Status: Verbinding verbroken met server
Status: IP-adres ophalen voor xxx.dyndns.org
Status: Verbinden met 212.71.x.x:21...
Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten...
Antwoord: 220-FileZilla Server version 0.9.24 beta
Antwoord: 220-written by Tim Kosse ([email protected])
Antwoord: 220 Please visit http://sourceforge.net/projects/filezilla/
Commando: USER xxx
Antwoord: 331 Password required for xxx
Commando: PASS *********
Antwoord: 230 Logged on
Status: Verbonden
Status: Mappenlijst ophalen...
Commando: PWD
Antwoord: 257 "/" is current directory.
Commando: TYPE I
Antwoord: 200 Type set to I
Commando: PASV
Antwoord: 227 Entering Passive Mode (192,168,13,204,19,140)
Status: Server genereerde een passief antwoord met een ontraceerbaar adres. Gebruikt het serveradres in de plaats.
Commando: LIST
Iemand een idee?
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Is op Windows Server 2003 R2.
Windows Firewall staat aan.
FileZilla Server staat in de lijst met exceptions.
Was nog een lijntje vergeten bij de output van Filzeilla Client:
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Zou kunnen firewall even kort uitschakelen, op je eigen verantwoordelijkheid...
Tenzij je de link in 'n verkorte schrijfwijze gezet hebt, dan steeds 'n spatie inlassen, zodat de link niet vooraan of achteraan ergens raakt.
Kan je vermijden door enige spaties toe te voegen. (tot je deze link ook daadwerkelijk in blauw ziet van 'n link)
Zie eventueel na of er 'n probleem qua (hoofdletter gevoelig)
Je moet ook de link naar je site toevoegen aan vertrouwde websites, zoniet wordt dat geblokkeerd.
(had ik vroeger een op UB gezet, waar en hoe zoek ik even op of dit nog te vinden is)
ftp heeft control sessie (port 21) en data sessie nodig.
Die data gaat bij normale (active) ftp over een willikeurige portrange, bij passive kan je de range beperken.
(mischien kan iemand met wat meer network achtergrond iets duidelijker zijn)
Blue-Sky schreef:Zou kunnen firewall even kort uitschakelen, op je eigen verantwoordelijkheid...
Met de firewall uit krijg ik dezelfde foutboodschap.
Blue-Sky schreef:Tenzij je de link in 'n verkorte schrijfwijze gezet hebt, dan steeds 'n spatie inlassen, zodat de link niet vooraan of achteraan ergens raakt.
Kan je vermijden door enige spaties toe te voegen. (tot je deze link ook daadwerkelijk in blauw ziet van 'n link)
Zie eventueel na of er 'n probleem qua (hoofdletter gevoelig)
Je moet ook de link naar je site toevoegen aan vertrouwde websites, zoniet wordt dat geblokkeerd.
(had ik vroeger een op UB gezet, waar en hoe zoek ik even op of dit nog te vinden is)
Maar zal bij jou niet het geval zijn zeker?
Welke link bedoel je?
Goztow schreef:Wat doet ie als je in active mode probeert?
In active mode lukt het wel!
Thanks Goztow
Aha, ik dacht het wel. Kheb dit probleem ook al meerdere keren tegengekomen. meestal moet ik van active naar passive omzetten maar nu was het dus omgekeerd... Go figure...