Hoi, daarstraks met een interne persoon van Belgacom gesproken aangaande toekomstplannen voor de huidige ISDNstructuur.
De persoon vertelde me een zeer twijfelachtig verhaal dat men de planning had dit jaar nog ISDN over heel België ter vervangen door VDSL...
Ik vond het maar eigenaardig, maar meer wou de persoon er niet over kwijt.
Iemand iets meer informatie hierover?
Wat zou mogelijk zijn? VOVDSL (voice en DVDSL (data))
VDSL ter vervanging van ISDN gerucht?
http://www.belgacom.be/enterprises/gall ... _wp_nl.pdf
Ja dus...
Al een poosje voor KMO's en grotere spelers.
Het is veel goedkoper voor belgacom isdn en uit eindelijk pots te laten vallen voor een systeem dat niet afhankelijk is van 1 koperpaar per gesprek naar iets van 1000 gesprekken per (koper)paar dat nog eens over de zelfde infrastructuur kan als data
Ja dus...
Al een poosje voor KMO's en grotere spelers.
Het is veel goedkoper voor belgacom isdn en uit eindelijk pots te laten vallen voor een systeem dat niet afhankelijk is van 1 koperpaar per gesprek naar iets van 1000 gesprekken per (koper)paar dat nog eens over de zelfde infrastructuur kan als data
Natuurlijk, ik denk dat het bij BGC, net als andere aanbieders van VDSL en fiber to the home (in Buitenland) de bedoeling is om op lagere termijn alles van telefonie, televisie, fax, alarm, internet,.. over internet te laten gaan (all-IP).
-
- Elite Poster
niet altijd alles geloven wat ze u vertellen.Insom schreef:Hoi, daarstraks met een interne persoon van Belgacom gesproken aangaande toekomstplannen voor de huidige ISDNstructuur.
De persoon vertelde me een zeer twijfelachtig verhaal dat men de planning had dit jaar nog ISDN over heel België ter vervangen door VDSL...
Ik vond het maar eigenaardig, maar meer wou de persoon er niet over kwijt.
Iemand iets meer informatie hierover?
Wat zou mogelijk zijn? VOVDSL (voice en DVDSL (data))
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Er zijn inderdaad wel geruchten en de tijd zal raad brengen.
ISDN zal ook wel verdwijnen maar zeker niet op 1 jaar tijd vanaf nu.
Firma's hebben ook investeringen gedaan in pabxen enz...
En ja de nieuwe pabxen kunnen ook VOIP aan en zijn ook volledig IP gericht maar toch willen firma's niet alleen afhankelijk zijn van een IPbased infrastructuur. Toch niet op de moment.
En ja de nieuwe pabxen kunnen ook VOIP aan en zijn ook volledig IP gericht maar toch willen firma's niet alleen afhankelijk zijn van een IPbased infrastructuur. Toch niet op de moment.
The world is not enough!
Vond dit ook nogal vrij kort door de bocht. Ik werk voor een VoIP bedrijf en installeren vaak genoeg een IP centrale met nomadische nummering. Echter raden wij ieder bedrijf nog minimaal 1 lifeline aan (isdn).peewee schreef:Er zijn inderdaad wel geruchten en de tijd zal raad brengen.