Juniper komt met switching portfolio

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Wat vele resellers al een paar maanden wisten is nu eindelijk officieel: Juniper lanceert zijn eigen Ethernet switching portfolio en gaat daarmee frontaal de concurrentie met Cisco aan.

Interessant voor grote bedrijven uiteraard, minder voor de consument.

Zie ook http://www.juniper.net.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 1 keer

Mij lijkt het dat ze een HEEL sterk product moeten neerzetten om een Cisco van z'n troon te halen ...

Maar concurrentie is altijd gezond :) Nu alleen hopen dat ze het uitvechten in kwaliteit ipv prijs (en dikwijls bijhorende achteruitgang van de kwaliteit)
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
freegeek
Member
Member

iedereen die in de branche zit weet eigenlijk dat Junos beter is dan IOS. Juniper heeft gewoon goeie produkten maar zijn wel aan de dure kant.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

tja kwaliteit betaal je nu eenmaal hé.
freegeek
Member
Member

geen slecht woord over Cisco en andere hoor, meestal ben ik een Cisco, Redback en Foundry klopper maar Juniper heeft toch wel schoon materiaal

volgens mij zou Juniper zich meer moeten concentreren naar edge routers en naar een deftige router / switch die je bij een eindgebruiker kan installeren. Het moet daarvoor geen Cisco 8xx kloon zijn maar iets voor de iets grotere sites (genre Cisco 1800 en 2800 series). Voor het ogenblik hebben ze enkel maar het zwaarder spul voor de backbone en dat is sowiezo een niche markt.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”