Alles valt uit

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CiBi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 14 jan 2005, 19:46
Locatie: rollegem
Bedankt: 1 keer

Ik heb een Speedtouch 530 modem(/router) met 1 usb poort en 1 netwerk poort.
Normaal gebruik ik altijd de usb poort maar plots viel het internet uit.
Ik probeerde met de netwerk poort en het ging nog niet. Dan uninstalleerde ik een programma (netscreen) dat ik geinstalleerd had juist voor het uitviel en als bij wonder werkt het internet terug wel (met de netwerk kabel EN de usb kabel er in)
maar nu valt het internet om de 2 minuten uit en moet ik wachten tot dat de netwerkverbinding met mijn modem terug hersteld is voor ik opnieuw verbinding kan maken.
Ik vermoed dat dit allemaal door dit programma komt dat mijn moeder nodig had voor haar werk (netscreen)
Maar mijn vraag is hoe ik het kan verhelpen.

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Probeer mss eens een systeemherstel te doen op de PC
dagje terug keren in de tijd (alle instellingen worden terug gezet zo als het was ervoor)
Ps: is dat een usb modem of een ethernet? ik zou nooit de usb gebruiken maar de modem voeden met ethernet
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
CiBi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 14 jan 2005, 19:46
Locatie: rollegem
Bedankt: 1 keer

laat maar, al terug gefikst
@patje: woon jij in rollegem? ik ook

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

CiBi schreef:laat maar, al terug gefikst
@patje: woon jij in rollegem? ik ook
Niet rollegem bij kortrijk, wel rollegem-kapelle bij Ledegem, naast wevelgem & moorsele :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Mogen we dan ook de oplossing weten? Netscreen doet mij namelijk denken aan de ssl-vpn oplossingen van Netscreen en aangezien ik daar ook regelmatig mee werk... ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
CiBi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 14 jan 2005, 19:46
Locatie: rollegem
Bedankt: 1 keer

netscreen der af gesmeten en modem opnieuw geinstalleerd

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”