A2F 1Mbps Down

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Barre
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 okt 2003, 18:25

hmmm, daarstraks reconnect gedaan en jippie, 159 kB/s
maar blijkt zeer instabiel te zijn, want nu terug 78 kB/s
zal nog wel effe duren eer dat stabiliseert zeker?
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Fr3aK schreef:Ik had daarstrax rond 18.00 gereconnect en nu down ik nog maar tegen 5kB/s met piekjes naar 15kB/s niet hoger en heb ik packetloss van ong. 5%, WTF iser mis ? waarom haalt iedereen mooi >1000kbits en ik maar amper 150kbps ?

Greetz :cry:
Ik haal ook geen hoge snelheden dus denk niet dat alles op punt staat :? ,ik wacht nog een week af en dan ga ik pas panikeren :-) duurd nu al twee maanden bij mij dus een weekje meer zal wel geen kwaad kunnen zeker :-(
Barre
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 okt 2003, 18:25

damnit, ineens viel hier alles in duigen qua snelheid.
van 150 kB naar 2 kB
deze pagina loaden duurde 10 minuten :s Iemand nog zo'n problemen?
regio Antwerpen noord
J@kk£
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 sep 2003, 22:35

Ja hier is het ook lelijk aan het schommelen.
Ik ben van wijnegem.
Eerst haalde ik 180kb/sec een paar uur later nog maar 90 en daalde het tot een 50kb/sec en nu is het terug tegen een 130kb/sec aan het gaan.

Ze zullen aan de lijn aan het werken zijn denk ik :)
Ik hoop dat we morgen opstaan en dat alles terug op zijn normale toestand is zoals vroeger :d

Greetz

Jakke
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Paar posts gewist wegens crossposting.

Ja, het ziet er naar uit dat de voorop gestelde twee weken niet gehaald zijn. Het moet gezegd worden. Anderzijds is de snelheid wel al een pak werkbaarder geworden, maar dus nog niet het normale/ideale.

Volgens mij is er dus een kleine achterstand. En doen ze die snelheids verhoging in fasen, omdat iedere keer er een pak snelheid bijkomt zijn er waarschijnlijk mensen die dat snel merken en direct die lijn op hun staart duwen en direct de max er proberen uit te halen...daarom waarschijnlijk om de twee dagen ofzo een pak speed erbij om dat een beke te balanceren..Ik weet het niet zeker, want heb nog niemand gehoord vandaag.

A2F zag het positief in voor gisteren, maar ja het hing niet van hen af werd er gezegd.

Ik vrees dat jullie geduld wat langer beproefd zal worden...anderzijds heb je nu wel al een verbinding waar je 'iets' mee kan doen ;-)
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Voor zover ik het begrepen had was er een capaciteitsprobleem bij Scarlet en moest deze capaciteit opgeleverd worden door (jawel) Belgacom ... (ik kan met vergissen)
Dus als dat klopt, dan hangen jullie voor het ogenblik af van Belgacom (en de capaciteit verhogen van een concurrent zal ook niet hun favoriete bezichheid zijn ;) ).
NuKeM
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Juist gebeld met de helpdesk van Scarlet,de problemen zijn nog altijd niet opgelost zeggen ze daar en ze hebben nog geen feedback van belgacom gehad zeggen zeiden ze.Ze weten niet hoelang het probleem nog gaat aanslepen :-(
Fr3aK
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 nov 2003, 19:09
Locatie: Rumst

ADSL2Fit humor: :twisted: EVIL :twisted:

Greetz
Gast

De helpdesk van scarlet zei dat ik te maken had met packetloss wat betekend dit eigenlijk?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Anonymous schreef:packetloss


Packetloss is letterlijk het verlies van pakketjes.

Bij TCP/IP wordt alle data die je wil versturen in kleine pakketjes ondergebracht (meestal rond de 1400-1500 bytes) en één per één verzonden.

Wanneer er echter om welke reden dan ook dergelijk pakketje verloren gaat, moet dit opnieuw verzonden worden. Dit vraagt extra tijd en je snelheid zakt, en er zal meer data verzonden worden dan nodig is.

Bij een perfect netwerk heb je normaal geen packetloss... tenzij je dit gaat overbelasten. Alles wijst er dus wederom dat de capaciteit van Scarlet/ADSL2FIT absoluut niet voldoende is voor het beperkte aantal gebruikers er nu is.

Upgraden is dus de boodschap... maar het is geen goed teken... zeker niet als je claimed dat je unlimited traffiek zal gaan aanbieden.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

In het verleden zijn er dagen geweest met veel packetloss.
Momenteel is er GEEN packetloss op het A2F netwerk, ik spreek niet over Scarlet.
1000 grote (1374) en 1000 kleine (56) packets: loss 0%
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Ik zit op scarlet, mijn snelheid schommelt ook constant, de ene keer kanik gerust aan 300+kb/Sec downloaden en dan 2 min later gaat het nog maar aan 100 of minder dusja, super instabiel voor het moment, upload is wel stabiel :)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Eerst en vooral, spijtig te constateren dat er nog geen aanzienelijke verandering is in de snelheid van A2F vandaag. Snelheid lijkt zeer onstabiel volgens de speedtest results.. dat bevestigd mijn vermoeden dat ik eerder gepost heb.

r2504, 'beperkt aantal gebruikers':
- Scarlet abo's (meer en meer)
- xs4all abo's (niet allemaal)
- A2F abo's
- LaTribu abo's

-> ik noem dat niet direct beperkt aantal. Nuja, upgraden, daar weet ik niet ofwel de juiste benaming gebruikt wordt.. enne wat betreft die traffic: Scarlet zelf biedt al meer dan anderhalf jaar unlimited traffic aan.. staat op de site dat ze niet reageren.. maw: het is dus wel mogelijk.. op een netwerk zonder problemen.

Enne, r2504, je spreekt altijd naar Scarlet/A2F en niet naar andere isp's die last hebben...is ergens beetje selectief eh :). Niet vergeten dat Latribu enzo ook last hebben.. Enne Belgacom zij spelen ook mee in deze vaudeville...
I love it when a plan comes together!
vscompstijn

Dit zijn de resultaten welke ik nu haal :

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Dec 24 2003 om 18:56:45 UTC+0100)

Download : 315.2 KByte/sec
Upload : 6.0 KByte/sec
Connection : 327.0 Conn/min


(ik heb A2F)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Stijn, ik denk dat iedereen wel weet dat je A2F hebt ze.. zeker als je beetje de topic volgt...;-).

Nuja, jij hebt een goede verbinding.. nog niet max, maar kom toch al 3.3Mbps ongeveer. Er zijn inderdaad enkele met 2000+ en 3000+ verbindingen.. maar de meerderheid: +- 1500 en nog een pak aan 700-800.

Stijn zou handig zijn als je de test ook bij ons deed.. dan konden we meevolgen in de dbase.. want nu zie ik geen recente items van 315Kbyte/s staan...
I love it when a plan comes together!
Cyrus23

Het is en blijft irritant. Nu was ik even blij dat de snelheid gestegen was naar 180. Erger is nu dat de snelheid zeer wisselvallig is. 180 kb/s haal ik nt meer,schommelt nu tussen de 50 a 120. Ai dat doet pijn. Was ik maar gebleven bij skynet. Daar ging het wel goed. Maar ach wat maakt het uit. Ben het al gewoon. Ik zie het nt meer rooskleurig in. Ik denk dat ik terug bij skynet ga. Adsl2fit zuigt. Ik hoop dat het bedrijf failliet gaat want dit is nt te doen. Zeveraars dat ze zijn.
johnny202020

bij mij noord antwerpen nog geen verbetering

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Nov 24 2003 om 19:35:05 UTC+0100)

Download : 65.0 KByte/sec
Upload : 35.2 KByte/sec
Connection : 226.0 Conn/min
Ping test Nederland : 33.0 ms

ik zit op latribu
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Allereerst mensen: mijn vorige post was géén oproep om weer allemaal jullie speedtest results te komen posten eh.. we zien dat ook ze...

En Cyrus, wat een volwassen opmerking, "ik hoop dat ze failliet gaan" "A2F zuigt".

Duidelijk dat je de topic ofwel niet volledig gelezen hebt, ofwel de redenen niet wilt begrijpen.
Nuja, ik ga er verder geen commentaar opgeven, je post spreekt voor zich.

Ik wil enkel oproepen, om dergelijke zinloze posts, te vermijden in deze reeds ellenlange topic...
I love it when a plan comes together!
Cyrus23

Nu word het pas leuk is men accaunt geblokkerd omdat ik de maand oktober nt betaalt heb. Rare snuiters. Ik wou dat probleem nog van de baan helpen. Maar omdat nooit niemand die telefoon opnam,kwam dat natuurlijk nt tersprake. Trouwens ik had oktober al betaalt bij skynet. En dan zou ik hen ook nog moeten betalen. Mooie manne. Yeah en daarbij ik mag een onvolwassen houding hebbe maar iemand moet het pessimistisch bekijken. :-)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Pessimistisch, das gewoon pure negativiteit.. iemand anders een failliet toewensen.. en ergens gewoon niet nadenken bij hetgeen ge zegt ma kom.

Wat betreft dat afsluiten: off-topic.
Maar als je je lijn actief had in okt, tja dan moet je ervoor betalen eh.
En als de tel. het niet doet: mailen helpt altijd!
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Het is ook anders de eerste keer voor zover ik weet dat mensen met adsl bij één isp in dit land zo lang hebben afgezien... (scarlet/latribu enzo hadden ook last maar minder percies)
Moest ik ook niet beter weten zou ik ADSL2fit ook ten sterkste afraden en erg in twijfel trekken, maar het ligt nu lichtjes anders aangezien we wat achtergrond info hebben.
Natuurlijk is en blijft het zo dat het toch maar de klant is die de dupe is van dit alles (de mensen van a2f zien er natuurlijk ook van af).

Ik begrijp trouwens nog steeds niet hoe jullie het zo lang op 6kB/s hebben volgehouden. Ik kwam gisteren weer op smallband en dat was gewoonweg NIET te doen... ik zou dus echt zot worden na 2 dagen :|
Maar kom, die 'ongelimiteerd' zal wel vele wonden helen ;)
NuKeM
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

toch wel raar dat elke keer als ik bel ikook iemand aan de lijn heb :|


Over de snelheid : ik probeer al een tijdje een speedtest te doen, maar het venster laad niet. Later zal k nogmaals proberen :)
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

vscomp schreef:Over de snelheid : ik probeer al een tijdje een speedtest te doen, maar het venster laad niet. Later zal k nogmaals proberen :)

Testfiles staan op users.skynet.be en die is momenteel down :troosten:
NuKeM
Gast

NuKeM schreef:Ik begrijp trouwens nog steeds niet hoe jullie het zo lang op 6kB/s hebben volgehouden. Ik kwam gisteren weer op smallband en dat was gewoonweg NIET te doen... ik zou dus echt zot worden na 2 dagen :|
Maar kom, die 'ongelimiteerd' zal wel vele wonden helen ;)
Denk je dat ik niet geirriteerd ben na twee maanden super traag heb zitten surfen,als iedereen mails blijft sturen naar de helpdesk en blijft bellen dan doen die er iets aan omdat ze de mails beu worden,volgens mij werken ze er helemaal niet op volle kraht aan want de problemen blijven maar aanhouden en die klote helpdesk van scarlet geeft nooit geen fatsoenlijke uitleg of wil je alleen maar met smoesjes je hoop geven.Ik ga weg bij scarlet en ga naar skynet,ook al is dit ongilimiteerd wat ben je ermee als je tegen 50kb/sec zit te downloaden niks dus
Gast

Hoe zit het eigelijk met A2F? Ik heb geen goesting om heel deze thread door te lezen dus als iemand mij eens kort en krachtig kan uitlegge wat er aan de hand is en wat er aan gedaan wordt, dat zou ik heel hard apprecieren ;)

Ik was van plan naar A2f over te schakelen omdat ik met telenet altijd over men limiet zit. Zoude jullie mij dit aanraden ook almoet ik dan ongeveer 250€ spenderen aan apparatuur en installatiekosten (oa. belgacom telefoonlijn)?
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Ik kan sinds vorige week vrijdag met A2F downloaden aan 170-180 KB/s en uploaden aan 50KB/s, bij mij blijft dit constant. 'k Hoop dat dit een antwoord voor je is?

greetings
Laatst gewijzigd door inter op 25 nov 2003, 02:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Anonymous schreef:Hoe zit het eigelijk met A2F? Ik heb geen goesting om heel deze thread door te lezen dus als iemand mij eens kort en krachtig kan uitlegge wat er aan de hand is en wat er aan gedaan wordt, dat zou ik heel hard apprecieren ;)

Ik was van plan naar A2f over te schakelen omdat ik met telenet altijd over men limiet zit. Zoude jullie mij dit aanraden ook almoet ik dan ongeveer 250€ spenderen aan apparatuur en installatiekosten (oa. belgacom telefoonlijn)?


Hier kijk maar naar mijn snelheid
Your current download speed:
93kbit/s or 12kbyte/s
Your current upload speed:
312kbit/sor 39kbyte/s

Een jaar geen problemen gehad,en sinds twee maanden altijd deze snelheden gehad,als ik u was zou ik geen overstap doen want het scarlet netwerk is gans f*** en ze doen geen kloten om u te helpen sommige mensen hebben geluk maar ik heb nog altijd geen verbetering gemerkt,en niemand moet afkomen met is uw configuratie wel allemaal juist want het is allemaal getest het ligt gewoon aan het scarlet netwerk hebben zei ook toegegeven
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Mensen, zo gaan we niet beginnen:

Ik heb geen goesting om heel deze thread door te lezen


De bedoeling van een forum is dat je zelf ook enige moeite doet!
Lees, de review, de review topic, de A2F 1Mbps topic etc etc en je zal véél meer weten.

Wat betreft die snelheid, gemiddelde is nu 1500Kbps. Kan zijn dat in sommige regio's dat nog problemen geeft...

En wat betreft de "loze" reacties in bovenstaande posts: "ze doen er geen kloten aan" etc etc:

Laatste nieuws: Scarlet wacht op een capaciteits vehoging die geleverd moet worden door Belgacom... dus schiet op de juiste mensen als je kwaad wil zijn.

Edit: de laatste speedtestresults in de dbase vandaag zijn momenteel bijna allemaal 2000+ van different ip's :). Maw begin beter en beter te komen :). Nog even volhouden zou ik zeggen.
I love it when a plan comes together!
Gast

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Nov 25 2003 om 10:33:58 UTC+0100)

Download : 130.2 KByte/sec
Upload : 50.5 KByte/sec
Connection : 691.0 Conn/min
Ping test Nederland : 18.0 ms

Gisteren had ik nog 200 KByte/sec dus het schommelt wat, maar lager dan 100 KByte/sec ben ik al een tijdje ni meer geweest. Ik kan daar al mee leven.
Internet gaat vlotjes en das toch het belangrijkste. En aan een gemiddelde van 150 KByte/sec zit ge rap boven de 10 gig per maand zenne :)

Dus om A2F op dit moment effen samen te vatten.

1. Snelheid is niet wat we zouden moeten krijgen maar al redelijk +/- 150 KByte/sec(schommelend) en een upload van 50 KByte/sec(constant)

2. Ze doen daadwerkelijk wel iets om het probleem op te lossen al duurt het inderdaad nogal lang. Maar het ligt dus niet aan A2F maar aan hun leveranciers. Natuurlijk zijn wij(de klanten) daar vet mee.

3. Er zijn daadwerkelijk geen limieten en moest ik bij telenet zitten dan zat ik al na een week over mijn limiet! En je kan met een ongelimiteerd aantal personen op dezelfde verbinding zitten, dan deel je wel de bandbreedte natuurlijk. En je kan er je eigen server achter draaien.

4. Je hebt geen vast IP maar je kan gerust een week tot 2 weken online blijven zonder gedisconnect te worden.

5. De klantendienst is nog niet zoals een klantendienst bij belgacom of zo. Geen constante bezetting, dure 0903 lijn(€1,1155/min) en je moet soms effen geduld hebben voor je iemand te pakken krijgt.
Op mails reageren ze dan weer eerder wel snel, al heb ik hier ook al eens een paar dagen moeten wachten.
Maar dat noem ik nog kinderziekten die er alleen maar op vooruit zullen gaan.

6. Bij de minste klacht(MPAA, RIAA, Paramount, ....) voor het zich begeven in de illegaliteit(serven en downloaden van illegaal materiaal) sluiten ze je direct af, een eerste keer kun je terug een aansluiting krijgen na een bekentenis door te sturen maar bij meerdere klachten kan het zijn dat ze je voor goed afsluiten.
Andere providers zijn hier minder gevoelig voor, die lossen dit slim op door een vragenlijst terug te sturen naar de aanklager en als ze daar geen bericht op terug krijgen(wat dus bijna altijd het geval is) doen ze alsof hun neus bloed.
Maar met A2F kan je dus maar beter opletten!!
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Anonymous schreef:4. Je hebt geen vast IP maar je kan gerust een week tot 2 weken online blijven zonder gedisconnect te worden.

Dat heb ik nog niet beleefd, krijg soms 3x/24 uur een nieuw ip.
Vooral de laatste weken gebeurt het vaak (kan me dat enigszins voorstellen omdat ze aan het netwerk sleutelen.), bv
gisteravond 20:54, vannacht 00:16 en 04:46 .

Bij IP detection problems was de verbinding down.
(bedankt voor de paste tip Sub-Zero)
Bijlagen
disconnect.jpg
(37.44 KiB) 2618 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Limburg op 25 nov 2003, 13:46, 3 keer totaal gewijzigd.
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

ja inderdaad er zijn nu voorlopig meer disconnects, maar veel merk je er niet van, enkel dat je snelheid dan (meestal) stijgt.


hebben jullie al nieuws van A2F?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik heb niet echt nog nieuws ontvangen.. ik weet niet of er gisteren nog iemand van de crew nieuws gekregen heeft.. vermoed weinig... alleszinds ;-).

Wat ik kan zijn in de speedtest dbase is dat er nu toch een pak 1000+ zitten en dat er een groote range nu is van snelheden.. daar waar vroeger snelheid tussen 700-800 voor 90% van de connecties ligt.. ligt nu alle verbindingen ergens tussen 1000-2500 is dus wijder.. valt nog weinig uit af te leiden... :).

Wat betreft die disconnects.. van A2F uit zal men je normaal niet 3x per dag disconnecten.. er zijn disconnects.. maar die zijn ruim! véél ruimer dan 3/24h :). Maw vraag me af of dat wel aan A2F ligt.. of dat niet kan liggen aan de router of slechte lijn die begint mee te spelen.. kan gewoon zijn dat de werken van Scarlet er invloed op hebben...

Normaal disconnecten ze zeker niet op zo'n tijdsspanne.
I love it when a plan comes together!
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Download
285.3 KByte/sec
Upload
38.2 KByte/sec

Wie zei daar dat klagen niet hielp? :-D Heb twee maanden problemen gehad,gisteren mij eens goed boos gemaakt via mail aan de helpdesk van scarlet ,vandaag telefoon gekregen van de technische dienst en ze hebben het gefixt.Nog niet 100% dezelfde snelheid als vroeger maar het komt toch in de buurt. Hopelijk hebben jullie met een asl2fit ook geluk want ik heb een scarlet abonnement :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Denk je nu echt dat die mail en tel van iemand het gedaan heeft???

Iedereen haalt ondertussen die snelheid ongeveer.....

Dus, enkel als er iets met je lijn op zich zou geweest zijn.. zal daar effectief iets opgelost zijn.. maar het algemene probleem is nog voor iedereen hetzelfde...

maw: mensen zie bovenstaande boodschap ni als een oproep tot: kruip in uw pen overspoel de isp's met mails en phones...
I love it when a plan comes together!
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Ik had ervoor ma een download snelheid van +-30kbyte per seconde. Dus als ik die mail gisteren niet had gestuurd was er volgens mij vandaag niks gebeurt. Dit is mijn mening he.En wat betreft dat iedereen die snelheid haalt is ook niet 100% juist he oddity
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Maar, jouw probleem ligt niet bij het algemeen probleem van de lage download. Want anders zou je moeten meestijgen met de rest en dat is niet het geval. Dus je mail naar scarlet was terecht omdat er een ander probleem was dat niets maar dan ook niets met het nationale probleem te maken heeft. Ze hebben dit wss bekeken en de oorzaak gevonden. Nu stijg je gewoon mee met de rest van de gebruikers. De hogere snelheid komt eraan :)

Cheers
Afbeelding
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Nee er was een probleem met de centrale in mijn buurt :? was het laatste wat ze hebben gezegd via de helpdesk.
Laatst gewijzigd door danzka op 25 nov 2003, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Maw: off-topic en zorgt in deze topic enkel voor verwaring en paniek bij sommigen....

Als je post.. post dan alle gegevens... was dus zoals gezegd een lijn probleem.. niet iets van het nationaal probleem... ;-).

Zoals Sub zegt, nu stijgt iedereen mee.. en iedereen haalt wel al ongeveer zoveel.. hier en daar nog enkelingen.. ik spreek over de meerderheid :)
I love it when a plan comes together!
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

The Oddity schreef:Als je post.. post dan alle gegevens... was dus zoals gezegd een lijn probleem.. niet iets van het nationaal probleem... ;-).
:-) Sorry, als ik voor verwarring zorgde he,ik heb ook niet gezegd dat iedereen massaal moet gaan mailen en bellen he, ik was gewoon blij dat ik terug normaal kan surfen :-D
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

De snelheid daalt plotseling drastisch :s ik haal met moeite nog 30 Kbs...

Ik hoop dat dit tijdelijk is want nog langer aan die snelheid zie ik nietmeer zitten na 2 maanden....
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”