Is overstappen de moeite waard (vanaf EdpNet°?

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer
Provider

Hey,

ik zit nu een jaartje bij EdpNet, na jarenlang arm gemaakt te zijn bij Telenet. :twisted:
Binnenkort ga ik verhuizen, aanvankelijk wilde ik gewoon mijn ADSL abonnement verzetten, maar nu zie ik vanalle andere providers die hetzelfde of meer aanbieden voor een lagere prijs.

Eigenlijk ben ik best tevreden bij EdpNet, snelheid is goed (zit nu in de stad, en meer heb ik niet echt nodig), betrouwbaar en de nieuwsserver is ook wel leuk natuurlijk :-D
Maar nu is er dus die dxADSL aan 25 euro, FullTelecom aan 20 euro en ik wet niet wat nog allemaal.
Ik wil de prijs wel verlagen, maar niet ten koste van nieuwsserver toegang of betrouwbaarheid. Aparte nieuwsserver toegang is ook goed natuurlijk, maar dan in totaal niet duurder dan 30 euro natuurlijk!

Enige suggesties?
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Provider

"Chris_147"(zit nu in de stad, en meer heb ik niet echt nodig)
Bij de turbulentie in de telecommunicatie sector, wellicht voorlopig blijven bij de provider waar je nu bent.

Je kunt dan later nog zien wat je beter zou uitkomen.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer
Provider

Chris_147 schreef:Ik wil de prijs wel verlagen, maar niet ten koste van nieuwsserver toegang of betrouwbaarheid.
Dan zou ik bij EDPNet blijven.
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Provider

OK, bedankt, mijn eigen voorkeur ging daar ook wel naar uit.
Maar ja: 20 euro per maand is wel 30% goedkoper dan 30 euro, vandaar dat ik even twijfelde.
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Provider

Hey,

toch nog enkele vraagjes.
Volgens EdpNet hangt veel af of Belgacom mijn huidig 03 nummer kan verhuizen naar een 014 nummer.
Geeft dit normaal problemen, van zone veranderen?

Indien dit kan, kost mijn verhuis bij EdpNet niets.
Indien dit niet kan, heb ik minstens een activatiekost van 25 euro aan mijn been, en mogelijks ook nog 125 euro omdat binnen het jaar verhuis (en dus opzeg omwille van BGC!). Nu die 125 euro kan ik nog wel op wachten, want het is bijna exact 1 jaar geleden. Maar die 25 euro vind ik er wel wat over.

Ik ben niet ontevreden, maar als ik nog eens 25 euro moet betalen, kan zo'n dxADSL of FullTelecom wel interessanter worden.
Nu mijn vraag: weet iemand of je daar nieuwsgroep toegang krijgt bij die providers?
Zo niet, wat zijn goede nieuwsgroep providers?
En hoeveel moet ik zo ongeveer betalen voor 10gig per maand?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

das normaal want ISP moet ook per lijk van belgacom kopen.
ik weet dat dommel ook nieuwsgroepen aanbiedt, ma voor de rest...
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”