geregeld valt mijn scarlet telefoonlijn uit.
Na een uurtje wachten lost dit probleem zichzelf op,
naar mijn eigen nummer bellen met de gsm,
of eens alle stekkers uittrekken, helpt ook soms.
ik help al naar scarlet gebeld en kreeg daar een belachelijke uitleg : "uw toestel (broter fax 1820c) is niet aangepast voor de scarlet lijnen"
Wat kan hier aan de hand zijn ?
Zijn er nog onder u die last hebben van een instabiele lijn ?
probleem met telefoonlijn scarlet
Geloof me vrij, dat het aan uw fax zou liggen is een typisch Scarlet excuus. Moest je een ander merk gezegd hebben, hadden ze hetzelfde geantwoord.frankyboy schreef:geregeld valt mijn scarlet telefoonlijn uit.
Na een uurtje wachten lost dit probleem zichzelf op,
naar mijn eigen nummer bellen met de gsm,
of eens alle stekkers uittrekken, helpt ook soms.
ik help al naar scarlet gebeld en kreeg daar een belachelijke uitleg : "uw toestel (broter fax 1820c) is niet aangepast voor de scarlet lijnen"
Wat kan hier aan de hand zijn ?
Zijn er nog onder u die last hebben van een instabiele lijn ?
Uit mijn ondervindingen en wat ik op online fora lees gaat het doorgaans als volgt:
-"Ah meneer, geeft uw telefoon problemen? Wacht even, is het misschien een Philips, Topcom of Siemens?"
- Nee het is een ander merk
- "Welk merk hebt u dan?"
- Merk x
- "Ah maar natuurlijk, dat verklaart het, dit merk geeft OOK problemen!"
Waarschijnlijk is er iets aan je box. Er zijn wel meer mensen die geregeld onderbrekingen hebben ondervonden (ik heb het momenteel ook, en zowel internet als telefonie valt 3x per dag uit).
Geloof me, hoe meer je naar die helpdesk belt, hoe belachelijker hun antwoorden worden.
op het moment dat dergelijk probleem zich voordoet, is het niet mogelijk om in te loggen op de box!Block schreef:Maar op uw http://172.19.3.1/ scarlet one box is dan niets vreemds te zien?
gewoon vragen dat ze die komen vervangen, zeg dat telefoon regelmatig uitvalt en dat de inteface niet toegankelijk is, binnen de week zou je "normaal gezien" een nieuwe moetten hebben
PC1: Intel Core 2 Duo E6850 @3.0GHz; XFX 8800GT 512MB; GA-P35-DS3; 4x1GB DDR2; 2x500GB 1x750GB
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag