Het is wel raar dat ze de mensen al beginnen te bellen... ik blijf toch bij dommel en dat zal ik die ook zeggen

Beter niet kijken voor Adsl2+ voor in Gullegem want dat zal niets opleveren omdat de afstand veel te ver is van de centrale in Wevelgem (5km) en Adsl2+ op die afstand levert enkel snelheden op als gewone Adsl ... ( een buurtbewoner )TomG schreef:Respectievelijk Gullegem (Wevelgem) en Kortrijk vallen in elk geval buiten de prijzen. Men beweerde dat dit in de loop van dit jaar beschikbaar wordt.
Idd, hier ook een sukkel in Gullegem op 4.9 km vd centrale met een 2.2 mbit lijntjePatje schreef:Beter niet kijken voor Adsl2+ voor in Gullegem want dat zal niets opleveren omdat de afstand veel te ver is van de centrale in Wevelgem (5km) en Adsl2+ op die afstand levert enkel snelheden op als gewone Adsl ... ( een buurtbewoner )TomG schreef:Respectievelijk Gullegem (Wevelgem) en Kortrijk vallen in elk geval buiten de prijzen. Men beweerde dat dit in de loop van dit jaar beschikbaar wordt.
Het grappige is dat ze je zoveel keer opbellen als je de check doetdeej schreef:Mij hebben ze ook gebeld. Vriendelijke meneer, vroeg of ik geïnteresseerd was in ADSL2+. Toen ik zei dat hier in Leuven dat er niet is of dat op hun website allessinds dat altijd misloopt zei hij dat normaal in Leuven het er al moest zijn (ik wist dat het niet zo was want EDPNet had me gezegd dat ze geen Max24 konden leveren).
Heb hem gezegd dat ik dan maar naar Dommel ga met hun CityConnect. Toen hij zei dat hun ADSL20 even goedkoop was had hij een punt maar ik heb hem toen gezegd dat de limiet niet meer bestond bij Dommel. Hij gaf me dan gelijk met m'n keuze. Misschien geeft ie het intern door en hoor je binnen een paar maand "Scarlet schaft de limiet echt af".
In ieder geval vind ik het een goed teken dat ze hun systeem zo opvolgen.