Boostpack changes??

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Insom schreef:Frietpatat, je hebt toch al zeker je connectie gereset he?
Als je op mediumband gaat moet je wel ff je connectie resetten want anders zit je niet op mediumband maar op VERY smallband.

Groetjes


lol al meer geressetted dan dat mij lief is insomtje!! Zowel, op de harde manier alsook op de zachte manier en niet bepaald in die volgorde. (hard / soft resset volgens modem :mrgreen:)

Trouwens via mijn onsite account staat mijn boostpack ook nog altijd ACTIEF ja ACTIVATED !!! Wat eigenlijk op zen minst De-Activated zou moeten zijn als het = boostpack daar al blijft staan na succesvolle de-activatie dan wel!!

edit: oh ja en wat ik ook heb gemerkt insomnia, is het feit dat je toch ook een 10 tal dagen heb moeten wachten op een reactie, wat in feite niet meer dan 5 dagen zou mogen zijn zo staat er in mijn tickets!!.


groetjes,

frietpatat,(nog steeds in nood = :help: !)
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Insom schreef:Ik had hierover nog een ticket geopend dat gisteren is beantwoord;

Code: Selecteer alles

Follow ups:
1 - Services Reply - Saturday, 23 February 2008, 10:23 a.m.
Geachte,


Bedankt voor uw mail .
Inderdaad zijn er ook aanpassingen voor zien voor het boostpack (verhoogde download limiet )
Deze aanpassingen zijn uitgesteld tot maart echter.


Tja,,, geduld oefenen dan maar?
Kzou het beter vinden mocht er steeds een éénsluidend verhaal zijn. Bijvoorbeeld een update in hun CRM dat een specifieke datum geeft.

ik had hierover ook een ticket aangemaakt op 14 februari. toch goed dat sommigen wel een antwoord krijgen van die luierikken daar :evil:
Gebruikersavatar
OBiWaN007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 04 jul 2007, 16:08
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 24 keer

Hier net alles aangepast

150 gig incl boostpackage

beter laat dan nooit zeker


wou jullie dit met deze even laten weten
ik veronderstel dat dit niet enkel bij mij zal zijn dat iedereen de beloofde opwaardering op het boostpackage zal ontvangen hebben.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Hier ook, ik ben eens benieuwd of ze op mijn ticket geantwoord hebben :-)
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Same here, nu 150 gig, boostpack incl. ... maar heb wel al enige tijd gevraagd mijn boostpack stop te zetten.
Zal uiteindelijk ook wel in orde komen hoop ik :roll:
Black is the colour of my true love's hair
Nysos
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 nov 2006, 10:38

Ook 150Gb hier.

Maar heb ik echt niet nodig & boostpack staat nog altijd actief na 3 tickets en 3 mails (1, 6 en 18 feb) - nooit een antwoord gehad.

Zullen het er maar bijpakken zeker. Tis nog altijd een betere deal dan Belgacom. :?
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Eind goed al goed. :-D

(Allé, voor de meesten onder ons dan toch)
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

Allé we zijn nog es content.
Echter zou Dommel in de toekomst beter oppassen met zn deadlines. Klanten blijven zulke zaken nu eenmaal niet pikken.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Nee nog niet content, boostpack moet eraf, 8 euros zijn 8 euros.
(en we gaan weer niet over een paar pinten beginnen :wink: )
Black is the colour of my true love's hair
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

Chinaski schreef:Nee nog niet content, boostpack moet eraf, 8 euros zijn 8 euros.
(en we gaan weer niet over een paar pinten beginnen :wink: )


Pinten? Waar??? :P
8 Euro? Is t nie 6 €?

Ja sorry Chinaski, kwas ff vergeten dat er verschillenden zijn die t boostpack op willen zeggen. Ik ga t nog ff aankijken vooraleer ik t pack annuleer.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

hier is't nu ook eindelijk aangepast naar 150gb.
nog geen antwoord gehad op ticket maar heb 't dan zelf maar gesloten aangezien 't opgelost is voor mij.
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

wel wel wel.... boostpack limiet lijkt ineens aangepast te zijn naar de lang beloofde 150GB ! Daar kan ik een klein glimlachje voor opbrengen :lol:. Want dat is slechts 1 van de 3 problemen weggewerkt nog 2 te gaan, tenzij dat die medium band snelheden tezelfdertijd mee zijn aangepast tesamen met die volume limiet van 150GB (dankzij die boostpack) Dan moet enkel alleen nog die boostpack worden gedeactiveerd!! Ahoewel, ik kan nu best wel een grote dowload limiet gebruiken met al die televisie reeksen op dvd :twisted:
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Hier nu ook 150gb
Afbeelding
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

frietpatat schreef:Want dat is slechts 1 van de 3 problemen weggewerkt nog 2 te gaan, tenzij dat die medium band snelheden tezelfdertijd mee zijn aangepast tesamen met die volume limiet van 150GB (dankzij die boostpack)

ik neem aan dat ze beide tegelijk aagepast hebben?
iemand al op mediumband?
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

darkzero schreef:ik neem aan dat ze beide tegelijk aagepast hebben?
iemand al op mediumband?


Ik hoop dat ik daar nooit meer tegen aanloop :evil:

Want de Down snelheden waren om te huilen :cry: eens ik over mijn limiet zat toen lol. Maar eigenaardig genoeg , was en bleef mijn upload op en rond de 400 - 500 Kbit draaien toen OOK :eek: !!

Nu hoop ik dat ik wel met een 4mbit lijntje toe zal komen van 150Gig x 1.5 (50% korting) = 230 Gig :lol:

Dommel is een beetje terug gestegen in mijn achting :-)

Maar als het toch moest gebeuren, kom ik verslag uitbrengen :oops:

frietpatatje,
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Hier ook aangepast.
BTW Frietpatat, je hebt je modem toch gereset of op zijn minst de connectie afgesloten en dan opnieuw gemaakt he toen je op mediumband zat. Want anders blijf je op een soort smallband zitten.
Zo was het toch meer dan een half jaar geleden,..sindsdien nooit meer op mediumband geraakt :D

Ahhhh de gemoedsrust die een goede ruime limiet je kan brengen he :lol:
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Draco888 schreef:Hier ook aangepast.
BTW Frietpatat, je hebt je modem toch gereset of op zijn minst de connectie afgesloten en dan opnieuw gemaakt he toen je op mediumband zat. Want anders blijf je op een soort smallband zitten.
Zo was het toch meer dan een half jaar geleden,..sindsdien nooit meer op mediumband geraakt :D

Ahhhh de gemoedsrust die een goede ruime limiet je kan brengen he :lol:


In een paar postjes terug zal je lezen dat ik die modem meer heb geresset dan mij lief is toen die bewuste dag, dan dat ik in al die jaren tesamen heb moeten ressetten sinds ik een netje heb !!

Natuurlijk had ik daaraan gedacht om opnieuw te rebooten dus inloggen met username / passwoord. Maar hellaas bleeft ik op die lamme 700 - 800 Kbit verzuipen in plaats van te surfen op wat moest zijn 2000 kbit min of meer!!! Tot dat ik die volume limiet optrok naar 150 GB dus. Dan was het nog 3 kwartier wachten op de aanpassing ervan, desondanks de véle ressets!!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Verzuipen, gij kunt serieus overdrijven hoor. Dat krijgt daar mediumband aan 1 Mb, en dat is nog niet blij.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Voor mediumband wordt trouwens geen enkele garantie gegeven op snelheden. Dit verkeer krijgt de laagste prioriteit. Je kan 1mbit zonder boostpack en 2mbit met boostpack halen.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Verzuipen, gij kunt serieus overdrijven hoor. Dat krijgt daar mediumband aan 1 Mb, en dat is nog niet blij.


Je hebt altijd klagers. Zulke mensen kan je nooit tevreden maken.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Lord Utopia schreef:Verzuipen, gij kunt serieus overdrijven hoor. Dat krijgt daar mediumband aan 1 Mb, en dat is nog niet blij.


Niets mee te maken.

Hij betaald voor 2Mbits, niet 1Mbits! En nota bene, hij spreekt over 700Kbits = 0.7Mbits. Aka, 1/3de van de snelheid die hij hoort te krijgen voor wat hij betaald!

Hij heeft ieder recht om te klagen. Idem met de boosterpack change van 20 naar 50GB. Er was gemeld dat dit op 01/02/2008 inging. Dit is voor vele mensen pas ingegaan na hun reset periode. M.a.w, men heeft een maand betaald zonder hetgeven waar ze recht op hadden, te krijgen ( zeker als er mensen zouden zijn die over de 120GB gegaan zijn & dan nog eens extra kosten mogen/mochten betalen. En nee, hun verbruik is niet ter discussie ).

Dommel bied een commerciële dienst aan, en men dient zich te houden aan hun aanbod.
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Arqentus schreef:Hij betaalT voor 2Mbits, niet 1Mbits!
En nota bene, hij spreekt over 700Kbits = 0.7Mbits. Aka, 1/3de van de snelheid die hij hoort te krijgen voor wat hij betaalT!

...

Dommel biedT een commerciële dienst aan, en men dient zich te houden aan hun aanbod.


Je zou beter blij zijn dat ze dit allemaal doen voor het publiek... Spijtig dat je de andere kant van het plaatje niet bekijkt.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

OpThaCop schreef:
Arqentus schreef:Hij betaalT voor 2Mbits, niet 1Mbits!
En nota bene, hij spreekt over 700Kbits = 0.7Mbits. Aka, 1/3de van de snelheid die hij hoort te krijgen voor wat hij betaalT!

...

Dommel biedT een commerciële dienst aan, en men dient zich te houden aan hun aanbod.


Je zou beter blij zijn dat ze dit allemaal doen voor het publiek... Spijtig dat je de andere kant van het plaatje niet bekijkt.

Dat klopt toch ook niet. Ook al zijn ze één van de enige die dit geven, dan nog moeten ze wel geven waar je voor betaalt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Arqentus schreef:
Lord Utopia schreef:Verzuipen, gij kunt serieus overdrijven hoor. Dat krijgt daar mediumband aan 1 Mb, en dat is nog niet blij.


Niets mee te maken.

Hij betaald voor 2Mbits, niet 1Mbits! En nota bene, hij spreekt over 700Kbits = 0.7Mbits. Aka, 1/3de van de snelheid die hij hoort te krijgen voor wat hij betaald!

Hij heeft ieder recht om te klagen. Idem met de boosterpack change van 20 naar 50GB. Er was gemeld dat dit op 01/02/2008 inging. Dit is voor vele mensen pas ingegaan na hun reset periode. M.a.w, men heeft een maand betaald zonder hetgeven waar ze recht op hadden, te krijgen ( zeker als er mensen zouden zijn die over de 120GB gegaan zijn & dan nog eens extra kosten mogen/mochten betalen. En nee, hun verbruik is niet ter discussie ).

Dommel bied een commerciële dienst aan, en men dient zich te houden aan hun aanbod.


Het aanbod van het boostpack was 20Gb extra volume, 440kbit upload en max 1,5mbit download in mediumband. Het boostpack kon normaal slechts na 1 jaar opgezegd worden. Dommel heeft zich hier altijd perfekt aan gehouden.

Doordat de 440kbit upload voor iedereen gratis werd, en Dommel geen hogere upload kon aanbieden voor boostpack klanten, werd een alternatief aangeboden : meer downloadlimiet, usenet access met mediumband, snellere mediumband en mogelijkheid tot vervroegd opzeggen.

Ik vind dit een zeer mooie geste, alleen zijn ze (zoals gewoonlijk) grandioos geflopt in hun communicatie naar de klanten toe. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal nooit tevreden en blijven maar zagen.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

verb schreef:
Arqentus schreef:
Lord Utopia schreef:Verzuipen, gij kunt serieus overdrijven hoor. Dat krijgt daar mediumband aan 1 Mb, en dat is nog niet blij.


Niets mee te maken.

Hij betaald voor 2Mbits, niet 1Mbits! En nota bene, hij spreekt over 700Kbits = 0.7Mbits. Aka, 1/3de van de snelheid die hij hoort te krijgen voor wat hij betaald!

Hij heeft ieder recht om te klagen. Idem met de boosterpack change van 20 naar 50GB. Er was gemeld dat dit op 01/02/2008 inging. Dit is voor vele mensen pas ingegaan na hun reset periode. M.a.w, men heeft een maand betaald zonder hetgeven waar ze recht op hadden, te krijgen ( zeker als er mensen zouden zijn die over de 120GB gegaan zijn & dan nog eens extra kosten mogen/mochten betalen. En nee, hun verbruik is niet ter discussie ).

Dommel bied een commerciële dienst aan, en men dient zich te houden aan hun aanbod.


Het aanbod van het boostpack was 20Gb extra volume, 440kbit upload en max 1,5mbit download in mediumband. Het boostpack kon normaal slechts na 1 jaar opgezegd worden. Dommel heeft zich hier altijd perfekt aan gehouden.

Doordat de 440kbit upload voor iedereen gratis werd, en Dommel geen hogere upload kon aanbieden voor boostpack klanten, werd een alternatief aangeboden : meer downloadlimiet, usenet access met mediumband, snellere mediumband en mogelijkheid tot vervroegd opzeggen.

Ik vind dit een zeer mooie geste, alleen zijn ze (zoals gewoonlijk) grandioos geflopt in hun communicatie naar de klanten toe. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal nooit tevreden en blijven maar zagen.


die mogelijkheid tot vervroegd opzeggen zullen ze maar beslist hebben toen er mensen hen erop wezen dat ze niet mogen 'eisen' dat je je jaar uitdoet als de voorwaarden veranderen.
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

frado schreef:
die mogelijkheid tot vervroegd opzeggen zullen ze maar beslist hebben toen er mensen hen erop wezen dat ze niet mogen 'eisen' dat je je jaar uitdoet als de voorwaarden veranderen.


En waar koop jij je glazen bol??? :wink:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

frado schreef:die mogelijkheid tot vervroegd opzeggen zullen ze maar beslist hebben toen er mensen hen erop wezen dat ze niet mogen 'eisen' dat je je jaar uitdoet als de voorwaarden veranderen.


Zeg dan is welke voorwaarden er veranderd waren ?
De hogere uploadsnelheid voor iedereen ? :roll:
Al hadden ze alles van het boost pack gelaten zoals het was dan had je nog niks te zeggen over vervroegde opzeg want aan je pakketje zelf was er NIKS veranderd.Er was enkel iets veranderd voor de users zonder boost pack en niet andersom. :wink:
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

@frietpatat

Kraad je DAT STERK AF MENSEN, juist zelf ook ondervonden dat wanneer je bevoorbeeld je van 120GB naar 150GB bijvraagd dat je letterlijk een SUPLEMENT heeft geopteerd en moet je DAARVOOR meer ophoesten op je volgende facturatie!!!! Met zo een 0,30 per extra GB (dat klopt dan wel weer! !! )


Hier had je het dus weer totaal verkeerd voor.

Net mijn factuur gekregen voor de periode 2008/03/10 tot 2008/04/10, er is niets aan de prijzen gewijzigd.

Dus al dat geroep en getier van jou sloeg nergens op :roll:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Mahimahi schreef:@frietpatat
Dus al dat geroep en getier van jou sloeg nergens op :roll:
frietpatat schreef:
darkzero schreef:ik neem aan dat ze beide tegelijk aagepast hebben?
iemand al op mediumband?


Ik hoop dat ik daar nooit meer tegen aanloop :evil:

Want de Down snelheden waren om te huilen :cry: eens ik over mijn limiet zat toen lol. Maar eigenaardig genoeg , was en bleef mijn upload op en rond de 400 - 500 Kbit draaien toen OOK :eek: !!

Nu hoop ik dat ik wel met een 4mbit lijntje toe zal komen van 150Gig x 1.5 (50% korting) = 230 Gig :lol:

Dommel is een beetje terug gestegen in mijn achting :-)

Maar als het toch moest gebeuren, kom ik verslag uitbrengen :oops:

frietpatatje,

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 110#207110
@ frietpatat de >>>
Regels gelden ook voor U.

*Geen CAPS flooding (het overbodig gebruiken van hoofdletters wat wordt ervaren als schreeuwen in gesproken taal.*
*Geen smileyflooding, wij verwachten van onze gebruikers dat zij op een volwassen manier omgaan met smilies.*
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

"Jong geweld" Vergeef het hem blue :-)
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Arqentus schreef:
Lord Utopia schreef:Verzuipen, gij kunt serieus overdrijven hoor. Dat krijgt daar mediumband aan 1 Mb, en dat is nog niet blij.


Niets mee te maken.

Hij betaald voor 2Mbits, niet 1Mbits! En nota bene, hij spreekt over 700Kbits = 0.7Mbits. Aka, 1/3de van de snelheid die hij hoort te krijgen voor wat hij betaald!

Hij heeft ieder recht om te klagen. Idem met de boosterpack change van 20 naar 50GB. Er was gemeld dat dit op 01/02/2008 inging. Dit is voor vele mensen pas ingegaan na hun reset periode. M.a.w, men heeft een maand betaald zonder hetgeven waar ze recht op hadden, te krijgen ( zeker als er mensen zouden zijn die over de 120GB gegaan zijn & dan nog eens extra kosten mogen/mochten betalen. En nee, hun verbruik is niet ter discussie ).

Dommel bied een commerciële dienst aan, en men dient zich te houden aan hun aanbod.


Helemaal mee eens met argentus. Nu pas de reacties gelezen, en ik moet zeggen dat vélen van jullie een slechte gewoonte erop nahouden om alles uit zijn context te rukken.

En waaruit concludeer je dat ik ontevreden ben alleen omwille die lage snelheden opeens!!

Ik gaf enkel aan dat er véle punten niet werden nagekomen, en ik/wij allemaal daar nog moeten voor betalen!!! Betalen jullie dan graag de prijs voor een groot brood in ruil voor een klein broodje, terwijl een ander 2 broden krijgt voor de prijs van 1 groot brood bevoorbeeld!!?

Afspraken/contracten zijn er om na te komen punt. Ik hou mij anders wel aan de afspraak om te betalen dus...
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Blue-Sky schreef:
Mahimahi schreef:@frietpatat
Dus al dat geroep en getier van jou sloeg nergens op :roll:
frietpatat schreef:
darkzero schreef:ik neem aan dat ze beide tegelijk aagepast hebben?
iemand al op mediumband?


Ik hoop dat ik daar nooit meer tegen aanloop :evil:

Want de Down snelheden waren om te huilen :cry: eens ik over mijn limiet zat toen lol. Maar eigenaardig genoeg , was en bleef mijn upload op en rond de 400 - 500 Kbit draaien toen OOK :eek: !!

Nu hoop ik dat ik wel met een 4mbit lijntje toe zal komen van 150Gig x 1.5 (50% korting) = 230 Gig :lol:

Dommel is een beetje terug gestegen in mijn achting :-)

Maar als het toch moest gebeuren, kom ik verslag uitbrengen :oops:

frietpatatje,

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 110#207110
@ frietpatat de >>>
Regels gelden ook voor U.

*Geen CAPS flooding (het overbodig gebruiken van hoofdletters wat wordt ervaren als schreeuwen in gesproken taal.*
*Geen smileyflooding, wij verwachten van onze gebruikers dat zij op een volwassen manier omgaan met smilies.*


Ik vraag mij echt af, of jullie niets beter hebben te doen dan ons op de vingers te tikken voor zo een onozele futuliteiten tjonge jonge!!!! Of is het hier een sport om mensen weg te jagen met dit gedoe !??
Het was mij nog niet eens bij mij opgekomen om die regels te buigen laatstaan overtreden toen ik dat schreef!! Het was gewone een goedgeluimde spontane reactie tjonge!!

Trouwens waar heb ik die overbodige tevéél aan capslocks gebruikt op die paar smileys na die amper moesten illustreren hoe ik mij voelde toen :eek: !!
Laatst gewijzigd door frietpatat op 02 mar 2008, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Mahimahi schreef:@frietpatat

Kraad je DAT STERK AF MENSEN, juist zelf ook ondervonden dat wanneer je bevoorbeeld je van 120GB naar 150GB bijvraagd dat je letterlijk een SUPLEMENT heeft geopteerd en moet je DAARVOOR meer ophoesten op je volgende facturatie!!!! Met zo een 0,30 per extra GB (dat klopt dan wel weer! !! )


Hier had je het dus weer totaal verkeerd voor.

Net mijn factuur gekregen voor de periode 2008/03/10 tot 2008/04/10, er is niets aan de prijzen gewijzigd.

Dus al dat geroep en getier van jou sloeg nergens op :roll:


Insunieer je nu dat ik dat allemaal heb verzonnnen, zal ik jou mijn laatste factuur dan tonen met een te betalen overusage van 120 naar 150gb en dat terwijl ik van een boostpack genoot betweter! Jij zal toch niet beginnen met een andermans rekening te maken toch!!

wat is dit dan ?
Bijlagen
bewijsje.png
(18.13 KiB) 18 keer gedownload
Laatst gewijzigd door frietpatat op 02 mar 2008, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Er moet dus wel degelijk bij jou iets verschillend gebeurd zijn, wat, weet ik niet.

Maar de manier waarop jij reageert op posts van anderen, man....

Hier mijn uittrekseltjes:

Afbeelding
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Mahimahi schreef:Er moet dus wel degelijk bij jou iets verschillend gebeurd zijn, wat, weet ik niet.

Maar de manier waarop jij reageert op posts van anderen,


Kijk, ik ben dan zo goed om mijn oprechte welgemeende ervaring bij mijn isp mee te delen hier onsite. Ik verwacht dan ook geen bespottelijk reacties vol ongeloof van dergelijke gebruikers die dan nog gesteund worden door admins die die minusculle paar smilleys tellen van mijn post en mij nog eens daarmee lastig vallen omwille van zogezegd het tevéél gebruiken van capslocks wanneer ik geen of misschien 1 hoofdletter heb gebruikt in gans die post toen!! Je start toch een zin / paragraaf met op zen minst één hoofdletter dacht ik zo!!?

Ik zeg zoals ik het ervoer bij mijn isp, waar ik nog STEEDS (capslocks om iet te benadrukken :!: en niet om het uit te schreeuwen) blij en gellukkig mee ben op een aantal punten na die ik al heb aangehaald.

Mahimahi schreef:man....


Al goed dat je mij niet meer als "jong geweld" afschilderd kleintje :lol: .
magicstarlet
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 mar 2008, 19:49

Net mail gekregen van Dommel (en wel nog op een zondag !!!)


Geachte,



Hartelijk dank voor uw e-mail!

We wensen ons hierbij te verontschuldigen voor het uitblijven van een tijdige reply. Omwille van de toenemende aanvragen via e-mail en telefoon, waren we jammer genoeg niet in de mogelijkheid onze klanten en correspondenten de respons te bezorgen die zij verdienen.

We wensen te benadrukken dat de nodige acties zijn ondernomen om de achterstand bij te werken en dat er actief aan een hoger service level wordt gewerkt.

We danken u alvast voor uw vertrouwen en begrip hiervoor!



De opzeg van uw boostpack werd aanvaard.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Geen mail, maar bij het updaten van mijn isp monitor stond ik vanmorgen plots op 85% (komende van 55)
Dus ff gekeken naar mijn Schedom-gegevens; 'boostpack no prolongation'.
All well that ends well :wink:
Bij deze bedankt mensen van Dommel.
Black is the colour of my true love's hair
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35

zelfde hier.
had ook eens een mailtje gestuurd naar dommel een week of 2 geleden om het boostpakket stop te zetten.
nu staat er ook dat het is stopgezet.

offtopic: ik vind het wel een domme zet van dommel om de upload te versnellen zonder boostpakket. velen hadden dit voor de hogere upload...
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

barbapapa5800 schreef:offtopic: ik vind het wel een domme zet van dommel om de upload te versnellen zonder boostpakket. velen hadden dit voor de hogere upload...



De verhoging van de upload werd door BC gedaan op hun Turbolinenetwerk en dus heeft Dommel daar niets mee te maken. In tegendeel, door de verhoging lopen ze inkomsten mis.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Hier is het nu ook in orde. Deze ochtend proforma factuur ontvangen met boostpack, ondertussen eentje gekregen (correctie van factuur) zonder.

En m'n meter is ook naar 100gb gezet. ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”