Yo mannen ;
Ik ben op zoek naar een programma zoals network stumbler maar het moet werken onder vista ! Iemand die iets in die aard kent ?
Bedoeling is om te kunnen zien welke netwerken in de buurt zijn en welke channel en beveiliging deze gebruiken . Kwestie om het netwerk dat je wireless maakt beter te kunnen afstellen kwa channel endergelijke .
Zou knap zijn dat de software ook overweg kan met B/G/ en N .
Poorten weer geeft die open staan enz.....
Ik denk wel dat jullie begrijpen naar waar ik wil nu .
Wifi Scanner
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
eEye Retina Wireless Network Security Scanner, maar ik heb geen ervaring daarmee onder Vista.
http://www.eeye.com/html/resources/down ... RetinaWiFi
http://www.eeye.com/html/resources/down ... RetinaWiFi
Ge wilt uw channel beter afstellen maar ge wilt ook weten welke poorten een ander open heeft staan? Waar zijt ge in godsnaam mee bezig?Sniffie schreef:Yo mannen ;
Ik ben op zoek naar een programma zoals network stumbler maar het moet werken onder vista ! Iemand die iets in die aard kent ?
Bedoeling is om te kunnen zien welke netwerken in de buurt zijn en welke channel en beveiliging deze gebruiken . Kwestie om het netwerk dat je wireless maakt beter te kunnen afstellen kwa channel endergelijke .
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
nee nee , je verstaat het verkeerd ! Ikheb zeker geen kwade bedoelingen . Wil echter degelijke netwerken opbouwen , soms ga ik kenissen en vrienden helpen om bij hen thuis een routerke te gaan plaatsten met wifi . En niet elke router is het zelfde en dus zou het makkelijk zijn dat ik dan even kan scannen met de eigen laptop om dan eventuele problemen ( poorten bv. ) te verwijderen .airzimmy schreef:Ge wilt uw channel beter afstellen maar ge wilt ook weten welke poorten een ander open heeft staan? Waar zijt ge in godsnaam mee bezig?Sniffie schreef:Yo mannen ;
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
http://www.passmark.com/products/wirelessmonitor.htm
Simpel en effectief. Heb het wel nog niet onder Vista getest maar dat zal wel OK zijn ... 't is tenslotte een gerenomeerd softwarehuis.
Simpel en effectief. Heb het wel nog niet onder Vista getest maar dat zal wel OK zijn ... 't is tenslotte een gerenomeerd softwarehuis.
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Sven.VdS schreef:http://www.passmark.com/products/wirelessmonitor.htm
gebruik nu deze , heb de pro versie ervan gekocht en moet zeggen knappe tool . De driver van je nic doet wel veel kwa weergaven , bedoel dan kwa details . Maar werkt voor men eigen netwerk prima , heb zelfs een winst (verbetering ) van zendsignaal verkregen een dikke 7 % .
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Network Stumbler!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik lees nooit iets!
(doeme
)
Iemand bezwaar tegen als ik deze posts straks opkuis?
(doeme

Iemand bezwaar tegen als ik deze posts straks opkuis?

Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset