Die duidt de afgelopen periode wel zeer veel aan (nog altijd minder dan de realiteit vermoed ik
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zit er bij meer All-inners deze fout in?
Nu het volgende faktuur afwachten...ben benieuwd
Ben ook benieuwd naar mijn factuur.filipi schreef:Zojuist even voor de gein naar m'n tele2 meter gekeken.
Die duidt de afgelopen periode wel zeer veel aan (nog altijd minder dan de realiteit vermoed ik), maar ik zie rechts wel als extra kost 2 keer 6 euro en 1 keer 3 euro staan (totaal onderaan dus 15)...terwijl op iedere andere maand gewoon bedragen staan tot het maximum van 5 euro.
Zit er bij meer All-inners deze fout in?
Nu het volgende faktuur afwachten...ben benieuwd
Vandaag is de teller upgedate tot het einde van de vorige facturatieperiode en de 10 euro is verdwenenRudolf schreef: Ben ook benieuwd naar mijn factuur.
In totaal staat er een kost van 10 euro, maar heb de 15G niet overschreden!
De teller is wel gestopt op 11 december.
Begrijpe wie begrijpen kan.
Peanuts. De ergste "misrekening" die ik van Tele2 ooit gehad heb (in Versateldagen) was een factuur van 1433,81€.spacekiek schreef:....maar toch heb ik al 58€ aan extra traffiek staan op mijn verbruiksmeter.
Heb uit veiligheid maar screenshots genomen & mijn domiciliëring tijdelijk op blokkade gezet. Ik vrees dat ik een factuur zal moeten protesteren ... hopelijk loopt dit deze keer wél goed af.
Al een geluk dat de politie niet met dezelfde precisie staat te flitsen, 't zou nogal leuke boetes opleverenkaween schreef: Maar het lijkt wel een vaste regel te zijn in ISP land : volume meters die niet werken. Telenet's meter werkte in mijn dagen ook voor geen meter, Tele2's werkt ook meer niet als wel, Scarlet net van hetzelfde .... ik stel voor dit als doorslaggevende reden op te werpen om de limieten helemaal te laten varen.
Dagen? Zeg gerust maanden.spacekiek schreef:Die Tele2 meter ligt nu al ettelijke dagen plat ... wil dit zeggen dat de traffiek inmiddels niet bijgehouden wordt ??
onbeperkt = onbeperkt in de breedste zin van het woord bij Tele2spacekiek schreef:Die Tele2 meter ligt nu al ettelijke dagen plat ... wil dit zeggen dat de traffiek inmiddels niet bijgehouden wordt ??
Ben gewoon eens curieus, want mij had men gezegd dat ondanks de optie onbeperkt downloaden, de limiet op 100GB zou liggen ... en daar zit ik volgens mij nu wel over
Yep I know, had vroeger 4Mbps met unlimited condities en nooit troubles gehad. Maar bij intekening 12Mbps & optie 'onbeperkt downloaden' MOEST ik een optie Fair User Policy goedkeuren. Dus kan goed zijn dat ze hun policy gaan aanpassen ... zeker met die snellere abo's lijkt me dat niet onbelangrijkfilipi schreef:onbeperkt = onbeperkt in de breedste zin van het woord bij Tele2spacekiek schreef:Die Tele2 meter ligt nu al ettelijke dagen plat ... wil dit zeggen dat de traffiek inmiddels niet bijgehouden wordt ??
Ben gewoon eens curieus, want mij had men gezegd dat ondanks de optie onbeperkt downloaden, de limiet op 100GB zou liggen ... en daar zit ik volgens mij nu wel over
Neem dat van me aan