Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wimpie schreef:Ik blijf ook bij het oude systeem.

Heb een netconect-lite abo betaal daar voor 29eur + discovery lijn 8eur + de gesprekken die ik via dommel voer ongeveer 5eur is nog altijd maar 42eur.

De grote gebruikers geven ze altijd maar voordelen maar de standaard gebruikers blijven altijd in de kou staan.

Nu zie ik dat ze nog een start abo hebben ook voor 17,95eur 1gb download als ze daar al eens 5 van maken voormij dan kom ik ook al gerust toe.
Zal toch eens cheken hoeveel ik juist gebruik. :wink:

Ne mens moet toch iets hebben voor te zagen he.
10 EUR voor 5 GB extra :)
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik vind het een beetje spijtig dat er geen homeconnect plus bestaat (met vast ip). Niet zo zeer voor mij, maar ik ken nog verenigingen waar dit zeer interessant kan zijn.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
blork
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:17
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Ik heb zojuist deze mail naar dommel gestuurd:

Beste,

Ik heb eind 2007 telefonie bij dommel aangevraagd. Nu is na veel gedoe uiteindelijk een afspraak gemaakt voor het leveren van de digitelbox volgende week.

Nu lees ik op uw website dat er een nieuw product aankomt ivm telefonie bij dommel. Namelijk "Homeconnect". Omdat mij dit heel voordelig lijkt vroeg ik me af of het mogelijk is hier op over te stappen. Ik heb nu dus een los Netconnect abbonement en de telefonie via de digitelbox aangevraagd.
Kan ik de afspraak het beste gewoon laten staan, en daarna overstappen naar "Homeconnect", of kan ik beter de afspraak afzeggen, mijn borg van de digitelbox terug krijgen, en nu al "homeconnect" aanvragen.

Kunt u mij zo snel mogelijk iets laten weten, want ik wil niet dat nadat alles s geinstalleerd blijkt dat ik beter had kunnen afzeggen ofzo...

Met vriendelijke groet,

Rob Hoeben


Is er iemadn op dit forum die mij misschien al wat advies kan geven....
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

waarom zou je niet een fritzbox kunnen gebruiken ipv hun siemens wlan router?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

satsurfer schreef:waarom zou je niet een fritzbox kunnen gebruiken ipv hun siemens wlan router?

Allicht omdat de SIP-settings "vastgezet" zijn. Net zoals hun vroegere Fritzboxen die ze leverden m.b.t. hun eigen VoIP dienst. Ze zijn gewoon van leverancier gewijzigd, zou ik zo denken.
ooh. shiny.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft er iemand al wat meer info gevonden over die siemens router die dommel zou gebruiken? Ik heb al wat gezocht, maar vond geen (bijna geen) info over de router

Edit : voor de mensen die interesse hebben in deze router http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,nl_nl_0_126187_rArNrNrNrN_variation%253A-5_pageType%253Amanuals_imagePos%253A0,00.html#content
Laatst gewijzigd door reyntjensw op 18 mar 2008, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

een heel mooi alternatief voor het geval T2 er niet in zou slagen om mijn lopende abo op te waarderen.

Duly noted. :-)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

cloink schreef:Ze zijn gewoon van leverancier gewijzigd, zou ik zo denken.


Nee dat is het wat simpel voorstellen. Onderschat de invloed van Siemens niet in dit verhaal. Enfin, meer details volgen ongetwijfeld nog ;).
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

deej weet meer. Veel meer dan ie zegt :)
Ga je ons in spanning houden Deej?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Kokki schreef:Ga je ons in spanning houden Deej?


Ja voorlopig wel maar van zodra ik iets mag zeggen zeg ik het hé 8).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

als ze een all-in one pakket voor 50 € aanbieden, verwacht ik wel een bedrijfzekere oplossing met een goede support!

zelf heb ik lange tijd betamax-klonen gebruikt, maar die verbinding viel altijd na korte tijd weg :-(

Nu gebruik ik WMC Telecom (belgisch), en daar heb ik bijna geen problemen mee.... + veel goedkoper dan hun all-in one pakket.

Maar als ik de support van de helpdesk lees m.b.t. cityconnect dsl, dan denk ik dat hun all-in one solution een scarlet kloon wordt :-o

Toch weinig mensen met goede ervaringen m.b.t. scarlet, tele2, mobistar,...

en ook al betaal je geen belgacom lijn, toch blijf je altijd afhankelijk van hun netwerk.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

blork schreef:Ik heb zojuist deze mail naar dommel gestuurd: ...
Is er iemadn op dit forum die mij misschien al wat advies kan geven....
Als je al een contract getekend hebt vrees ik ervoor dat ze moeilijk doen. Maar je belt best eens met hen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Wat voor mij vooral een voordeel is, is de rate's naar gsm's. Hier wordt er namelijk ook vrij vaak naar mobiele toestellen gebeld.
Bij scarlet one zit je sinds de indexering met een connectiecost van 10 cent .. 21cent/min piekuur en 15.7 cent/min daluur

Dommel homeconnect vraagt slechts 14.9 cent/min ..ongeacht tijdstip. Over connectiekost spreekt men niet.. wat misschien wel wil zeggen dat de eerste minuut volledig betaald dient te worden... (misschien de volgende ook ) .. Maar het blijft een goeie deal.
Ik herinner me dat dat de belkosten naar gsm's een zwak punt was van hun digitel... maar die vind ik niet meer terug op hun website.

Zelf twijfel ik nog tussen homeconnect en een bgc discovery+netconnect+betamax (voipcheap).
De rates naar nationale gsm zijn bij voipcheap vergelijkbaar met dommel (14.3cent tegenover 14..9 cent bij dommel)

Homeconnect (48.95)
Voordelen
  • VOIP router (hardware) zal goedkoper uitvallen aangezien de eerste maand abbonnement en activatie inbegrepen is
  • .BE domeinnaam inbegrepen
  • Comfortdiensten inbegrepen (vooral nummerweergave is handig , antwoordapperaat werkt voor mij persoonlijk eerder storend)
Nadelen
  • Niet alles in de router is aanpasbaar voor de gebruiker (locked by dommel)
  • Contractduur (wrs 12 of 15 maanden) waardoor flexibel ovestappen van SIP provider niet kan

BGC discovery(6.85) + netconnect(34,95)+Betamax =(41. 8 )
Voordelen
  • Flexible (geen verplichtingen bij sip provider .. meerdere sip providers mogelijk , overstappen mogelijk enz)
  • Gratis SMS via PC naar alle netwerken
  • Voordeligere rate's naar het buitenland
  • In noodgevallen (en uitval internet) is bellen via BGC discovery mogelijk
  • Vrije keuze van hardware en volledig instelbaar door gebruiker (Router met Qos en lifeline(voor inkomende gesprekken via belgacom) is wel nodig om een deftige configuratie te hebben)
Nadelen
  • gekozen hardware mogelijk duurder dan de Siemens
  • Comfortdiensten zijn belachelijk duur bij belgacom (weergave beller =2.5€/maand extra)
  • 20€ activatiekosten bij dommel + mogelijk activatiekosten van de bgc lijn (vraag achter lopende promoties bij bgc)


Tja en het is de gebruiker zelf die beslist hoeveel elk punt doorweegt en of hij in bepaalde dingen al dan niet eerder voordeel of nadeel ziet. Ikzelf twijfel :p en zal mijn huisgenoten mee de knoop laten doorhakken.

Ik twijfel persoonlijk omdat de dienst 'weergave oproeper' hier door bepaalde mensen nogal geapprecieerd wordt en aldus oplossing 2 2.5euro duurder zal maken. (44.3€).. In principe is het verschil met dommel dan nog 4.6 € per maand.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Fluppeke, mooie uiteenzetting, veel duidelijker nu.

Ik ga dus voor Homeconnect, perfect voor mijn ouders, ook als ik hier 1maal weg ben.
Zie hun nog niet zo werken met een betamaxcloon.
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

0.1494€/min naar gsm's is wel excl. btw ofwel 0.180774€/min incl. btw.

Helemaal geen aantrekkelijk aanbod imo.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Fluppeke schreef:Niet alles in de router is aanpasbaar voor de gebruiker (locked by dommel)


Vooral dit stoort mij enorm. Heb hier een eigen (dure) router + firewall die ik zou willen gebruiken en een deftige sip adaptor. Als ik nu niet aan die instellingen kan om deze te kopieren zit ik vast aan die stomme siemens box...
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Fluppeke schreef:De rates naar nationale gsm zijn bij voipcheap vergelijkbaar met dommel (14.3cent tegenover 14..9 cent bij dommel)



nonoh.net (ook betamax) is maar 12,5 ct/minuut (BTWi) én heeft 120 freedays ipv 90 (voipcheap).

Als mijn krediet bij voipcheap op is, schakel ik over naar nonoh. :-)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

TjoekTjoek schreef:0.1494€/min naar gsm's is wel excl. btw ofwel 0.180774€/min incl. btw.

Helemaal geen aantrekkelijk aanbod imo.

Bovenaan het kadertje staat er op de site van dommel toch te lezen :
telefoontarieven in euro per minuut (incl. btw)

Het zou voor mij de keuze alvast veel makkelijker maken :p dan zou het netconnect worden +betamax

nonoh.net (ook betamax) is maar 12,5 ct/minuut (BTWi) én heeft 120 freedays ipv 90 (voipcheap).

Als mijn krediet bij voipcheap op is, schakel ik over naar nonoh.

Ah een cloon die ik nog niet kende (er zijn er veel te veel) ;)
Inderdaad op de site staat er dat voipcheap maar 90 freedays heeft ... maar na mijn betaling via overschrijving kreeg ik er toch onverwacht 120.

Aanbod van nonoh is beter om te bellen maar ik zie dat SMSjes niet bij de freedays horen.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Sommige dingen aan de prijslijst zijn een beetje buitensporig zoals:
mobiel nummer 0.1494 (belgië)
engeland o2 0.1388
argentina-mobile 0.0898
nigeria-mobile-mtn 0.1072
En vooral deze: singapore-mobile 0.0111

België is 'meestal' gewoon duurder dan het buitenland??
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

t-town schreef:België is 'meestal' gewoon duurder dan het buitenland??


VoIP naar een lokale breakout in een markt die concurrentiëler is dan de onze kan wonderen doen...
Gebruikersavatar
Chewie
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 16 mar 2003, 09:55
Locatie: Leopoldsburg

Ziet er veel belovend uit
Heb nu een abo bij Scarlet (Scarlet One Unlimited) en als het mogelijk is ga ik overschakelen denk ik :-)
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

............hopelijk heeft Edpnet snel een gelijkaardig aanbod. Voor
gebruikers met lage maandvolume's zijn zelfs de "packs" van telenet
super interessant, en is zelfs een edpnet niet meer competitief.
En de goede EDPnet service en vriendelijkheid is niet de enige criteria.

Edpnet werk aan de winkel !!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

EDPnet is ook al lang de goedkoopste niet meer. Triestig voor zo'n ISP dat ze niet meer willen vernieuwen.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Lord Utopia schreef:EDPnet is ook al lang de goedkoopste niet meer. Triestig voor zo'n ISP dat ze niet meer willen vernieuwen.


Of niet meer kunnen.
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

Fluppeke schreef:
TjoekTjoek schreef:0.1494€/min naar gsm's is wel excl. btw ofwel 0.180774€/min incl. btw.

Helemaal geen aantrekkelijk aanbod imo.

Bovenaan het kadertje staat er op de site van dommel toch te lezen :
telefoontarieven in euro per minuut (incl. btw)

Het zou voor mij de keuze alvast veel makkelijker maken :p dan zou het netconnect worden +betamax

http://www.dommel.com/nl/voice/homeconnect.php?cust=homestandaard
0.1494€/min excl btw

http://www.dommel.com/nl/voice/homeconnect.php?cust=home
0.1494€/min incl btw
:???:

Waarschijnlijk zal het 2de correct zijn
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het is wel degelijk 0,1494 euro, want als je als bedrijf hun website bezoekt, staat er 0,1235 euro.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Maar ik zie hier nu iedereen vanalles zeggen over VoIP, maar als ik nu gewoon een internet + telefoon verbinding wil, maw. Ik wil nog steeds telefoneren met de vaste lijn. Dan gaat dit als ik Homeconnect neem ??
:banana:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uloga schreef:Maar ik zie hier nu iedereen vanalles zeggen over VoIP, maar als ik nu gewoon een internet + telefoon verbinding wil, maw. Ik wil nog steeds telefoneren met de vaste lijn. Dan gaat dit als ik Homeconnect neem ??
foutje
Laatst gewijzigd door Lord Utopia op 22 mar 2008, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Waarom? Er staat dat ik mijn huidig telefoon nummer kan behouden en dat ik dus kan bellen met "de-telefoon-naast-de-tv" het enige waarom wij niet naar netconnect gaan is omdat we dan weer bij BGC moeten.
:banana:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uloga schreef:Waarom? Er staat dat ik mijn huidig telefoon nummer kan behouden en dat ik dus kan bellen met "de-telefoon-naast-de-tv" het enige waarom wij niet naar netconnect gaan is omdat we dan weer bij BGC moeten.
:"D
Dan neem je gewoon Homeconnect... bellen + internetten zonder BGC

Dat is het juist, gewoon je telefoon aansluiten op die bak, en telefoneren maar zeker? :"D
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Tis al goe, ksnappet :D:D
:banana:
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik heb nu even wat gelezen hier en heb toch nog enkele vragen want nergens vind je duidelijke taal .

Je hebt die siemens modem/router die je krijgt voor 129 €
das alle hardware dat je nodig hebt om te kunnen genieten van telefoon en internet van die homeconnect . ( is dit correct ? )
Nu wat is de praktische kant dan van het telefoon gedeelte ? Hoe gaat dit kwa bekabeling ? Ik heb hier een telefooncentrale kan dit dan samen werken ? Kunnen de gewoone telefoon toestellen dienen ? Er is spraken van dat er tot 2 teefoon gesprekken mogelijk zijn , kan je de tweede mogelijkheid dan ook gebruiken om er een fax op aan te sluiten ( of is faxen niet meer mogelijk ? )
En is 4mb lijn wel voldoende voor te bellen en te surfen ? Bedoel als je iets download heb je dan geen kans op slechte verbindingen of zelfs storingen op je telefoon gesprek ? Komen ze de installatie doen of moet je het weer zelf oplossen ?
Als adsl2+ ooit beschikbaar moest komen hier ( MOL ) moet je dan meer gaan betalen of word je dan onmiddelijk overgezet naar het snellere profiel ?
Je ziet een hoop vragen waar voor mij nog geen duidelijkheid over is .
Iemand die dit durft te beantwoorden met vermelding van de bron ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Sniffie schreef:En is 4mb lijn wel voldoende voor te bellen en te surfen ?

Ja.
Sniffie schreef:Bedoel als je iets download heb je dan geen kans op slechte verbindingen of zelfs storingen op je telefoon gesprek ?

Neen.
Sniffie schreef:Komen ze de installatie doen of moet je het weer zelf oplossen ?

Je kan het zelf doen, zoveel werk is dat niet, je krijgt bij die router zelfs een gratis installatiedisk én handleiding.
Sniffie schreef:Als adsl2+ ooit beschikbaar moest komen hier ( MOL ) moet je dan meer gaan betalen of word je dan onmiddelijk overgezet naar het snellere profiel ?
Onduidelijk. Dat valt nog te bezien :)
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Lord Utopia schreef:
Sniffie schreef:En is 4mb lijn wel voldoende voor te bellen en te surfen ?

Ja.
Sniffie schreef:Bedoel als je iets download heb je dan geen kans op slechte verbindingen of zelfs storingen op je telefoon gesprek ?

Neen.
Sniffie schreef:Komen ze de installatie doen of moet je het weer zelf oplossen ?

Je kan het zelf doen, zoveel werk is dat niet, je krijgt bij die router zelfs een gratis installatiedisk én handleiding.
Sniffie schreef:Als adsl2+ ooit beschikbaar moest komen hier ( MOL ) moet je dan meer gaan betalen of word je dan onmiddelijk overgezet naar het snellere profiel ?
Onduidelijk. Dat valt nog te bezien :)



jij bent wel erg zeker van je antwoorden op wat baseer je die als ik dat mag vragen ?
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Waarschijnlijk op aangeleerde kennis. Leren is niet moeilijk, je moet alleen de moeite doen.
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Als jet hier op interend dan hebje geen Belgacom nummer meer.
Ik vrees dat dan de mensen die jou van een Belgacomlijn bellen een interconnectiekost zullen moeten betalen zoals nu van Belgacom naar Telenet of Versatel (kost 4x de prijs van een gewone connectie).
Ik vind hiervan echter niets terug.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Zoals dieter zegt denk ik ook dat mensen die jouw bellen meer moeten gaan betalen,, maarja, zoveel zal dat ook wel niet zijn zeker?
:banana:
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Weet er iemand of de formule HomeConnect compatibel is met BelgacomTV :???:
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Xplod schreef:Weet er iemand of de formule HomeConnect compatibel is met BelgacomTV :???:


Nee, Als je BCTV wil ben je gedoemd om BC-internet te hebben.
Sterkte, :wink: :twisted:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

En als je dan toch BTV en Homeconnect samen wil ... zou dat dan practisch/technisch lukken :???:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”