contract via fax opsturen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
stekki
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 feb 2005, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

iemand dit al gedaan? Ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dit allemaal gaat in orde komen....
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

stekki schreef:iemand dit al gedaan? Ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dit allemaal gaat in orde komen....
Ja ... stond een dag nadien al op bevestigd in het controlpanel :)
stekki
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 feb 2005, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ditCh schreef:
stekki schreef:iemand dit al gedaan? Ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dit allemaal gaat in orde komen....
Ja ... stond een dag nadien al op bevestigd in het controlpanel :)

Ik heb zondag laatstleden de overschrijving gemaakt, en gisteren het contract doorgefaxt. Vandaag staat op het controlepaneel al wel dat het proforma factuur is betaald. Maar dit staat er ook nog:

status : we have not yet received a signed copy of the contract or the payment for the first month of service has not yet been received.

Mvg
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

normaal gezien is fax wel de snelste methode... als alles leesbaar is tenminste
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
OmarH
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 jan 2008, 14:11

bij mij heeft da toch 2-3 dagen geduurd
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Als ze zo'n 20-30 contracten per dag krijgen en tickets die zich opstapelen dan mag je gerust nog even wachten (enkele dagen).

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
stekki
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 feb 2005, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

xenne schreef:normaal gezien is fax wel de snelste methode... als alles leesbaar is tenminste
Normaal wel eh, kheb men handtekening toch groot genoeg gezet... :lol:
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb het mijne, ingevuld en ondertekend, ingescand en dan als bijlage naar hen gemaild. (Ik heb geen fax)

Na 2 dagen kwam de bevestiging.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

stekki schreef:
ditCh schreef:
stekki schreef:iemand dit al gedaan? Ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dit allemaal gaat in orde komen....
Ja ... stond een dag nadien al op bevestigd in het controlpanel :)

Ik heb zondag laatstleden de overschrijving gemaakt, en gisteren het contract doorgefaxt. Vandaag staat op het controlepaneel al wel dat het proforma factuur is betaald. Maar dit staat er ook nog:

status : we have not yet received a signed copy of the contract or the payment for the first month of service has not yet been received.

Mvg
5 minuten na het faxen bel ik gewoonlijk. Dan weet je dadelijk zeker of het in orde is.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Burny schreef: 5 minuten na het faxen bel ik gewoonlijk. Dan weet je dadelijk zeker of het in orde is.
Verzendraport ftw ... ;)
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:
Burny schreef: 5 minuten na het faxen bel ik gewoonlijk. Dan weet je dadelijk zeker of het in orde is.
Verzendraport ftw ... ;)
Ik heb het ook al aan de hand gehad dat het voor hun onleesbaar was, dus in zo'n gevallen is een beller sneller. Dan moest ik bv 1 of 2 pagina's opnieuw faxen.
stekki
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 feb 2005, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Vandaag in men controlepaneel geklikt op de knop om je accountgegevens te ontvangen. Wel heb ze zonet ingevoerd en getest en het werkt reeds!!!
Als dit geen snelle service is!! Vraag me af of men meter ook al werkt...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

stekki schreef: Vraag me af of men meter ook al werkt...
nee, die zal maar beginnen tellen als je echt actief bent. heb je al een activation date gekregen?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
stekki
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 feb 2005, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

xenne schreef:
stekki schreef: Vraag me af of men meter ook al werkt...
nee, die zal maar beginnen tellen als je echt actief bent. heb je al een activation date gekregen?
activatie datum zou 18 maart zijn, heb ff naar meter gekeken en die blijkt al te werken!! Er staat bij dat ie binnen 3 dagen terug reset. Waarom binnen 3 dagen?

Mvg
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

stekki schreef:
xenne schreef:
stekki schreef: Vraag me af of men meter ook al werkt...
nee, die zal maar beginnen tellen als je echt actief bent. heb je al een activation date gekregen?
activatie datum zou 18 maart zijn, heb ff naar meter gekeken en die blijkt al te werken!! Er staat bij dat ie binnen 3 dagen terug reset. Waarom binnen 3 dagen?
waarom weet ik nie... maar uwe meter zal blijkbaar elke maand de 9e gereset worden (en vanaf die dag beginnen betalen), maar je moet later nog maar eens contact nemen met dommel om een correctie toe te passen en elke maand te resetten de 18e
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”