Hallo, ik zal maar met de deur in huis vallen,
Ik heb een partitie waar al men downloads op staan (D:), ik heb daar in het verleden ook eens windows VISTA op gezet, maar toen ik zag dat mijn pc die niet kon draaien, heb ik het er maar weer afgegooid. Nu is het probleem: Ik heb VISTA verwijdert door aan het een en ander te foefelen, want ik wou mijn schijf niet formatteren, maar nu zit ik daar met een 6gig grote map waarmee ik niets kan, zelf niet deleten ("toegang wordt gewijgerd"). Kan iemand misschien helpen??
Wat heb ik al geprobeerd:
- Unlocker
- CMD: del folder
- CMD: remove folder
oude Windows map deleten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
in explorer :
tools > folder options > view > simple file sharing uitvinken
als je nu rechts klikt op die map en properties neemt
dan zou er een tabblad security moeten zijn bijgekomen. als je dan bv everyone full control over deze map geeft moet deze te verwijderen zijn.
als dit niet lukt moet je eens properen in het security tab advanced te nemen en het overerven van permissies uitvinken.
dan zou er een tabblad security moeten zijn bijgekomen. als je dan bv everyone full control over deze map geeft moet deze te verwijderen zijn.
als dit niet lukt moet je eens properen in het security tab advanced te nemen en het overerven van permissies uitvinken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
zat met zelfde probleem ->ownership geven werkt niet op "windows" mapcrapiecorn schreef:in explorer :
heb da gewoon alle files overgezet naar andere partitie en die met windows geformateerd :/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Computer management > Disk Management
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik heb zonet mijn Linux Ubuntu cd's ontvangen , zal het ook werken als ik dezez insteek en run als live cd?? En hoe moet ik dan precies naar mijn harde schijf, zal ik dat dan zien, C:\ ??

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Dat wijst zichzelf uit.Uloga schreef:Ik heb zonet mijn Linux Ubuntu cd's ontvangen , zal het ook werken als ik dezez insteek en run als live cd?? En hoe moet ik dan precies naar mijn harde schijf, zal ik dat dan zien, C:\ ??