jullie waren de proefkonijnen ; dank daarvoor.
Proef of befkonijn (incluis: kinderziektes) het zal mij allemaal een worst wezen.
Feit blijft, dat Dommel over de
ruggen van onwetende (vooruit)betalende abonnees, naar achteraf blijkt, een
ondeugdelijk netwerk in gebruik genomen heeft.
Goedkope argumenten, zoals de oorzaak van alle misserie was extern, doet
NIET terzake.
Immers, geen van ons heeft een contract met een Dommel onderaannemer (b.v. Alcatel), maar met Schedom n.v. (oftewel Dommel).
Ook hebben velen als gevolg van al deze misserie serieuze (additionele) telefoonkosten gemaakt (€ 1,12 p/m Dommel support) en zeg nu niet, dan had je maar overdag (09h00-18h00) het 070 nummer moeten bellen. Omwille van werkomstandigheden e.d. is dit niet voor iedereen (altijd) mogelijk.
Spijtig genoeg zijn voornoemde Dommel 0903 supportkosten aan € 1,12 p/m (vaak zonder resultaat)
NIET verhaalbaar.
Dagen zonder (deugdelijke) internetverbindig, waarbij Dommel elke compensatie afwijst en doodleuk haar handen in onschuld wast, zegt eerder iets over de (wan)praktijken (incl. boekhouding en support ticketing) van Schedom n.v. (lees: Dommel) dan de betalende abonnee, die alles maar moet slikken en pikken.
Om deze reden, kan ik niet anders dan potentiële overstappers adviseren om zeker nog enkele maanden te wachten.
De tijd zal het leren.
My 2 cents