Dommel login

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hey Dommel-mensen :-)

Weet er iemand of een standaard NetConnect contract gekoppeld is aan een telefoonnummer ?

Waarom vraag ik dit ?
Ik ga in volgende situatie terechtkomen :
. adres A : Skynet Go abonnement
. adres B : Dommel NetConnect abonnement
Is het toegelaten om met de Dommel login gegevens op adres A in te loggen ?
Aangezien zowel Skynet als Dommel dezelfde infrastructuur gebruiken is het technisch mogelijk, dat weet ik :wink:
Maar kan dit binnen het Dommel contract ? (ik zou niet graag door hen als klant geschrapt worden)

Tia !
If you can't beat them, confuse them.
Robinvv
Pro Member
Pro Member

Normaal gezien is dat geen probleem.
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

... zolang je maar op 1 van de 2 adressen tegelijk verbonden bent. En dat kan soms vervelend zijn met always-on-routers.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Als ik mij niet vergis werkt dit niet meer, dommel checkt uw telefoonnummer. Maar ik ben hier niet zeker van.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:... zolang je maar op 1 van de 2 adressen tegelijk verbonden bent. En dat kan soms vervelend zijn met always-on-routers.
Dit zou niet echt een probleem zijn (aangezien adres 2 op dit ogenblik een onbewoond huis is :-) )
L-army schreef:Als ik mij niet vergis werkt dit niet meer, dommel checkt uw telefoonnummer. Maar ik ben hier niet zeker van.
Dit zou natuurlijk wel een probleem zijn... Iemand die dit kan bevestigen (of tegenspreken natuurlijk) ?
hoy69
Pro Member
Pro Member

da werkt perfect zene ;)
zolang ge op 2 adressen een aktive adsl verbinding hebt die op het belgacom netwerk hangt...
pussyfooter
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 30 keer

meon schreef:... zolang je maar op 1 van de 2 adressen tegelijk verbonden bent. En dat kan soms vervelend zijn met always-on-routers.
Ik denk zelfs dat het mogelijk is om tegelijk verbonden te zijn. Ik heb dat enkele maanden geleden eens getest. Was wel op dezelfde DSLAM. Maar waarschijnlijk ziet dommel zo'n praktijken niet graag gebeuren.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

pussyfooter schreef:Maar waarschijnlijk ziet dommel zo'n praktijken niet graag gebeuren.
Hoe bedoel je ? Of waarom niet ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

CueBoy schreef: Hoe bedoel je ? Of waarom niet ?
2 gebruikers die op 2 verschillende locaties een internetabonnement gebruiken ... doch wordt er maar 1 betaald ... logisch toch ?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:2 gebruikers die op 2 verschillende locaties een internetabonnement gebruiken ... doch wordt er maar 1 betaald ... logisch toch ?
Er wordt misschien maar één keer aan Dommel betaald, maar in totaal 2 worden er wel 2 internetabonnementen betaald (want zonder internetabonnement, geen turboline) :wink:
Maar soit, we wijken af... in mijn specifiek geval zou het niet om fraude gaan. Op adres A komt Dommel er nooit in, adres B is onbewoond op dit moment.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

CueBoy schreef: Er wordt misschien maar één keer aan Dommel betaald, maar in totaal 2 worden er wel 2 internetabonnementen betaald (want zonder internetabonnement, geen turboline) :wink:
Maar soit, we wijken af... in mijn specifiek geval zou het niet om fraude gaan. Op adres A komt Dommel er nooit in, adres B is onbewoond op dit moment.
Als ik mijn Belgacom internet abonnement opzeg blijft 9/10 het Turboline signaal actief op mijn telefoonlijn hoor ;). Ik hoor zelfs dat Belgacom standaard adsl ( turboline ) activeert op nieuwe telefoonlijnen ...

Trouwens de tijd dat je 2 aparte facturen kreeg bij Belgacom ( Turboline & Skynet ) is al lang voorbij ... hoewel ik het mij nog goed kan herinneren ;)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:hoor zelfs dat Belgacom standaard adsl ( turboline ) activeert op nieuwe telefoonlijnen ...
Misschien moet ik mijn router eens meenemen én zien of ik nu op die nieuwe aansluiting online kan :-)
ditCh schreef:Trouwens de tijd dat je 2 aparte facturen kreeg bij Belgacom ( Turboline & Skynet ) is al lang voorbij ... hoewel ik het mij nog goed kan herinneren ;)
Ik ook, ik ook... net daarom dat ik veronderstelde dat je geen Turboline had zolang je geen internetabonnement afsloot.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:Ik hoor zelfs dat Belgacom standaard adsl ( turboline ) activeert op nieuwe telefoonlijnen ...
Heb dit net eens geprobeerd, en op mijn spiksplinternieuwe aansluiting geen Turboline te bespeuren...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”