Afstand centrale op website => daarna bellen ze

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Vandaag heeft er iemand van Scarlet gebeld maar ik had niet opgenomen en straks na 6 uur gaat die terug bellen. De reden waarom die belt is omdat ik met Kerstmis op hun website mijn telefoonnummer heb ingegeven om te kijken wat zij aangaven hoe ver ik van de centrale zat. Ik weet dat ik op 5.5 Km zit, maar soms lees je dat een ander systeem iets anders aangeeft. Het was uit verveling dat ik dit deed.

Het is wel raar dat ze de mensen al beginnen te bellen... ik blijf toch bij dommel en dat zal ik die ook zeggen ;)
wim48
Member
Member

Op welke pagina van Scarlet kan je dat controleren?? Ik vind nl de pagina niet.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dan moet je bestellen op "abonner me" of zoiets. Maar ze zeggen de afstand niet meer, ze zeggen alleen of je aansluitbaar bent of niet.

Ik had hier op het forum gelezen dat er postcodes bijstaan waarvan ze zeggen dat je aansluitbaar bent, maar als het erop aankomt dan niet.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

lijkt me niet echt een handige manier om afstand tot de centrale weten, want je volgt de procedure om een abonnement te bestellen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik ben niet verder gegaan met de procedure...
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer

Ja maar, ze hebben dan je nummer hé en zullen je misschien proberen te overtuigen :wink:
xming
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 47 keer

ze hebben me ook gebeld, en het was echt niet overtuigend. Allee ze probeerden het zelfs niet.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Is mij ook al overkomen (heel lang geleden). Maar heb gewoon gezegt dat ik absoluut van niks wist en het een vergissing moest zijn. Daarna heeft die - arme op percent betaalde - call agent het opgegeven ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

ik heb ook eens getest, wel met een nummer van een buur :oops: :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Provider

xenne schreef:ik heb ook eens getest, wel met een nummer van een buur :oops: :wink:
Dat heb ik die dag ook gedaan, binnenkort eens polsen of er iemand gebeld heeft. :)
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Gisteren hetzelfde voorgehad. Had dit getest de 22ste december.

Men probeert u dan te overtuigen. Aangezien ik op EDPnet zit, kan ik me zowieso niet verbeteren (en de dag dat Scarlet ADSL2+ aanbied, is het bij EDPnet ook beschikbaar...).

Vandaag ook daarvan telefoon gehad op mijn werk. Ik herinner me daarom ook terug dit halverwege december ook ooit eens getest te hebben op een telefoonlijn op mijn werk.

Mij interesseert vooral in welke steden ADSL2+ beschikbaar is.

Respectievelijk Gullegem (Wevelgem) en Kortrijk vallen in elk geval buiten de prijzen. Men beweerde dat dit in de loop van dit jaar beschikbaar wordt. Waarom geloof ik dit allemaal niet meer? :roll:

Al bij al vind ik het toch straf dat ze een bestelling die niet voltooid, laat staan bevestigd wordt ze toch daarmee klanten gaan lastig vallen...
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

TomG schreef:Respectievelijk Gullegem (Wevelgem) en Kortrijk vallen in elk geval buiten de prijzen. Men beweerde dat dit in de loop van dit jaar beschikbaar wordt.
Beter niet kijken voor Adsl2+ voor in Gullegem want dat zal niets opleveren omdat de afstand veel te ver is van de centrale in Wevelgem (5km) en Adsl2+ op die afstand levert enkel snelheden op als gewone Adsl ... ( een buurtbewoner ) :-)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
flt
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Mij hebben ze vandaag ook gebeld.

"Goedenmiddag meneer kent u Scarlet?"
- Euh, toevallig wel aangezien dat ik klant ben... ?
"Ah..."
- Mazzels hé :D
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Patje schreef:
TomG schreef:Respectievelijk Gullegem (Wevelgem) en Kortrijk vallen in elk geval buiten de prijzen. Men beweerde dat dit in de loop van dit jaar beschikbaar wordt.
Beter niet kijken voor Adsl2+ voor in Gullegem want dat zal niets opleveren omdat de afstand veel te ver is van de centrale in Wevelgem (5km) en Adsl2+ op die afstand levert enkel snelheden op als gewone Adsl ... ( een buurtbewoner ) :-)
Idd, hier ook een sukkel in Gullegem op 4.9 km vd centrale met een 2.2 mbit lijntje :lol:
Btw hier in de buurt ook niets te merken van rop's mijn gedacht....
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Mij hebben ze ook gebeld. Vriendelijke meneer, vroeg of ik geïnteresseerd was in ADSL2+. Toen ik zei dat hier in Leuven dat er niet is of dat op hun website allessinds dat altijd misloopt zei hij dat normaal in Leuven het er al moest zijn (ik wist dat het niet zo was want EDPNet had me gezegd dat ze geen Max24 konden leveren).

Heb hem gezegd dat ik dan maar naar Dommel ga met hun CityConnect. Toen hij zei dat hun ADSL20 even goedkoop was had hij een punt maar ik heb hem toen gezegd dat de limiet niet meer bestond bij Dommel. Hij gaf me dan gelijk met m'n keuze. Misschien geeft ie het intern door en hoor je binnen een paar maand "Scarlet schaft de limiet echt af" :lol:.

In ieder geval vind ik het een goed teken dat ze hun systeem zo opvolgen.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 1 keer

Die van Skynet hebben mij ook zo eens opgebeld, en toen ik de voorwaarden van edpnet opsomde moest hij toegeven dat ik me op geen enkel vlak zou verbeteren buiten het feit dat ik maar 1 factuur meer zou krijgen 8)

Telefoontje was snel afgehandeld, daarna nooit meer iemand gehoord :twisted:
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
billeman
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 23 keer

deej schreef:Mij hebben ze ook gebeld. Vriendelijke meneer, vroeg of ik geïnteresseerd was in ADSL2+. Toen ik zei dat hier in Leuven dat er niet is of dat op hun website allessinds dat altijd misloopt zei hij dat normaal in Leuven het er al moest zijn (ik wist dat het niet zo was want EDPNet had me gezegd dat ze geen Max24 konden leveren).

Heb hem gezegd dat ik dan maar naar Dommel ga met hun CityConnect. Toen hij zei dat hun ADSL20 even goedkoop was had hij een punt maar ik heb hem toen gezegd dat de limiet niet meer bestond bij Dommel. Hij gaf me dan gelijk met m'n keuze. Misschien geeft ie het intern door en hoor je binnen een paar maand "Scarlet schaft de limiet echt af" :lol:.

In ieder geval vind ik het een goed teken dat ze hun systeem zo opvolgen.
Het grappige is dat ze je zoveel keer opbellen als je de check doet :lol:
wim48
Member
Member

Vandaag ook telefoon gehad en eens goed mijn gedacht gezegd, dat ik niet tevreden meer ben.
fusionbe
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Omdat ik geen actieve Belgacom lijn meer heb, heb ik een tijdje geleden het nummer van mijn buurman een paar keer getypt. Zal hij die telefoontjes van Scarlet wel gekregen hebben :lol:
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Vanavond hebben ze mij gebeld omdat ik er ooit klant geweest ben (1 maand, toen ze surfadsl hadden overgenomen :P). Of ze mij een voorstel mochten doen. Ze waren niet meer geïnteresseerd toen ik zei dat ik nu BGC TV heb...
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik vind het wel goed dat ze snel genoeg in de gaten hebben wanneer het geen zin heeft om aan te dringen ...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Idem hier, gisteren telefoon of ik geintresseerd was in ADSL2 en of ze mij terug mochten contacteren als het beschikbaar was.

Natuurlijk ja gezegd :)
xming
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 47 keer

Voorgeschiedenis

Ondertussen hebben ze mij nog zo'n 5~6 keer opgebeld, dus toch nog even vragen of het mogelijk was om ADSL ONE20 te krijgen en het antwoord is positief.

zucht zucht, ik veronderstel dat niemand ONE20 al heeft maar iemand ervaring met ADSL20?
ebrjvd
Starter
Starter

Snelheid exact hetzelfde als voordien.
Modem synchroniseert op 2336 kb/s ANSI T1.413
Misschien probleem met de lijn (verzwakking 23 dB), maar Scarlet doet daar niets aan.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”