Ik heb in verschillende forum al tegengekomen dat de problemen met de snelheid van A2F afhankelijk zou zijn van de regio waardat je bent aangesloten.
Zijn er mensen ven de regio Deurne die een idee kunnen geven van hun snelheid???
Ik ben namelijk aan het overwegen om een A2F-abonnement te nemen, maar de snelheidsproblemen weerhouden mij nog een keuze te maken.
A2F : Snelheid afhankelijk van de regio????
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Heeft wenig met regio te maken, tenzij er met een bepaalde LEX in een bepaalde regio problemen zijn. Maar dat heeft dat niks met het nationaal probleem te zien, maar wel een extra probleem...
Lees de andere topic, en ivm je keuze, ik zou zeggen, wacht nog 2 weken.. dan gaat er normaal ver definitieve duidelijkheid moeten zijn omtrent het Scarlet netwerk.
Dat is niet regio gebonden.. dat oogt zo.. maar vermoedelijk is dat voor gans het land.. Gelieve dus verder te doen in de A2F topic. Topic Locked.
Zo hebben we geen 100x topics over het snelheidsprobleem. Alles centraliseren in die topic.
Kan ook tijdelijke storing zijn, als men iets in de Lokale LEX aanpast ofzo eh!
Lees de andere topic, en ivm je keuze, ik zou zeggen, wacht nog 2 weken.. dan gaat er normaal ver definitieve duidelijkheid moeten zijn omtrent het Scarlet netwerk.
Dat is niet regio gebonden.. dat oogt zo.. maar vermoedelijk is dat voor gans het land.. Gelieve dus verder te doen in de A2F topic. Topic Locked.
Zo hebben we geen 100x topics over het snelheidsprobleem. Alles centraliseren in die topic.
Kan ook tijdelijke storing zijn, als men iets in de Lokale LEX aanpast ofzo eh!
I love it when a plan comes together!