Verlaging abonnementskosten zelf aanvragen voor Unlimited

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
krispa
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2007, 09:42
Locatie: Olen

Gisteren reclame gekregen van Scarlet: 6 Unlimited aan 34.95 euro voor 30Gb volume en 6Mb snelheid. Even telefoontje gepleegd daar ik als trouwe (al 6 jaar) abonnee 39.49 euro betaal. Blijkt dat de snelheid en het volume automatisch aangepast wordt, en inderdaad, mijn volume is sinds enkele maanden verhoogt maar mijn snelheid blijft wat het was (laatste meting 2800 Kb/ sec). Dit zou indien technisch mogelijk aangepast worden maar zeker niet voor oktober. Wat wel kon was de prijs van mijn abonnement verlagen naar 34.95 euro. Dit gebeurt enkel op aanvraag waarbij intern het abonnement gewijzigd wordt. Besluit: bellen naar 02/2752727 (facturatiedienst) of je blijft eeuwig 4,54 euro te veel betalen.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Wel oppassen: mogelijk teken je daarbij in voor een nieuw volledig contractjaar.
krispa
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2007, 09:42
Locatie: Olen

idd, maar ik ben dan ook al 6 jaar klant en scarlet is helemaal niet slecht dus dat is geen punt. Vind het alleen erg dat ze hun trouwe klanten hier een beetje in de steek laten.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Ik heb bij mijn ouderlijk huis nog altijd één lopen aan 29,00 EUR/maand. :P
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Je tekent inderdaad een nieuw contract.
speciall
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

svermassen schreef:Je tekent inderdaad een nieuw contract.


Nee hoor,
Je tekent juist niets, ze rammen alleen een nieuw jaarabo door je strot, zonder je daarvan op de hoogte te brengen... Ik heb het ook gehad toen ik een bepaalde korting aanvroeg...
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Ja, juist op die manier.
Staat gewoon in de kleine lettertjes ergens.
Heb hetzelfde aan de hand gehad met ONE.
Maar dat was voor die 2 euro i.v.m. de extra snelheid.
En das dan terug een contract van 15 maanden...
larryman
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2007, 17:40
Locatie: Borsbeek

svermassen schreef:Ja, juist op die manier.
Staat gewoon in de kleine lettertjes ergens.
Heb hetzelfde aan de hand gehad met ONE.
Maar dat was voor die 2 euro i.v.m. de extra snelheid.
En das dan terug een contract van 15 maanden...


Yep same here...
ISP: Scarlet One 6
TV: Telenet Digitaal
PC: AMD Athlon XP 2500+ @ 1,83Ghz || 1GB RAM || 350GB HD + 320GB extern || nVidia GeForce FX 5600 256MB || WinXP SP2
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Ik zal eens eerst afwachten totdat ze hier mijn snelheid omhoogtrekken tot 6 Mb, en zal er dan eens over nadenken om eventueel mijn abonnement (voor 15 maanden) te vernieuwen en zodoende 5 euro minder te betalen.
Eerst zien of ze hun beloofde (snelheids)beloften kunnen en willen waarmaken!
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

speciall schreef:
svermassen schreef:Je tekent inderdaad een nieuw contract.


Nee hoor,
Je tekent juist niets, ze rammen alleen een nieuw jaarabo door je strot, zonder je daarvan op de hoogte te brengen... Ik heb het ook gehad toen ik een bepaalde korting aanvroeg...


En doordat je naar die lagere maandsom bent gegaan ga je nu WEL worden geindexeeerd!!!
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

meon schreef:Wel oppassen: mogelijk teken je daarbij in voor een nieuw volledig contractjaar.


15 maanden
neon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 maa 2008, 11:20

krispa schreef:Gisteren reclame gekregen van Scarlet: 6 Unlimited aan 34.95 euro voor 30Gb volume en 6Mb snelheid. Even telefoontje gepleegd daar ik als trouwe (al 6 jaar) abonnee 39.49 euro betaal. Blijkt dat de snelheid en het volume automatisch aangepast wordt, en inderdaad, mijn volume is sinds enkele maanden verhoogt maar mijn snelheid blijft wat het was (laatste meting 2800 Kb/ sec). Dit zou indien technisch mogelijk aangepast worden maar zeker niet voor oktober. Wat wel kon was de prijs van mijn abonnement verlagen naar 34.95 euro. Dit gebeurt enkel op aanvraag waarbij intern het abonnement gewijzigd wordt. Besluit: bellen naar 02/2752727 (facturatiedienst) of je blijft eeuwig 4,54 euro te veel betalen.


Kan iemand dit bevestigen? Ik heb hetzelfde geprobeerd, maar ze beweren bij hoog en laag op de facturatiedienst dat ik wel het juiste bedrag betaal. En ik ben al klant sedert 2003 en betaal dus dus 50,99eur. (39,99 + 10eur voor onbeperkt nationaal bellen en 1 eur indexatie erbij sedert 2008).
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

http://www.scarlet.be/nl/one/: € 50,95 per maand. Als je persé 4 cent goedkoper wil zijn zal je contract wel verlengd worden met 15 maanden.
neon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 maa 2008, 11:20

lithion schreef:http://www.scarlet.be/nl/one/: € 50,95 per maand. Als je persé 4 cent goedkoper wil zijn zal je contract wel verlengd worden met 15 maanden.


dat bedoelde ik dus 50,95.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Je hebt toch het tarief dat momenteel geldt? De topic ging over een gebruiker die nog een oud ADSL tarief betaalde terwijl er een nieuw tarief was dat 5 EUR goedkoper was.
neon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 maa 2008, 11:20

lithion schreef:Je hebt toch het tarief dat momenteel geldt? De topic ging over een gebruiker die nog een oud ADSL tarief betaalde terwijl er een nieuw tarief was dat 5 EUR goedkoper was.


Blijkbaar wel! toch bedankt...

Enige wat we niet hebben is de 20Mbps en 100Gb download die ze aan nieuwe klanten beloven... enerzijds zou je toch verwachten dat mensen die al paar jaar klant zijn voorrang bieden. Maar ja, de commercie hé...
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Neon, die 20Mbps is enkel voor klanten die zich in een gebied bevinden waar Scarlet ADSL2+ aanbiedt. Dit is momenteel erg beperkt.
neon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 maa 2008, 11:20

lithion schreef:Neon, die 20Mbps is enkel voor klanten die zich in een gebied bevinden waar Scarlet ADSL2+ aanbiedt. Dit is momenteel erg beperkt.


Ja, blijkbaar wel "De dienst Scarlet ADSL 20 die u wenst te bestellen kan niet geïnstalleerd worden omwille van een te grote afstand van de centrale."
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het is waar wat Lithion hier post,ik woon maar 500 meter van de centrale,en heb ook maar 6mbps hoor,ik vind dat ze zouden moeten die reklame verbieden,zolang geen 70% van hun klanten die snelheid (20)effectief kunnen krijgen.
Nu maken ze er al reklame over,als ze maar 1 klant kunnen aansluiten.
neon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 maa 2008, 11:20

fluppie schreef:Het is waar wat Lithion hier post,ik woon maar 500 meter van de centrale,en heb ook maar 6mbps hoor,ik vind dat ze zouden moeten die reklame verbieden,zolang geen 70% van hun klanten die snelheid (20)effectief kunnen krijgen.
Nu maken ze er al reklame over,als ze maar 1 klant kunnen aansluiten.


Ja, volgens mij hebben enkel mensen die in dezelfde straat van de hoofdcentrale van Scarlet wonen dit! Over misleidende reclame gesproken...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”