iemand anders zijn factuur bij mij in de bus...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
efm
Starter Plus
Starter Plus

hello,
ik woon nu bijna een 10 maand op een app en de eerste dag dat ik er introk zag ik aan de muur een kasje hangen van telenet dus ik dacht ik zal men tv er is aanhangen en hup ik had analoge tv.
Ik heb nooit niet naar telenet ofzo gevraagd om kabeltv want ik dacht okay die vorige mensen zullen da stop gezet hebben en ik zal dat dan automatisch overpakken en binnen een jaar men factuur krijgen enz enz....
maar vandaag krijg ik dus een factuur op iemand anders zenne naam maar op mijn adres. ik perongeluk opengedaan en toen zag ik van oops was niet voor mij bestemd.... kon het natuurlijk niet laten om eens te zien wat ze moesten betalen en :eek: achterstalige betalingen enz enz +700 euro te betalen voor einde van deze maand.

nu is mijn vraag zou ik naar telenet bellen en zeggen dat ik hier nu woon en niet meer *naam ga ik ni zeggen* en dat ik hier een factuur heb liggen van iemand anders.
Want ik heb geen zin dat er binnekort een deurwaarder voor men deur staat en heel de zever.
of wat moet ik nu doen ?? ik woon er nog maar 10 maand dus den deze heeft er niets mee te maken...
Harry Putteman
Starter
Starter

10 maand tv gratis, ga je gelijk hoe moeten betalen, de vorige bewoners zijn met de noorderzon verdwenen, maar jij hebt stiekem afgetapt van de aansluitkast. Kan je nog een boete bij opleveren, dus vertel maar snel dat jij er al die tijd al woont en tv kijkt zonder te betalen
efm
Starter Plus
Starter Plus

owla boete voor mij ? ik was van plan om een der dagen ook te gaan voor digitaal tv. maar euhm die 10 maanden kan ik me toch uitpraten zenne... ik wist van niks,ik heb nog in eens gene tv of ik dacht dat of dat.....
zo eerlijk gaan we ni zijn hoor. ik heb niks met dieje andere dude te maken... ik zal als ik hier een jaar woon wel men jaar betalen zoals iedereen...no problemo maar boetes enz komaan he. hadde ze maar moeten afsluiten enz wie probeerd zoiets nu ni....

en kijk ik heb menne baas is horen zeggen van dat er iemand was die zen huur ni kon betalen enz enz.
Nu die mensen voor mij waren hier nog maar een jaar dus die konden het al ni gedaan hebben en die hadden ook kabel van telenet en zelfs digitaal zeiden ze. dus ik denk dat dit van iemand is dat hier al laaaang nimeer woont.en aan het factuur te zien is het al wel een koppel jaar toch.

en eigenlijk is dit niet mijn probleem he ik ha dieje brief nooit ni opengedaan als ik zag dat die ni voor mij bestemd was....wel juiste adres
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

tja, je bent een zwartkijker. ik zou dus maar oppassen....
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
efm
Starter Plus
Starter Plus

maar ik heb geen tv

oke oke ik ben schuldig.... maar ik wou eigenlijk gewoon weten wat ik met dat factuur moet doen van +700 euro van 1vd vorige bewoners.Ik denk dat dit een factuur moet zijn dat al jaren niet betaald is...
Laatst gewijzigd door efm 14 maa 2008, 19:37, in totaal 2 gewijzigd.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

efm schreef:maar ik heb geen tv
ik geloof je, maar gaat telenet dat ook geloven....
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
efm
Starter Plus
Starter Plus

:-)
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik zou mij maar snel een sprietantennetje aanschaffen en maken dat ge menselijk beeld hebt.
(Tegen dat ze van Telenet komen kijken) :twisted:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
xyrax
Member
Member

hopelijk kijkt er hier geen telenet medewerker mee, zo weet die al wat je zal doen/zeggen :lol:
efm
Starter Plus
Starter Plus

ondertssn ff gebeld en ze zagen dat dit al super lang aan de gang was.ik mag de brief weg gooien zeiden ze bij de administratie.... iemand die ik voor de administratie aan de lijn had vroeg of de kabel tv nog actief was en ik zei gewoon dat ik het niet wist....ik ben geen klant bij telenet zei ik en ze vonden ook niets terug op mijn naam....ook niet bij die van de administratie....
morgen eens digitale bestellen want nu zullen ze het wel afsluiten denk...

thanks
efm
Starter Plus
Starter Plus

xyrax schreef:hopelijk kijkt er hier geen telenet medewerker mee, zo weet die al wat je zal doen/zeggen :lol:
how ja daar heb je gelijk :-D

mmm alles is opgelost nu dus dit topic mag weg
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Haal op je gemeentehuis een bewijs van woonst, om zeker te zijn.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
efm
Starter Plus
Starter Plus

het is allemaal al geregeld hoor... ze deden helemaal niet moeilijk ofzo....
mag de brief bij het papier smijten.
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

NIET wegsmijten maar bijhouden als bewijs.

Voor je het weet smeren ze jou die rekening aan. Dus hou die bij als bewijs dat het niet voor jou bestemd is.
verdickt
Premium Member
Premium Member

hollebollegijs schreef:
efm schreef:maar ik heb geen tv
ik geloof je, maar gaat telenet dat ook geloven....
Jij bent veel te goedgelovig
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

efm schreef:morgen eens digitale bestellen want nu zullen ze het wel afsluiten denk...
Daarvoor moet een technieker langskomen om daar ergens een filter tussen te vijzen. En dat doen ze niet snel, je kan dus nog even verder kijken volgens mij. Maar zoals aangehaald, zorg wel dat je ergens een antenne hebt, voor het geval er toch iemand binnenkomt, en zegt "hoe, je hebt toch een TV?"
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”