan eh .
Dus even modem inpluggen, aan de pc hangen.. en zien wat het lampje voor de synchro doet: static blijven branden : lijn is geactiveerd. Pinken: nog niet geactiveerd.
En de carrier voor Scarlet is denk ik nog steeds @PI
Normaal heb je die zaken niet nodig.. gewoon modem inpluggen zowel in pc als in splitter en zien wat er gebeurd.. (bij usb, moet ge hem ook installen eh).
I love it when a plan comes together!
ah oddity zal het is checken die synch dan en dan kan ik misshien al met die username en pawoord bij registratie al surfen dan
dus het is mogelijk dat scarlet gewoon vergeet een mail te sturen
hmm small chance but gotta try
ill keep u guys updated
dus het is mogelijk dat scarlet gewoon vergeet een mail te sturen
hmm small chance but gotta try
ill keep u guys updated
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Wezze,
Het kan gewoon zijn dat de administratie rondom de activaties in de soep draait of dat ergens een Technieker de verkeerde tickets afgesloten heeft ofzo.. maar dat uw lijn eigenlijk al lang synchronisatie heeft....
Enfin ja.. dat zou het eerste zijn dat ik zou controleren.. de bureaucratie is al vaker de mist in gegaan eh...vandaar dus die vraag ook in de Scarlet Adsl topic.. blijkbaar is dat zo ongewoon dat ge uw synch checked..??
Nu, indien je al synch hebt en je hebt je login en pwd kan je idd al surfen....
Indien geen synch.. ja dan zoals eerder gezegd: even contact opnemen met de tech. dienst en om uitleg vragen.
Het kan gewoon zijn dat de administratie rondom de activaties in de soep draait of dat ergens een Technieker de verkeerde tickets afgesloten heeft ofzo.. maar dat uw lijn eigenlijk al lang synchronisatie heeft....
Enfin ja.. dat zou het eerste zijn dat ik zou controleren.. de bureaucratie is al vaker de mist in gegaan eh...vandaar dus die vraag ook in de Scarlet Adsl topic.. blijkbaar is dat zo ongewoon dat ge uw synch checked..??
Nu, indien je al synch hebt en je hebt je login en pwd kan je idd al surfen....
Indien geen synch.. ja dan zoals eerder gezegd: even contact opnemen met de tech. dienst en om uitleg vragen.
I love it when a plan comes together!
de sych moet ik nog testen maar
ik ben eens naar mijn.scarlet.be gegaan zo waar je je dingen kan behren zoals je webspace en weet ik veel nog wat
en daar moet je inloggen me je username en paswoord en het zij "username niet herkent dus ik denk dat dat betekent dat het nog niet geactiveerd is nie?"
dus weet ik op deze manier nie dat het al zeker nog niet is geactiveerd?
ik ben eens naar mijn.scarlet.be gegaan zo waar je je dingen kan behren zoals je webspace en weet ik veel nog wat
en daar moet je inloggen me je username en paswoord en het zij "username niet herkent dus ik denk dat dat betekent dat het nog niet geactiveerd is nie?"
dus weet ik op deze manier nie dat het al zeker nog niet is geactiveerd?
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Wezze, das ergens normaal dat dat nen no-reply heeft .
Dat wordt meer en meer gebruikt bij mailings.... zal spam & virus-wereld wel voor iets tussen zitten. Maar kom dit is niet aan de orde.
Gelieve dus die synch te checken!!! Je login gegevens kunnen nog passief staan.. maar je lijn kan al actief zijn.. die login gegevens doen momenteel NIKS ter zake.. dus check wat we vragen aub.
En, als die synch niks oplevert gelieve een telefoontje te doen, naar het nummer dat ik hier gepost heb...het zal sneller en effectiever zijn dan een mailtje.
Dat wordt meer en meer gebruikt bij mailings.... zal spam & virus-wereld wel voor iets tussen zitten. Maar kom dit is niet aan de orde.
Gelieve dus die synch te checken!!! Je login gegevens kunnen nog passief staan.. maar je lijn kan al actief zijn.. die login gegevens doen momenteel NIKS ter zake.. dus check wat we vragen aub.
En, als die synch niks oplevert gelieve een telefoontje te doen, naar het nummer dat ik hier gepost heb...het zal sneller en effectiever zijn dan een mailtje.
I love it when a plan comes together!
ik wou vandaag juist gaan bellen ik ik krijg deze mail
*** Uw telefoonlijn is uitgerust voor de ADSL-technologie ***
Goed nieuws! Uw telefoonlijn laat het gebruik van ADSL toe.
Wij activeren momenteel uw ADSL-lijn in de telefooncentrale.
Dat duurt ongeveer 5 dagen.
wtf nu gaat die week maar pas in na 1 VOLLEDIGE maand na 1 maand hebben ze eindelijk door dat mijn lijn adsl ondersteund
ik wa sblij yes een mail van scarlet maar dan is het zon mail
*** Uw telefoonlijn is uitgerust voor de ADSL-technologie ***
Goed nieuws! Uw telefoonlijn laat het gebruik van ADSL toe.
Wij activeren momenteel uw ADSL-lijn in de telefooncentrale.
Dat duurt ongeveer 5 dagen.
wtf nu gaat die week maar pas in na 1 VOLLEDIGE maand na 1 maand hebben ze eindelijk door dat mijn lijn adsl ondersteund
ik wa sblij yes een mail van scarlet maar dan is het zon mail
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Hmm, ben je al zeker dat je geen synch gebt??
Dat het dus niet is dat de administratie van de activaties achterloopt???
Dit wordt hetzelfde verhaal als bij Dummy. Ik zou zeggen, zo snel mogelijk met 100% zekerheid verifieren of uw lijn al dan niet synch heeft.. indien niet: onmiddelijk bellen naar Scarlet en uitleg vragen en u niet laten afschepen.
Laat ons weten wat Scarlet zegt..
Anderzijds heb je ondertss ook al een paar dagen laten passeren zonder te bellen en zonder je lijn zelf te checken....
ps: ik bedenk iets. Onlangs ergens info gehad dat BGC een fout gemaakt had met een grote hoeveelheid tickets tussen Scarlet en BGC en dat die door BGC allemaal "voldaan" gestuurd waren, maar dat er eigenlijk niks was gebeurd... ik weet nu niet of dit van jou ook van toepassing is.. of dat dit enkel voor migratie-tickets naar Broba was...maar het zou een uitleg kunnen zijn.
Dat het dus niet is dat de administratie van de activaties achterloopt???
Dit wordt hetzelfde verhaal als bij Dummy. Ik zou zeggen, zo snel mogelijk met 100% zekerheid verifieren of uw lijn al dan niet synch heeft.. indien niet: onmiddelijk bellen naar Scarlet en uitleg vragen en u niet laten afschepen.
Laat ons weten wat Scarlet zegt..
Anderzijds heb je ondertss ook al een paar dagen laten passeren zonder te bellen en zonder je lijn zelf te checken....
ps: ik bedenk iets. Onlangs ergens info gehad dat BGC een fout gemaakt had met een grote hoeveelheid tickets tussen Scarlet en BGC en dat die door BGC allemaal "voldaan" gestuurd waren, maar dat er eigenlijk niks was gebeurd... ik weet nu niet of dit van jou ook van toepassing is.. of dat dit enkel voor migratie-tickets naar Broba was...maar het zou een uitleg kunnen zijn.
I love it when a plan comes together!
ah heb vandaag dus gebeld naar de telefoon dat je hebt gezegd
en die gast zegt dat het de schuld is van belgacom dat het zo lang duurt
normaal zou het allang werken
hij heeft gezegd dat het zeker in orde zal zijn ten laatste de 15 december
wel ik zal dan maar w8ten tot ten laaste 15 december he
het probleem lag dus bij belgacom noooooooooooo
en die gast zegt dat het de schuld is van belgacom dat het zo lang duurt
normaal zou het allang werken
hij heeft gezegd dat het zeker in orde zal zijn ten laatste de 15 december
wel ik zal dan maar w8ten tot ten laaste 15 december he
het probleem lag dus bij belgacom noooooooooooo
yo ben hier terug voor de status te vermelden
heb dus vandaag op vrijdag een brief in de bus gekregen van scarlet
met mijn gebruikersnaam en paswoord op e-mail etc
de eerste zin gaat als volgt "Proficiat Binnekort surft u via scarlet adsl......"
Dat woord binnekort moet ik daar aand8 aan besteden of is het gewoon al geactiveerd. De gast aan de telefoon zij dat het de maandag (volgende week ging geactiveerd zijn) maar op vrijdag krijg ik de brief waar alles perfect opstaat.
Alleen dan woordje "binnekort steekt me dwars en het nu geactiveerd of niet"
heb dus vandaag op vrijdag een brief in de bus gekregen van scarlet
met mijn gebruikersnaam en paswoord op e-mail etc
de eerste zin gaat als volgt "Proficiat Binnekort surft u via scarlet adsl......"
Dat woord binnekort moet ik daar aand8 aan besteden of is het gewoon al geactiveerd. De gast aan de telefoon zij dat het de maandag (volgende week ging geactiveerd zijn) maar op vrijdag krijg ik de brief waar alles perfect opstaat.
Alleen dan woordje "binnekort steekt me dwars en het nu geactiveerd of niet"
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Inderdaad... flikkerend lichtje... geen synchro, kzou zeggen dat ge nog even gaat moeten wachten.
Het licht dus zeker niet aan u.. maar degelijk aan Scarlet wat toch echt niet meer kan.
Ik heb vandaag zelf contacten gehad met Scarlet die totaal niet konden. Héél slechte service op de helpdesk. Bij de derde medewerker pas deftige respons gehad en tot een oplossing gekomen....
Ik vrees dat Scarlet dus zeker niet goed bezig is... in hoe verre BGC hier ook een aandeel in heeft.. geen idee.. maar voor een simpele linecheck (distance) ga ik 5dagen moeten wachten eer ik iets hoor van Scarlet is mij vanmiddag gezegd... dusja, zeker niet goed bezig!
Het licht dus zeker niet aan u.. maar degelijk aan Scarlet wat toch echt niet meer kan.
Ik heb vandaag zelf contacten gehad met Scarlet die totaal niet konden. Héél slechte service op de helpdesk. Bij de derde medewerker pas deftige respons gehad en tot een oplossing gekomen....
Ik vrees dat Scarlet dus zeker niet goed bezig is... in hoe verre BGC hier ook een aandeel in heeft.. geen idee.. maar voor een simpele linecheck (distance) ga ik 5dagen moeten wachten eer ik iets hoor van Scarlet is mij vanmiddag gezegd... dusja, zeker niet goed bezig!
I love it when a plan comes together!
ok im back
OK nu heb ik dus sychronisatie het ADSL lampje brand non stop.
Maar tog kan ik nog niet online.
Alles werkt dus ik kijk naar de status van de lijn de down en up speed etc
maar ik kan niet connecten.
als ik connect druk dits is wat er gebuert
connecting.....not connected dus ik doe een test en dan krij ik zon lijstje waarbij blijkt dat ik bij alles PASSED ben en bij 1 ding FAILED
(dat help woord is een link naar uitleg over dat gedeelte)
Diagnostic Test: Test Complete
Checking USB Connection
Testing USB connection PASS HELP
Checking ADSL Connection
Testing ADSL Synchronization PASS HELP
Checking Circuit 0 for Network Connection
Test ATM OAM Segment Loop Back PASS HELP
Test ATM OAM End-to-End Loop Back PASS HELP
Test Ethernet connect to ATM PASS HELP
Test PPPoPvc 0 PPPOE connection PASS HELP
Test PPPoPvc 0 PPP layer connection FAIL HELP <-----------failed
Test PPPoPvc 0 IP connect to PPP SKIPPED HELP
Testing Internet Connection
Ping primary DNS SKIPPED HELP
Query DNS for www.conexant.com SKIPPED HELP
Ping www.conexant.com SKIPPED HELP
maar 1 ding is failed
dus ik druk op HELP en dit zegt het
Check PPP Connection
****This test returns PASS if your login name and password have passed authentication with your service provider.****
*****If this test returns FAIL, run this test again a few minutes after this test is completed, especially if your PPP connection has just been inproperly disconnected. If this test consistently fails, first make sure your login name and password are correct. Remember that login name and password are case sensitive. ****
dus ik heb synchronisatie maar mijn username en pass zijn nog niet herkent kan dit?
help plzz
OK nu heb ik dus sychronisatie het ADSL lampje brand non stop.
Maar tog kan ik nog niet online.
Alles werkt dus ik kijk naar de status van de lijn de down en up speed etc
maar ik kan niet connecten.
als ik connect druk dits is wat er gebuert
connecting.....not connected dus ik doe een test en dan krij ik zon lijstje waarbij blijkt dat ik bij alles PASSED ben en bij 1 ding FAILED
(dat help woord is een link naar uitleg over dat gedeelte)
Diagnostic Test: Test Complete
Checking USB Connection
Testing USB connection PASS HELP
Checking ADSL Connection
Testing ADSL Synchronization PASS HELP
Checking Circuit 0 for Network Connection
Test ATM OAM Segment Loop Back PASS HELP
Test ATM OAM End-to-End Loop Back PASS HELP
Test Ethernet connect to ATM PASS HELP
Test PPPoPvc 0 PPPOE connection PASS HELP
Test PPPoPvc 0 PPP layer connection FAIL HELP <-----------failed
Test PPPoPvc 0 IP connect to PPP SKIPPED HELP
Testing Internet Connection
Ping primary DNS SKIPPED HELP
Query DNS for www.conexant.com SKIPPED HELP
Ping www.conexant.com SKIPPED HELP
maar 1 ding is failed
dus ik druk op HELP en dit zegt het
Check PPP Connection
****This test returns PASS if your login name and password have passed authentication with your service provider.****
*****If this test returns FAIL, run this test again a few minutes after this test is completed, especially if your PPP connection has just been inproperly disconnected. If this test consistently fails, first make sure your login name and password are correct. Remember that login name and password are case sensitive. ****
dus ik heb synchronisatie maar mijn username en pass zijn nog niet herkent kan dit?
help plzz
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Wel, ik zou zeggen bel eens naar Scarlet en vraag of je login al geactiveerd is. Ze maken ze soms aan, maar zo lang jij nog niet geactiveerd bent kan je de login nog niet gebruiken. Normaal maken ze deze actief samen met je lijn. Dus bel eens even en dan weet je het direct. En als het dat niet is, dan kan je met hen samen nog wat trouble-shooten. Zij zien normaal meer dan wij he
Cheers
Cheers
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Is idd het juiste nummer van Scarlet Tech. Dienst. maar ik heb er geen goed woord over. Ik hoop dat je een goede kerel aan de lijn hebt, want er zitten daar echt mensen niet op hun plaats. Enfin ja.
Ik zou zeggen,
heb je de carrier achter je login gezet?
login@PLANET ?? Dus nog even login en pwd checken.
Dat is hetgeen ik opmaak uit de foutmelding.. als er natuurlijk iets foutgelopen is op het atm niveau.. waar BGC zaken aan Scarlet moet bezorgen en indien er zit een fout in.. dan bestaat de kans dat je dezelfde fout krijgt.. maar zou het voorlopig daar nog niet zoeken.
Ik zou zeggen,
heb je de carrier achter je login gezet?
login@PLANET ?? Dus nog even login en pwd checken.
Dat is hetgeen ik opmaak uit de foutmelding.. als er natuurlijk iets foutgelopen is op het atm niveau.. waar BGC zaken aan Scarlet moet bezorgen en indien er zit een fout in.. dan bestaat de kans dat je dezelfde fout krijgt.. maar zou het voorlopig daar nog niet zoeken.
I love it when a plan comes together!