Dommel dommel dommel toch

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Reeds (nu in totaal 3 mails gestuurd) om van een netconnect +
naar een netconnect te gaan (ook enkele keren gebeld trouwens)

3 maand geen reacties gehad dus heb deze maand opnieuw gebeld en de domiciliering stopgezet.
Enige respons dak kreeg was ... tja we hebben onze mails niet bekeken.
We zullen ze deze week afwerken...

terwijl ze me 3 maand laten wachten en 2 maand 30€ extra aanrekenen voor die netconnect+ vragen ze me toch een overgangs kost van 25€ te betalen, die ik nog nergens heb gezien in mijn contract (heb het nagekeken)

Begrijp dat ze niet altijd naar die mails kunnen kijken, maar moest ik op mijn werk 3 maand mijn werk laten liggen, ik had een mooie C4 gekregen...


Is het nu bij elke ISP iets ? Nergens kunnen ze degelijke service (hier nu hun support desk) bij versatel was het verbinding en bij telenet ... een verhuis die 3 maand na datum pas in orde was...

Begin het belgische ISP wereldje zo stillaan beu te geraken ...
zijn er alternatieven ?
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Je bent maar een klantnummer en nee daar kan je niets aan doen . Enkel het niet aantrekken en blijven zoeken tot je het beste hebt gevonden volgens jou.
Joris84
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 maa 2006, 18:09
Bedankt: 2 keer

Ik heb net hetzelfde voor met boostpack. Sinds 21 januari al afgezegd maar nog steeds niets gebeurd. Gisteren telefonisch contact opgenomen met die betaalnr en ik kreeg als antwoord dat ze dit weekend alles gingen bijwerken van tickets... ik geloof er nie veel van eerlijk gezegd.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Joris84 schreef: ik kreeg als antwoord dat ze dit weekend alles gingen bijwerken van tickets... ik geloof er nie veel van eerlijk gezegd.
Ik wel. Ik heb gisteren 3 replies gekregen. 1 wegens het geblacklisted zijn van het IP van de mailserver van mijn hosting en 2 betreffende een uitval van de servers waarop mijn website staat. De eerste was van 5 feb de andere 2 van 9 feb. Vermits de uitval van de hostingserver na enkele uren opgelost was had ik niet echt antwoord nodig op de 2 tickets van 9/2. Het antwoord op het ticket van 5/2 was geen oplossing en dus heb ik dit weer "open" gezet.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Joris84 schreef:Ik heb net hetzelfde voor met boostpack. Sinds 21 januari al afgezegd maar nog steeds niets gebeurd. Gisteren telefonisch contact opgenomen met die betaalnr en ik kreeg als antwoord dat ze dit weekend alles gingen bijwerken van tickets... ik geloof er nie veel van eerlijk gezegd.
Ik heb gisteren op 8 tickets die nog open stonden van mij antwoord gekregen ... lijkt er op dat ze alles aan het bijwerken zijn :)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Rimson schreef:Reeds (nu in totaal 3 mails gestuurd) om van een netconnect +
naar een netconnect te gaan (ook enkele keren gebeld trouwens)
Is het nog je eerste jaar bij Dommel? Want dan mag je niet downgraden. Alhoewel in hun contract gaten zitten (hetgene je getekend hebt) zou het wel moeten kunnen...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Volgens mij zijn ze alles aan het bijwerken want ik heb gisteren ook een antwoord gekregen van een vraag die ik op 07-02 had gesteld.
PS: ze werken precies ook op zaterdag ;)
emke
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 okt 2007, 11:52

ze werken ook op zondag denk ik.
mijn snelheid was een paar weken geleden zonder reden verlaagt naar 1 mbps. ik heb dan een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze dat gedaan hebben. ik zie nu dat ze vandaag (zondag ) mijn snelheid terug verhoogt hebben naar 3 mbps . ben terug tevreden .
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

emke schreef:ze werken ook op zondag denk ik.
mijn snelheid was een paar weken geleden zonder reden verlaagt naar 1 mbps. ik heb dan een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze dat gedaan hebben. ik zie nu dat ze vandaag (zondag ) mijn snelheid terug verhoogt hebben naar 3 mbps . ben terug tevreden .
Volgens mij doen ze dit niet, daarom heb ik ook een bericht naar ze gestuurd om mijn snelheid te verhogen. Zij geven het door aan Belgacom en die doen de rest.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

emke schreef:ze werken ook op zondag denk ik.
het weekend is idd een ideaal moment om ongestoord een stapeltje onbeantwoorde tickets door te nemen. heb dit ook al meermaals ondervonden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

mijn 2 tickets (emails) van 15 en 18 febr zijn nog ongeantwoord. Het gaat voor een opzeg van een dommel abo :D .. mischien best morgen of zo eens bellen, zo kan je blijven wachten op die pipos
gunny2
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 maa 2007, 09:49

Soms blijf je beter waar je bent... ;)
Alle gekheid op een stokje: Test-Aankoop heeft het al eens gezegd:
Belgacom is weliswaar duurder, maar de helpdesk is ook beter.
Pas op, zelf heb ik ook veel liever 200GB d/l per maand dan een snelle helpdesk, maar als je ze dan eens een keertje nodig hebt, dan valt het verschil pas op.
Onlangs heb ik gevraagd wat ik moet doen om de domiciliering te activeren (ik liet nooit veel geld op mijn zichtrekening staan, maar nu met die 3% van Keytrade speelt het geen rol meer, soit da's een ander verhaal), dit is toch geen moeilijke vraag?! Op 20 februari heb ik de vraag gesteld (naar het correcte e-mail adres) en gisteren, op 1 maart, wisten ze mij te zeggen dat ik hen mijn nieuw rekeningnummer moest laten weten, dan sturen ze mij de nodige instructies (ik veronderstel dat dat dus nog eens 10 dagen gaat duren).
Ik vrees dat ze slachtoffer zijn van hun eigen succes en dat ze dringend meer volk op de helpdesk moeten zetten (of willen ze juist zoveel mogelijk oproepen op het betalend nummer hebben?); dat ze hun auto-reply beter aanpassen (wij reageren binnen de 5 dagen - haha).
mvg
Gunny
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

gunny2 schreef:Soms blijf je beter waar je bent... ;)
Alle gekheid op een stokje: Test-Aankoop heeft het al eens gezegd:
Belgacom is weliswaar duurder, maar de helpdesk is ook beter.
alsof die helpdesk een reden is om elke maand te veel te betalen en aan handen & voeten gebonden te zijn. nu toch al 7 maanden dommel en behalve de eerste week de dommel helpdeks niet meer nodig gehad. ik kan enkel hopen dat het zo blijft :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

Is die 25€ overgangskosten normaal?
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Volgens mij niet, ik heb contract nagekeken en staat er niet in ...

volgens mij kunnen ze dit niet wettelijk hard maken... maar wie ben ik eh ...
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Als je ziet wat TN allemaal durft aanrekenen. Zou het mij niet verwonderen dat ze je ook 25 euro overgangskost kunnen aanrekenen.
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

Rimson schreef:Volgens mij niet, ik heb contract nagekeken en staat er niet in ...

volgens mij kunnen ze dit niet wettelijk hard maken... maar wie ben ik eh ...
Wel, als er niets in het contract staat over overschakelen naar een ander product, dan moet men dit zien als het ene product opzeggen en het nieuw product nemen. Bij het nemen van een nieuwe formule moet er een activatiekost betaald worden (weet niet meer hoeveel ik voor netconnect betaald heb, maar das was volgens mij rond de 25 euro...). Lijkt mij dus volledig normaal...
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

gunny2 schreef: Ik vrees dat ze slachtoffer zijn van hun eigen succes en dat ze dringend meer volk op de helpdesk moeten zetten (of willen ze juist zoveel mogelijk oproepen op het betalend nummer hebben?); dat ze hun auto-reply beter aanpassen (wij reageren binnen de 5 dagen - haha).
mvg
Gunny
Er staan 2 vacatures open bij Dommel die allebei betrekking hebben op de helpdesk. Een technical support engineer en een customer care representative. Dus aan initiatief/goede wil ontbreekt het hen in ieder geval niet. We sukkelen echter wel met een grote werkloosheid in dit land ... go figure.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

mja zou jij voor een hongerloontje gaan werken daar ?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Rimson schreef:mja zou jij voor een hongerloontje gaan werken daar ?
valt wel mee zenn .... moest het zo ver niet zijn, dan ........
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

xenne schreef:
Rimson schreef:mja zou jij voor een hongerloontje gaan werken daar ?
valt wel mee zenn .... moest het zo ver niet zijn, dan ........
telewerken of hoe noemt men dat ;)
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Rimson schreef:mja zou jij voor een hongerloontje gaan werken daar ?
Ik weet niet wat ze betalen. Tis ook geen job waar ge zware studies voor moet gedaan hebben natuurlijk, dus je moet ook niet verwachten dat je er rijk van kan worden.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Rimson schreef:mja zou jij voor een hongerloontje gaan werken daar ?
Vanwaar komt deze onzin nu weeral ? :roll:
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

kweet wat er standaard voor een helpdesker geboden wordt.


1600€ bruto per maand tot 1800€ bruto per maand
ik zou daarvoor niet opstaan :)
zeker niet om ontevreden mensen te woord te staan, is slecht voor het humeur ;)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Heb ooit in mijn carriere enkele maanden helpdesk gedaan.
Was wel een meer gespecialiseerde BtoB helpdesk, en het loon was ook niet slecht (rond de 3000 euro bruto), maar vond het toch een klootjob.

Ieder zijn ding, maar al dat gezeur en gezaag de hele tijd : niets voor mij.

Het enige wat ik geleerd heb is dat ik niet meer nodeloos naar een helpdesk bel. Het haalt weinig uit om 4 of 5 maal voor hetzelfde probleem te bellen, je wordt er toch niet sneller door geholpen.

Als er iets echt te gortig is : aangetekend schrijven met in gebreke stelling.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

AnD schreef:
xenne schreef:
Rimson schreef:mja zou jij voor een hongerloontje gaan werken daar ?
valt wel mee zenn .... moest het zo ver niet zijn, dan ........
telewerken of hoe noemt men dat ;)
weet niet of dat mogelijk is bij dommel, kzal eens informeren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Dieter, wat noem jij te gortig ?

3 maand geleden melden dat je het contract wil veranderen naar een goedkopere oplossing en tot op heden nog steeds het duurdere contract moeten betalen ?

Heb ondertussen een week geleden een mailtje gekregen met als vermelding dat ik mijn telefoonnummer moest doorgeven.
Heb dit dus gedaan, ging volgens de mail heel snel antwoord krijgen ... maar tot op heden ... niets ?.??.

dommel dommel dommel toch ...
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef:
ketter schreef:Ik denk er meer aan omdat ceurrrix een dwarsligger is.

ceurrrix maar is het nu opgelost ?
Ik denk in dit geval dat je eerder op een forum van de post had moeten zijn en dan daar de post afschieten inplaats van hier op userbase nog maar is onterecht op Dommel te moeten komen schieten.
Dat zal ik weten,als ik geen aanmaningen van DommeL krijg. Bron,: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Vandaag heb ik moeten antwoorden op een 2e aanmaning,:
Na uw 1e reminder van 5/3/2008 genegeerd te hebben omdat mijn storting op 3/3/2008 is gedaan ontvang ik van uw slecht georganiseerd bedrijf ,vandaag een 2e reminder.
Gelieve er nota van te nemen dat ik op 5/3/2008 de betaling gedaan heb door een storting op uw rekening.
Op, : http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=17982 vind je alles mooi uitgelegd

Dat het fout loopt,als U nog niet weet ,dat 3401 niet het postnummer van Landen is,daar verschiet ik niet van.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

ceurrrix schreef:Na uw 1e reminder van 5/3/2008 genegeerd te hebben omdat mijn storting op 3/3/2008 is gedaan ontvang ik van uw slecht georganiseerd bedrijf ,vandaag een 2e reminder.
Gelieve er nota van te nemen dat ik op 5/3/2008 de betaling gedaan heb door een storting op uw rekening.
Op, : http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=17982 vind je alles mooi uitgelegd

Dat het fout loopt,als U nog niet weet ,dat 3401 niet het postnummer van Landen is,daar verschiet ik niet van.
De toon van je mail naar Dommel zegt al heel veel over hoe we je klachten moeten interpreteren. Mocht ik als bedrijf zo'n mail ontvangen zou ik deze al zeker niet als prioriteit behandelen. Elementaire beleefdheid aan de dag leggen zal je verder brengen dan wat je hier boven schreef :-(
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

vrees ook voor een goede afloop op die manier.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Mijn mail was eigenlijk heel vriendelijk :)

hun erop gewezen dat die 25€ overstap kost nergens te vinden was en dus ook moeilijk kan gevraagd worden aan trouwen klanten die klant blijven...
en dat ze een héle tevreden klant zouden hebben moesten ze de laatste factuur verrekenen aan het tarief dat ikg ekozen heb.

nuja, enkele dagen later, nog geen antwoord...
kan ceurix begrijpen hoor , mijn goed humeur is ook aan het verdwijnen nu
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

on4bam schreef:
ceurrrix schreef:Na uw 1e reminder van 5/3/2008 genegeerd te hebben omdat mijn storting op 3/3/2008 is gedaan ontvang ik van uw slecht georganiseerd bedrijf ,vandaag een 2e reminder.
Gelieve er nota van te nemen dat ik op 5/3/2008 de betaling gedaan heb door een storting op uw rekening.
Op, : http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=17982 vind je alles mooi uitgelegd

Dat het fout loopt,als U nog niet weet ,dat 3401 niet het postnummer van Landen is,daar verschiet ik niet van.
De toon van je mail naar Dommel zegt al heel veel over hoe we je klachten moeten interpreteren. Mocht ik als bedrijf zo'n mail ontvangen zou ik deze al zeker niet als prioriteit behandelen. Elementaire beleefdheid aan de dag leggen zal je verder brengen dan wat je hier boven schreef :-(
Als men U ,moest behandelen,zoals ze met mij al 3 maand bezig zijn en zulke "elementaire service en elementaire aanmaningen " naar U moesten sturen, U ten onrechte 2 keer van het internet wippen en U nog vierkant uitlachen aan de telefoon,zal je ook wel wat minder "elementaire beleefdheid" gaan gebruiken.
grts

ps,: Vanmorgen nog ontvangen en beantwoord
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dommel.com services [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 10 maart 2008 18:30
Aan: ceurrrix
Onderwerp: Reply Services Ticket [SCHEDOM-209394-SCHEDOM]

Geachte,

Mogen we u erop wijzen dat " bij het laatste gedeelte van ,: Mededeling : " NIET een betaling is met gestructureerde mededeling!
Hiervoor dient u immers het OGM-veld te gebruiken. Mocht dit niet lukken dan zijn er 2 alternatieven : u consulteert uw bankinstelling om advies of u betaalt via domiciliëring.

Wat de betaling betreft, gelieve ons in reply volgende gegevens in te vullen:

1/ datum van betaling;
2/ bedrag;
3/ de referentie die bij de betaling werd gebruikt; 4/ proforma faktuur nummer waarvoor de betaling bedoeld is; 5/ titularis van de rekening van waarop de betaling is uitgevoerd.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
Antwoord ceurrrix schreef: Mijne dames en heren

Op het hierbij nogmaals bijgevoegde "Schedom DommeL bewijs van betaling van 3 3 2008" in een voor iedereen leesbaar JEPG bestand staan duidelijk de door U gevraagde gegevens.
Ik vul ze op uw vraag ook nog eens in


Wat de betaling betreft, gelieve ons in reply volgende gegevens in te vullen:

1/ datum van betaling; 3/3/2008 om 12:02:30 uur (staat op bijgevoegd door de Post afgeleverd ontvangstbewijs vermeld op de 3e regel na "Réf.Documentnummer:")

2/ bedrag;41,95 EUR (staat op bijgevoegd door de Post afgeleverd ontvangstbewijs vermeld op de 4e regel na "Bedrag:")

3/ de referentie die bij de betaling werd gebruikt; 1916076343 3/3/2008 12:02:30 (staat op bijgevoegd door de Post afgeleverd ontvangstbewijs vermeld op de 3e regel na "Réf.Documentnummer:")

4/ proforma faktuur nummer waarvoor de betaling bedoeld is; proforma faktuur nummer gecreëerd op vervaldatum bedrag openstaand
91135 2008/02/13 2008/03/05 €41.95 (bij mijn weten en wat U schijnbaar niet weet,is dat er maar één nog niet betaalde factuur open staat en daar is die betaling uiteraard voor bedoeld en niet voor iets anders)

5/ titularis van de rekening van waarop de betaling is uitgevoerd :SCHEDOM ST LAMBERTUSSTR.87 3410 Walshoutem (Het door U opgeven 3401 Landen word door de computer van de Post niet aanvaard en automatisch omgezet naar 3410 Walshoutem)


Wat betreft,: Mogen we u erop wijzen dat " bij het laatste gedeelte van ,: Mededeling : " NIET een betaling is met gestructureerde mededeling!
Kunt U me dan eens een voorbeeld geven van een" gestructureerde mededeling"

En

Hiervoor dient u immers het OGM-veld te gebruiken.
Leg mij eens uit wat een OGM-veld is.
Ik veronderstel dat U de 2 onderste regels bedoeld van het bijgevoegde voorbeeld van een stortingsbiljet waar ik OMG-veld heb ingevuld.

Zoniet leg het dan eens uit,waarvoor mijn dank


Mocht dit niet lukken dan zijn er 2 alternatieven : u consulteert uw bankinstelling om advies of u betaalt via domiciliëring.

Daar geef ik U na uw antwoord op dit bericht een antwoord op.

Met de groeten van een ontevreden klant
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ceurrrix, ik begrijp best dat je geen domiciliering wil, maar als je niet handig genoeg bent om een overschrijving correct uit te voeren, met een correcte (OGM) referentie, dan moet je dat misschien toch eens opnieuw overwegen.

Vergeet niet: het ganse Dommel-systeem (en hun prijzenpolitiek) is gesteund op automatisatie. Mede door uw geklungel komt er van automatisatie hier niet veel terecht en zo ontstaan er (langs beide kanten I presume) frustraties.

Heb zelf ook niet te beste ervaringen met hun facturatiedienst (na 3 maanden staan mijn uiterste factuur/betaaldata eindelijk in orde), maar met een hoop geduld en beleefdheid komt het altijd wel in orde.
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

cloink schreef:ceurrrix, ik begrijp best dat je geen domiciliering wil, maar als je niet handig genoeg bent om een overschrijving correct uit te voeren, met een correcte (OGM) referentie, dan moet je dat misschien toch eens opnieuw overwegen.

Vergeet niet: het ganse Dommel-systeem (en hun prijzenpolitiek) is gesteund op automatisatie. Mede door uw geklungel komt er van automatisatie hier niet veel terecht en zo ontstaan er (langs beide kanten I presume) frustraties.

Heb zelf ook niet te beste ervaringen met hun facturatiedienst (na 3 maanden staan mijn uiterste factuur/betaaldata eindelijk in orde), maar met een hoop geduld en beleefdheid komt het altijd wel in orde.
Ik gebruik een (OGM) referentie, voor mijn stortingen en krijg sinds enkele maanden zo een http://img360.imageshack.us/my.php?imag ... anboj6.jpg terug als stortingsbewijs.
Als ze op de Post een nulleke te weinig invullen kan ik er ook niet direct iets aan doen,want het door mij ,juist ingevulde stortingsbiljet (OGM) referentie, behouden ze.
Van het door de Post afgeleverde ontvangstbewijs heb ik een copie van gemaakt en naar Dommel gestuurd.

Ik vraag mij af wat daar verkeerd mee is,dat ze me per e-mail,nog eens vragen naar de gegevens van mijn betaling ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Dan zou ik je pijlen evenzeer op De Post richten hoor, als ze al niet in staat zijn een correcte OGM referentie in te vullen... :roll:

PS: heeft De Post geen online banking module? Iets wat je zelf doet, doe je beter?
ooh. shiny.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

cloink schreef:PS: heeft De Post geen online banking module? Iets wat je zelf doet, doe je beter?
Jazeker, dat heeft De Post (BPO-banking)... en bovendien is het BPO-abonnement gratis :wink: (wat bij andere banken ook niet altijd het geval is)
Maar om hiervan gebruik te kunnen maken, moet je natuurlijk wel een (zicht)rekening bij De Post hebben... en ik begin zo te vermoeden dat ceurrrix die niet heeft.
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

CueBoy schreef:
cloink schreef:PS: heeft De Post geen online banking module? Iets wat je zelf doet, doe je beter?
Jazeker, dat heeft De Post (BPO-banking)... en bovendien is het BPO-abonnement gratis :wink: (wat bij andere banken ook niet altijd het geval is)
Maar om hiervan gebruik te kunnen maken, moet je natuurlijk wel een (zicht)rekening bij De Post hebben... en ik begin zo te vermoeden dat ceurrrix die niet heeft.
De laatste zichtrekening die ik had bij de Post is geplunderd geweest en nu geblokkeerd.
En met domicilieering heb ik ook al genoeg miserie meegemaakt.

Wel curieus, dat al de andere stortingen (Edpnet,BC,gas,elektriciteit en meer)probleemloos verlopen.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Wacht wacht wacht... Begrijp ik het goed en heb jij geen zichtrekening? Bij geen enkele bank?
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

cloink schreef:Wacht wacht wacht... Begrijp ik het goed en heb jij geen zichtrekening? Bij geen enkele bank?
Zou dat verboden zijn ? ? :think:

En in geval van nood kan ik terecht op een spaarrekening 8)
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ceurrrix schreef:Zou dat verboden zijn ? ? :think:
Nee hoor, het maakt het leven er alleen nogal zuur op en bv. automatische betalingen minder automatisch, zoals je nu aan der lijve kan ondervinden...
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”