Compromis datalimieten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

eco racer schreef:kan er hier iemand zo'n poll maken? :eek:
Kerel. Kijk eens HEEL GOED op de homepage? :roll:
eco racer
Plus Member
Plus Member

uw toon laat mij denken aan een *rr*g*nte telenet-werknemer, ik sla zo'n toon toch ook niet aan tegen u of andere forum leden alhier. :wink:
Ok op de homepage van userbase daar heb ik al gestemd maar ik bedoelde in dit forum/topic. Dit zou dan enkel over Telenet gaan, zal het in Mechelen wel/wat duidelijker zijn allicht, omdat ze het dan niet moeten determineren de uitslag! :wink: Als ze Dommel nog niet kennen, doe je dan wel voldoende aan [wat vraagt de] markt onderzoek?
Laatst gewijzigd door eco racer 07 feb 2008, 21:51, in totaal 3 gewijzigd.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

eco racer schreef:ok op de homepage van userbase daar heb ik al gestemd maar ik bedoelde in dit forum/topic :wink:
En wat zou het verschil wezen tussen dit topic en de homepage? Enige reden waarom je precies in dit topic dezelfde poll wil?
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Trouwens eco, daar zijt ge nog niks mee, want het standaard antwoord is (en ze hebben ten dele gelijk) dat UB bezoekers niet de "gemiddelde" internet gebruikers zijn.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

eco racer schreef:uw toon laat mij denken aan een *rr*g*nte telenet-werknemer
Altijd leuk, zo editeren nadat ik al geantwoord had. Soit.

Ten eerste: ik ben geen Telenet-werknemer.
Ten tweede: ik doe arrogant omdat ik u - en meer bepaald uw gezaag over Telenet - simpelweg beu ben. Ik ELKE topic waar ik replies van u lees gaat het over Telenet en over hoe ge nu toch wel overstapt en hoe blij ge er wel niet mee zijt. Quit it dude, uw plaat blijft hangen.
tbscope
Member
Member

localhost schreef:
Goztow schreef:
bambipower schreef:
Goztow schreef:Wat interessanter is, is het aantal klanten dat 90 % + gebruikt.
en dat zegt dan nog steeds niets.

als je op 9gb zit, ga je die legale HDDVD ook niet meer downloaden, want dan kom je niet toe met je 12GB
Het geeft wel al een veel betere indicatie dan enkele diegenen die de koopkracht en wil hebben om blokken bij te kopen.
Kijk eens naar mijn sig.
En in werkelijkheid is het zelfs nog veel minder dan dat, maar anders kreeg ik geen klein grafiekje waarop je nog iets kan zien.
In werkelijkheid is de bobbel op het einde kleiner, en ligt de piek nog wat meer naar voor.
Als het aantal klanten zeer klein is dat tegen de limiet aan zit of er over gaat, wel, waarom die klanten die nog niet aan de helft van hun limiet komen een goedkoper abonnement geven? En de klanten die wel aan of over de limiet geraken hetzelfde abonnement met een capaciteit van bijvoorbeeld 50 gigabyte?

Hoe je het ook bekijkt, als dat aantal klanten dat aan de limiet geraakt zo klein is, dan is de beschikbare bandbreedte lang niet opgebruikt en is er een enorme capaciteit over.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

tbscope schreef: Als het aantal klanten zeer klein is dat tegen de limiet aan zit of er over gaat, wel, waarom die klanten die nog niet aan de helft van hun limiet komen een goedkoper abonnement geven? En de klanten die wel aan of over de limiet geraken hetzelfde abonnement met een capaciteit van bijvoorbeeld 50 gigabyte?

Hoe je het ook bekijkt, als dat aantal klanten dat aan de limiet geraakt zo klein is, dan is de beschikbare bandbreedte lang niet opgebruikt en is er een enorme capaciteit over.
Waarom zouden ze de Comfortnetters 4 GB geven? Wanneer ze gewoon kunnen overstappen op ExpressNet, waar ze maar 4 GB gebruiken, en toch ruim 10 EUR meer betalen.
Dat heeft allemaal met geld te maken. Comfortnetters geven ze niet meer, omdat ze weten dat die die 4 GB gebruiken, even goed 10 EUR meer kunnen betalen.
eco racer
Plus Member
Plus Member

AfbeeldingAfbeelding
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

eco racer,
dit keer geen enkele stijl- of spellingsfout!
Ga zo door! :wink:
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Eco Racer, gelieve RESPECT te behouden tegen IEDEREEN (users, mods, admins, internet providers -- ja ook telenet --).

Sorry voor het schreeuwerig toontje, maar het is zeker niet de eerste keer dat we hier op moeten wijzen bij jou. (wel de laatste?)

Niet enkel de regels en mods storen zich hieraan, ook verschillende users.
Als je vragen hebt of je wilt weten of iets gepast is. Stuur je gewoon een PM naar mij, ik antwoord mijn PM's normaal binnen de 2 uur (zou je niet zeggen voor een ex dommel medewerker he ;) -- even een kleine practical joke --)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Toch even iets nieuw over de limieten. Een gerucht (geplaatst op de TIK-site) zegt dat in mei er iets zou verschuiven met de limieten. Natuurlijk een gerucht, natuurlijk flauwe nonsens volgens mij.
To download or not to download, that's the question.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”