Defecte Scarlet-box
- Vladimirke
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik ga er van uit dat de Scarlet-box het ieder moment kan begeven.
Meermaals per dag valt de verbinding weg en als we telefoneren is het ook op de meest onverwachte momenten plots gedaan. Ik heb al proefgewijs een andere router geprobeert maar ook dan blijven de problemen.
Even de stekker van de voeding uittrekken en alles werkt weer.
't Is een van de eerste modellen die ze uitleverden. De Allied Data Copperjet 816 2P.
Vermits ik dat spel al meer dan 2 jaar heb vermoed ik dat Scarlet dit niet zal vervangen en ik dus zelf mag betalen.
Welk toestel kan ik dan het best nemen om m'n Scarlet One weer vlotjes te laten draaien?
Meermaals per dag valt de verbinding weg en als we telefoneren is het ook op de meest onverwachte momenten plots gedaan. Ik heb al proefgewijs een andere router geprobeert maar ook dan blijven de problemen.
Even de stekker van de voeding uittrekken en alles werkt weer.
't Is een van de eerste modellen die ze uitleverden. De Allied Data Copperjet 816 2P.
Vermits ik dat spel al meer dan 2 jaar heb vermoed ik dat Scarlet dit niet zal vervangen en ik dus zelf mag betalen.
Welk toestel kan ik dan het best nemen om m'n Scarlet One weer vlotjes te laten draaien?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik heb er thuis nog eentje liggen nadat ik bij Scarlet ben weggegaan. Je mag hem gerust komen ophalen voor een zacht prijsje.
Ik veronderstel dat (na het aanpassen van de instellingen) deze zonder probleem zal kunnen werken...
Ik veronderstel dat (na het aanpassen van de instellingen) deze zonder probleem zal kunnen werken...
[quote="Vladimirke"]Ik ga er van uit dat de Scarlet-box het ieder moment kan begeven.
Meermaals per dag valt de verbinding weg en als we telefoneren is het ook op de meest onverwachte momenten plots gedaan. Ik heb al proefgewijs een andere router geprobeert maar ook dan blijven de problemen.
Even de stekker van de voeding uittrekken en alles werkt weer.
't Is een van de eerste modellen die ze uitleverden. De Allied Data Copperjet 816 2P.
Vermits ik dat spel al meer dan 2 jaar heb vermoed ik dat Scarlet dit niet zal vervangen en ik dus zelf mag betalen.
Welk toestel kan ik dan het best nemen om m'n Scarlet One weer vlotjes te laten draaien?[/quote]
Normaal krijg je gratis een nieuwe als de ouwe defect is.
Meermaals per dag valt de verbinding weg en als we telefoneren is het ook op de meest onverwachte momenten plots gedaan. Ik heb al proefgewijs een andere router geprobeert maar ook dan blijven de problemen.
Even de stekker van de voeding uittrekken en alles werkt weer.
't Is een van de eerste modellen die ze uitleverden. De Allied Data Copperjet 816 2P.
Vermits ik dat spel al meer dan 2 jaar heb vermoed ik dat Scarlet dit niet zal vervangen en ik dus zelf mag betalen.
Welk toestel kan ik dan het best nemen om m'n Scarlet One weer vlotjes te laten draaien?[/quote]
Normaal krijg je gratis een nieuwe als de ouwe defect is.
Vladimirke schreef:Ik ga er van uit dat de Scarlet-box het ieder moment kan begeven.
Meermaals per dag valt de verbinding weg en als we telefoneren is het ook op de meest onverwachte momenten plots gedaan. Ik heb al proefgewijs een andere router geprobeert maar ook dan blijven de problemen.
Even de stekker van de voeding uittrekken en alles werkt weer.
't Is een van de eerste modellen die ze uitleverden. De Allied Data Copperjet 816 2P.
Vermits ik dat spel al meer dan 2 jaar heb vermoed ik dat Scarlet dit niet zal vervangen en ik dus zelf mag betalen.
Welk toestel kan ik dan het best nemen om m'n Scarlet One weer vlotjes te laten draaien?
fout
meld dit gewoon aan scarlet, die sturen normaal gezien een technieker langs die die gratis vervangt (naar een 1616), ik weet dit omdat ikzelf zo'n technieker ben voor scarlet
- Vladimirke
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Bedankt voor jullie antwoorden, ik zal morgen Scarlet eens contacteren.
- Vladimirke
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Voila, net gebeld en binnen de twee minuten de technische dienst al aan de lijn.
Even het probleem uitgelegd en nu maandag in de voormiddag komen ze de box verwisselen.
Als ze zich werkelijk aan de afspraak houden ben ik dik tevreden.
Even het probleem uitgelegd en nu maandag in de voormiddag komen ze de box verwisselen.
Als ze zich werkelijk aan de afspraak houden ben ik dik tevreden.
- Vladimirke
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Om 9 uur belde de technieker van Planhold en heeft de modem vervangen.
-
- Member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:11
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Dan kan ik maar zeggen "Er was eens"Block schreef:Hun beloftes inzake snelheid van helpdesk en reparaties blijken ze toch goed na te komen. Mooi.
Vrijdag 20 u modem valt uit, geen tel of internet meer
Voor tech dienst is het wachten tot zaterdag
zaterdag 9u gebeld, na 23 min kwam ik door. Uitleg van de helpdesk was dat het modem stuk was en moest vervangen worden. Daarom moest ik maandah terug bellen daar de tech dienst niet werken op zaterdag.
Maandag gebeld, gelukkig maar 15 min gewacht. Npgmaals de uitleg gegeven en dan doorverbonden naar de tech dienst.
Technieker zou langs komen, dit ten vroeste vrijdag namiddag
Dit komt er dus op neer dat men bij een panne één week zonder tel of internet zit voor aleer dit door Scarlet herstelt is.
Het is bij scarlet wel goedkoper als bij BC maar moet men deze service er dan steeds bijnemen ?
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
@camille ..
Werk je dan voor jansesns field services?
Werk je dan voor jansesns field services?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
hij ni, ikke welFluppeke schreef:@camille ..
Werk je dan voor jansesns field services?
PC1: Intel Core 2 Duo E6850 @3.0GHz; XFX 8800GT 512MB; GA-P35-DS3; 4x1GB DDR2; 2x500GB 1x750GB
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Funsize kan je me een beetje uitleggen hoe ik jansenss field services moet situeren bij scarlet.
Ik had de indruk dat zij niet meer kunnen doen dan een laptop-met-asus-modem aansluiten op het binnenkomende belgacom punt.
Wanneer een klant goeie lijnwaarden heeft maar toch ergens een probleem mee heeft .. kan jansens field services niets , maar dan ook niets doen?
Antwoord mag eventueel in PM
Ik had de indruk dat zij niet meer kunnen doen dan een laptop-met-asus-modem aansluiten op het binnenkomende belgacom punt.
Wanneer een klant goeie lijnwaarden heeft maar toch ergens een probleem mee heeft .. kan jansens field services niets , maar dan ook niets doen?
Antwoord mag eventueel in PM
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
idd dat klopt,
als Scarlet tech krijgen we tot nu toe nogaltijd geen toegang tot het netwerk/bekabeling,
alhoewel ikzelf dus wel BGC pila-tech ben geweest, kan en mag ik daar dus niets aandoen,
fouten binnenshuis die kunnen we eventueel dus wel oplossen,
maar verbinding thuis <-> centrale is afgesloten voor ons, das dan doorsturen naar BGC
als Scarlet tech krijgen we tot nu toe nogaltijd geen toegang tot het netwerk/bekabeling,
alhoewel ikzelf dus wel BGC pila-tech ben geweest, kan en mag ik daar dus niets aandoen,
fouten binnenshuis die kunnen we eventueel dus wel oplossen,
maar verbinding thuis <-> centrale is afgesloten voor ons, das dan doorsturen naar BGC
PC1: Intel Core 2 Duo E6850 @3.0GHz; XFX 8800GT 512MB; GA-P35-DS3; 4x1GB DDR2; 2x500GB 1x750GB
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
Ik heb gewerkt voor Planhold. Ben nu regiomanager voor Telenet.
Wat wij/of ik doe is inderdaad aan de intro (invoer Belgacom) een testmodem aansluiten zonder binnenbekabeling aangesloten.
Als de waardes zonder binnenbekabeling goed zijn dan ligt het bij de bekabeling van de klant. En dan kijken we wel hoe dat het opgelost geraakt.
Meestal los ik dit op door een utp-kabel te leggen vanaf de box(box hangt aan de belgacominvoer) tot aan de pc /router/accespoint.
Als er toch slechte waardes zijn aan de intro dan bellen we naar de helpdesk en laten we het uitmeten. (Hoe ver van de centrale, wat zijn de waardes in het verleden, enz.)Indien de sync regelmatig wegvalt dan wordt je meestal op een lager profiel gezet. Indien geen sync aan de intro dan komt Belgacom langs.
Scarlet regelt dat voor u.
Wat wij/of ik doe is inderdaad aan de intro (invoer Belgacom) een testmodem aansluiten zonder binnenbekabeling aangesloten.
Als de waardes zonder binnenbekabeling goed zijn dan ligt het bij de bekabeling van de klant. En dan kijken we wel hoe dat het opgelost geraakt.
Meestal los ik dit op door een utp-kabel te leggen vanaf de box(box hangt aan de belgacominvoer) tot aan de pc /router/accespoint.
Als er toch slechte waardes zijn aan de intro dan bellen we naar de helpdesk en laten we het uitmeten. (Hoe ver van de centrale, wat zijn de waardes in het verleden, enz.)Indien de sync regelmatig wegvalt dan wordt je meestal op een lager profiel gezet. Indien geen sync aan de intro dan komt Belgacom langs.
Scarlet regelt dat voor u.
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
thnx voor de uitleg ... Het bevestigd zowat de vermoedens die ik had.
Scarlet besteedt graag uit ... heb mn vragen bij het nut (voor de klant) daarvan... denk dat veel klanten het gevoel hebben van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
mvg,
Scarlet besteedt graag uit ... heb mn vragen bij het nut (voor de klant) daarvan... denk dat veel klanten het gevoel hebben van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
mvg,
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Doet jansens field services ook niet tele2 en andere isps? Op zich niets mis mee natuurlijk. Hoeveel aansluitingen zou bijv. Telenet in eigen beheer hebben gedaan?
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
ja idd wij doen ook nog andere isp's
waaronder, Tele2, Scarlet, Fulladsl, Telenet, Belgacom, United telecom en nog een paar, ken ze zelf ni allemaal.
Telenet, ni veel, kdenk enkel de bussines-klanten, denkek
waaronder, Tele2, Scarlet, Fulladsl, Telenet, Belgacom, United telecom en nog een paar, ken ze zelf ni allemaal.
Telenet, ni veel, kdenk enkel de bussines-klanten, denkek
PC1: Intel Core 2 Duo E6850 @3.0GHz; XFX 8800GT 512MB; GA-P35-DS3; 4x1GB DDR2; 2x500GB 1x750GB
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
/*of topic */
Als technieker voor tele2 en gebruiker (aangezien je sig) weet jij toevallig waar tele2 zijn eigen netwerk overal heeft?
En zijn er uitbreidingen voorzien in de toekomst?
Als technieker voor tele2 en gebruiker (aangezien je sig) weet jij toevallig waar tele2 zijn eigen netwerk overal heeft?
En zijn er uitbreidingen voorzien in de toekomst?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
geen flauw idee, ik weet spijtig genoeg niets meer dan andere klanten, voor Tele2 stuff kun je best ff 320i pm'en ofzo
PC1: Intel Core 2 Duo E6850 @3.0GHz; XFX 8800GT 512MB; GA-P35-DS3; 4x1GB DDR2; 2x500GB 1x750GB
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
PC2: Intel Core Duo 945 @3.4GHz; XFX 6800XT 256MB; Asrock 775 Dualvsta; 2x1GB DDR2; 1x320GB 1x250GB
Tele2 PureADSL 12Mb Unlimited "downloadlimiet" van +-100GB ... per dag
Exact hetzelfde probleem ondervinden wij. Helaas iets andere situatie en veel minder vriendelijke nog snelle oplossing dan bij jou.Vladimirke schreef:Ik ga er van uit dat de Scarlet-box het ieder moment kan begeven.
Meermaals per dag valt de verbinding weg en als we telefoneren is het ook op de meest onverwachte momenten plots gedaan. Ik heb al proefgewijs een andere router geprobeert maar ook dan blijven de problemen.
Even de stekker van de voeding uittrekken en alles werkt weer.
't Is een van de eerste modellen die ze uitleverden. De Allied Data Copperjet 816 2P.
Vermits ik dat spel al meer dan 2 jaar heb vermoed ik dat Scarlet dit niet zal vervangen en ik dus zelf mag betalen.
Welk toestel kan ik dan het best nemen om m'n Scarlet One weer vlotjes te laten draaien?
Onze box was stuk (geen internet meer) en na tal van telefoontjes waaruit enkel bleek dat ze de oorzaak niet meteen konden vinden, werd uiteindelijk toegegeven dat de box defect was. Ondertussen wel 5 dagen zonder internet gezet.
Na eerst het probleem van een volledig defecte Scarlet box gehad te hebben, blijkt na vervanging een ander probleem zich voor te doen: internet en telefonie vallen 2 tot 3x per dag uit zonder verklaarbare reden. Het enige wat helpt is de stroom uithalen en opnieuw insteken.
Scarlet beweert in verschillende telefoontjes telkens weer iets anders:
(a) de oorzaak ligt aan de pc's omdat er waarschijnlijk spyware op staat
(b) de configuratie van onze netwerkkaart is verkeerd
(c) onze telefoontoestellen zijn incompatibel met de nieuwe scarlet box
(d) de modem geraakt oververhit omdat hij aan de muur staat
...
Hieruit kan ik enkel maar besluiten dat ze het probleem niet willen erkennen. De toon waarmee men mij aan de telefoon probeerde af te handelen, was ook al tekenend voor het gebrek aan moedwil om daadwerkelijk het probleem te willen oplossen. "Meneer, wij merken hier niets aan onze kant, het moet bij u liggen." Maar feit is dat we voor de vervanging nooit dergelijke problemen ondervonden.
Nu heb ik erop aangedrongen dat het probleem opgelost raakt, en gingen ze nogmaals een technieker sturen. Evenwel met de dreiging dat als die geen problemen vaststelt, er onvermijdelijk kosten aan verbonden zullen zijn. Onaanvaardbaar als je 't mij vraagt...
Suggesties iemand?
Het is toch normaal dat als het probleem bij je eigen installatie zit, je zelf opdraait voor de kosten? Een ISP is geen VZW en die techniekers moeten ook betaald worden.Nu heb ik erop aangedrongen dat het probleem opgelost raakt, en gingen ze nogmaals een technieker sturen. Evenwel met de dreiging dat als die geen problemen vaststelt, er onvermijdelijk kosten aan verbonden zullen zijn. Onaanvaardbaar als je 't mij vraagt...
Excuseer? Nee het is absoluut niet "normaal" dat een operator dergelijke uitspraken doet in een stadium van onderzoek. Bovendien is er aan onze installatie niets gewijzigd en werkte voorheen alles perfect.Mr.T schreef:Het is toch normaal dat als het probleem bij je eigen installatie zit, je zelf opdraait voor de kosten? Een ISP is geen VZW en die techniekers moeten ook betaald worden.Nu heb ik erop aangedrongen dat het probleem opgelost raakt, en gingen ze nogmaals een technieker sturen. Evenwel met de dreiging dat als die geen problemen vaststelt, er onvermijdelijk kosten aan verbonden zullen zijn. Onaanvaardbaar als je 't mij vraagt...
Bent u zeker dat u niet voor Scarlet werkt? En nee, met het geld dat ze krijgen van de overname door Belgacom ben ik er inderdaad van overtuigd dat ze geen vzw zijn. Integendeel.
Klagen dat de technici moeten betaald worden is naast de kwestie. Indien maar een halve oplossing geboden wordt, is het niet logisch dat de klant zou moeten opdraaien voor de gevolgen.
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
@ neon
Kijk eens of je scarlet one lijn nog goed loopt?
1. Post je speedtest eens, is je upload nog goed, heb je de problemen alleen tijdens piekuren?
2.Doe eens een controle op packet loss en ping tijden
start -> uitvoeren -> cmd -> Ping -n 50 userbase.be
3. Wat zijn je snr waarden van je scarlet box eens?
surf eens naar je scarlet-box, en kijk/post eens hoe sterk je signaal is:
status ->dsl -> view advanced attributes:
zoek volgende waarden eens op:
Tx Bit Rate 256000
Rx Bit Rate 1024000
Local End LOS 0
Local SNR Margin 23.5 dB
Local Line Attn 40.0 dB
Raw Attn 40.0 dB
Local Tx Power 10.7 dB
Local Fast Channel Rx Rate 1024000
Local Fast Channel Tx Rate 256000
Remote Tx Power 15.5 dB
Remote SEF 0
Remote LOS 0
Remote Line Attn 31.5 dB
Remote SNR Margin 18 dB
Kijk eens of je scarlet one lijn nog goed loopt?
1. Post je speedtest eens, is je upload nog goed, heb je de problemen alleen tijdens piekuren?
2.Doe eens een controle op packet loss en ping tijden
start -> uitvoeren -> cmd -> Ping -n 50 userbase.be
3. Wat zijn je snr waarden van je scarlet box eens?
surf eens naar je scarlet-box, en kijk/post eens hoe sterk je signaal is:
status ->dsl -> view advanced attributes:
zoek volgende waarden eens op:
Tx Bit Rate 256000
Rx Bit Rate 1024000
Local End LOS 0
Local SNR Margin 23.5 dB
Local Line Attn 40.0 dB
Raw Attn 40.0 dB
Local Tx Power 10.7 dB
Local Fast Channel Rx Rate 1024000
Local Fast Channel Tx Rate 256000
Remote Tx Power 15.5 dB
Remote SEF 0
Remote LOS 0
Remote Line Attn 31.5 dB
Remote SNR Margin 18 dB
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Een gewaarschuwd man is er 2 waard. Als er dan inderdaad een probleem op je eigen installatie zit, moet je achteraf ook niet komen klagen dat je mag opdraaien voor de rekening.neon schreef:Excuseer? Nee het is absoluut niet "normaal" dat een operator dergelijke uitspraken doet in een stadium van onderzoek. Bovendien is er aan onze installatie niets gewijzigd en werkte voorheen alles perfect.Mr.T schreef:Het is toch normaal dat als het probleem bij je eigen installatie zit, je zelf opdraait voor de kosten? Een ISP is geen VZW en die techniekers moeten ook betaald worden.Nu heb ik erop aangedrongen dat het probleem opgelost raakt, en gingen ze nogmaals een technieker sturen. Evenwel met de dreiging dat als die geen problemen vaststelt, er onvermijdelijk kosten aan verbonden zullen zijn. Onaanvaardbaar als je 't mij vraagt...
Bent u zeker dat u niet voor Scarlet werkt? En nee, met het geld dat ze krijgen van de overname door Belgacom ben ik er inderdaad van overtuigd dat ze geen vzw zijn. Integendeel.
Klagen dat de technici moeten betaald worden is naast de kwestie. Indien maar een halve oplossing geboden wordt, is het niet logisch dat de klant zou moeten opdraaien voor de gevolgen.
Wat is het probleem eigenlijk? Als je zeker bent dat je binneninstallatie in orde is, hoef je je toch geen zorgen te maken? Of ben je er ineens toch niet zo zeker meer van? De klant laten opdraaien voor de eventuele kosten is de enige manier om onnodige interventies te voorkomen en de klant zelf eerst wat moeite te laten doen. En het werkt, want ik ben er zeker van dat je ondertussen je installatie al terug nagekeken hebt
En ja ik ben 100% zeker dat ik niet voor Scarlet werk.
-
- Pro Member
- Berichten: 263
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
- Locatie: Oostmalle
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Hm, dat ze kosten aanrekenen kan voor mij enkel als ze vaststellen dat het probleem bij jou ligt.neon schreef:Evenwel met de dreiging dat als die geen problemen vaststelt, er onvermijdelijk kosten aan verbonden zullen zijn. Onaanvaardbaar als je 't mij vraagt...
Anders is het simpel: nee meneer, wij hebben geen probleem, en hier is de rekening ...
Troost u, ik heb het niet meer nagekeken en ik ga er ook geen tijd meer aan verspillen. Als IT'er van opleiding weet ik maar al te goed dat spyware of whatever niet de oorzaak kan zijn van onderbrekingen met de telefonie. Tijd dat ze daar es wat deftig personeel aanvaarden bij Scarlet...Mr.T schreef:
Wat is het probleem eigenlijk? Als je zeker bent dat je binneninstallatie in orde is, hoef je je toch geen zorgen te maken? Of ben je er ineens toch niet zo zeker meer van? De klant laten opdraaien voor de eventuele kosten is de enige manier om onnodige interventies te voorkomen en de klant zelf eerst wat moeite te laten doen. En het werkt, want ik ben er zeker van dat je ondertussen je installatie al terug nagekeken hebt
En ja ik ben 100% zeker dat ik niet voor Scarlet werk.
Volgende week komt er opnieuw een technieker langs, ik hou op de hoogte!
Aan "hun kant" kunnen ze geen onderbrekingen vaststellen.gert.jansen schreef:Hm, dat ze kosten aanrekenen kan voor mij enkel als ze vaststellen dat het probleem bij jou ligt.neon schreef:Evenwel met de dreiging dat als die geen problemen vaststelt, er onvermijdelijk kosten aan verbonden zullen zijn. Onaanvaardbaar als je 't mij vraagt...
Anders is het simpel: nee meneer, wij hebben geen probleem, en hier is de rekening ...
Welja, ik heb hen voorgesteld eens een dagje bij ons te komen kijken. Bovendien is het in de scarlet box eenvoudig te zien wanneer er een onderbreking plaatsvindt. De uptime wordt nl. telkens gereset.