Is het nu degelijk waar dat je op een adsl profiel(time) niet kan inloggen met een andere gebruikersnaam?
zodat je dusvan die time eigenschappen kan afwijken?
Dommel heeft ook zo'n startersadsl en daar geven ze maar 2MB download (syncronisatie) als je op dat profiel bv inlogt met een adsl go gaat je lijn dan niet sneller?
Ik moet enkel een adsl signaal op mijn lijn hebben,kan dit niet? zonder dat ik nog ene bijkomend abonnement moet betalen voor adsl enZ,?
belgacom adsl producten
- rowan
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 21 keer
Op een adsl-time lijn kan je enkel verbinding maken een adsl-time login.
Sowieso een login is contractueel aan een lijn verbonden. Dus wat je wil doen is eigenlijk "illegaal".
Sowieso een login is contractueel aan een lijn verbonden. Dus wat je wil doen is eigenlijk "illegaal".
-
- Plus Member
als ik al in het bezit ben van een volwaardig GO abonnement...rowan schreef:Op een adsl-time lijn kan je enkel verbinding maken een adsl-time login.
Waarom moet ik dan verplicht een 2 de adsl abonnement nemen op m'n andere woonst ? als ik mss met een andere oplossing da daar ook kan gebruiken...
-
- Elite Poster
dat zijn nu eenmaal de regels en dit om misbruiken te voorkomen.benneken2312 schreef:als ik al in het bezit ben van een volwaardig GO abonnement...rowan schreef:Op een adsl-time lijn kan je enkel verbinding maken een adsl-time login.
Waarom moet ik dan verplicht een 2 de adsl abonnement nemen op m'n andere woonst ? als ik mss met een andere oplossing da daar ook kan gebruiken...
pasop, ik begrijp je punt. tot voor enkele jaren was dit mogelijk, maar nu helaas niet meer.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.