Ik heb Dreamweaver MX 2004.
Hoe kan ik buttons maken?
Buttons bij Dreamweaver MX 2004
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Marto,
Ik stel voor dat je niet voor ieder puntje in je html pagina een nieuwe topic maakt... we zijn geen html helpdesk eh.. een beetje zoeken kan ook geen kwaad eh.
Wat voor button? Gewoon een submit-button?
Insert > Form Objects > Button.
Indien je als button bedoelt zo'n grafisch tekeningske om op te klikken of iets java of flash achtig: zoek in google . Véél gratis alternatieven. Kunt ze ook zelf maken.. maar Dreamweaver kan dat zelf niet..hangt af van wat je wilt: gif (> Photoshop) java-applet (> Java) Flash (>Macromedia) etc etc
Ik stel voor dat je niet voor ieder puntje in je html pagina een nieuwe topic maakt... we zijn geen html helpdesk eh.. een beetje zoeken kan ook geen kwaad eh.
Wat voor button? Gewoon een submit-button?
Insert > Form Objects > Button.
Indien je als button bedoelt zo'n grafisch tekeningske om op te klikken of iets java of flash achtig: zoek in google . Véél gratis alternatieven. Kunt ze ook zelf maken.. maar Dreamweaver kan dat zelf niet..hangt af van wat je wilt: gif (> Photoshop) java-applet (> Java) Flash (>Macromedia) etc etc
I love it when a plan comes together!
-
- Erelid
- Contacteer:
Zoals hierboven al gezegd, lees een tutorial en een beetje experimenteren
kan ook geen kwaad. Je mag gelijk welk html/webdesign prog nemen, een beetje HTMLkennis is altijd meegenomen.
Greetz
Weetgraag
kan ook geen kwaad. Je mag gelijk welk html/webdesign prog nemen, een beetje HTMLkennis is altijd meegenomen.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
The Oddity schreef: maar Dreamweaver kan dat zelf niet..hangt af van wat je wilt: gif (> Photoshop) java-applet (> Java) Flash (>Macromedia) etc etc
Tuurlijk kan Dreamweaver dat zelf wel. Hij maakt zelfs erg nette Flash-buttons.
Daarvoor klik je in de "Common"-toolbar op de knop "Media". Daar kan je klikken op "Flash button". Wat je dan moet doen zie je wel op je scherm.
Indien je een submit of reset-knop bedoelt, dan wijzig je de common-toolbar naar Forms en daar zie je "Button" staan.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hehe, twas te verwachtten
Idd, heb het net getest... nuja, had er nog niet bij stilgestaan, omdat ik voor zo'n zaken nooit beroep heb gedaan op DW.. dat altijd ofwel in Flash zelf gemaakt ofwel in Photoshop ofzo... nooit bij stil gestaan dat hij dat ook kon .
Idd, heb het net getest... nuja, had er nog niet bij stilgestaan, omdat ik voor zo'n zaken nooit beroep heb gedaan op DW.. dat altijd ofwel in Flash zelf gemaakt ofwel in Photoshop ofzo... nooit bij stil gestaan dat hij dat ook kon .
I love it when a plan comes together!