over my dead bodySven.VdS schreef:The_One: je kan altijd Windows installeren om terug SMP te kunnen draaien
er staat nu vmware op en ben 64bit image van tweakers wiki aan het binnenhalen
over my dead bodySven.VdS schreef:The_One: je kan altijd Windows installeren om terug SMP te kunnen draaien
Ik heb bij extremeoverclocking gezocht en bij Stanford zelf, maar kan niks vinden met die username.Uloga schreef:Ik ben ook in, maar ik kan mijn stats niet zien! Ik heb gisteren 50 WPU's gefold, maar ik zie geen stats (naam: [UB]Uloga)
50 % van 1 WU misschien ?Uloga schreef:Ik ben ook in, maar ik kan mijn stats niet zien! Ik heb gisteren 50 WPU's gefold, maar ik zie geen stats (naam: [UB]Uloga)
Het is u vergeven als ge effe meld wie het vrouwelijk schoon in uwe avatar isUloga schreef:Idd, 50/500 WPU , sry, ik ben helemaal nieuw hiermee
En userbase op plaats 149!DonRaveN schreef:Congratz @ Sven.VdS
2.000.000 POINTS!
Volgens EOC zelfs 148, of zij lopen achter en hebben we daar even op gestaan.seagull schreef:En userbase op plaats 149!DonRaveN schreef:Congratz @ Sven.VdS
2.000.000 POINTS!
Dankzij u heb ik hier de console=>service versie draaien.meon schreef:We zijn goed bezig man, op hoeveel tijd zijn we van 150e plek naar 147e plek gegaan? :o
Dan zou je eens naar smp client moeten kijken. Normaal is zo een cpu toch goed voor een ppd van 800.OpThaCop schreef:Ben ook begonnen hé
Plaatske 100 momenteel op de userbase stats
fear me:p
Hier draait :
Opteron 175 @ 2.7Ghz
2GB DDR Geheugen
crapiecorn schreef:Dan zou je eens naar smp client moeten kijken. Normaal is zo een cpu toch goed voor een ppd van 800.OpThaCop schreef:Ben ook begonnen hé
Hier draait :
Opteron 175 @ 2.7Ghz
2GB DDR Geheugen
Code: Selecteer alles
4. Run the client:
Run fah.exe to start the SMP client. You will get another pop-up firewall window. Note: We do not currently support running the SMP client as a service.
smp client voor windows is idd crap.OpThaCop schreef:crapiecorn schreef:Dan zou je eens naar smp client moeten kijken. Normaal is zo een cpu toch goed voor een ppd van 800.OpThaCop schreef:Ben ook begonnen hé
Hier draait :
Opteron 175 @ 2.7Ghz
2GB DDR Geheugen*zucht* .. da's spijtigCode: Selecteer alles
4. Run the client: Run fah.exe to start the SMP client. You will get another pop-up firewall window. Note: We do not currently support running the SMP client as a service.
vooraleer ik da beest aan de praat kreeg:s
Tkx, maar dat biertje zal moeten wachten, net zoals die 42 andere die ik gekregen heb voor mijn verjaardag, want ik heb een serieuze buikgriep te pakken.Sven.VdS schreef:Proficiat aan Astralon trouwens voor het behalen van de 1 miljoen milestone
En het weekend is nog maar net begonnen..Folding For Ancient 3 -34,585 33,792 03.02.08, 8am / 1 Day
Team EDBpriser.dk 2 -22,480 39,989 03.01.08, 9pm / 13.5 Hours
CastleCops 1 -13,672 37,844 03.01.08, 4pm / 8.7 Hours
Wat me ook is opgevallen, is dat we als team vorige maand 1 miljoen + geproduceerd hebben. Is de eerste keer dat ik dat zie.Sven.VdS schreef:Proficiat aan Astralon trouwens voor het behalen van de 1 miljoen milestone
We staan op plaats 144meon schreef:We zijn goed bezig man, op hoeveel tijd zijn we van 150e plek naar 147e plek gegaan? :o
Aan dit tempo staan we in de zomer op 130 en op het einde van het jaar op 120! Bron: Kakao Stats.meon schreef:We staan op plaats 144meon schreef:We zijn goed bezig man, op hoeveel tijd zijn we van 150e plek naar 147e plek gegaan? :o
De volgende paar teams inhalen zal wel lastiger worden.
ik ben nu nog bezig met de gewone client een keer mijn wu afgewerkt is schakel ik ook over op de smp client.OpThaCop schreef:woooooooow
Ik heb m'n eerste WU af met die SMP client... 1760 punten!!
Als ik in m'n log kijk :
19:47 gestart
17:24 gestopt (de dag erop, vandaag dus).
Opgeschoven in de userbase.be lijst van plaats 100 naar 87 !!
SMP client = een tip voor iedereen
*EDIT*
Het is dus bijna 2 dagen voor zo'n SMP, niet 1dag..