Dit is de situatie.
Een Australische MotoGP-rijder koopt in oktober 2007 een huis hier in de buurt. Op 4 oktober stuurt de verkoper een aangetekende brief naar TN met de mededeling dat hij zijn abbo opzegt. Eind oktober besluit de koper toch TN internet-tv-telefoon abbo te nemen. Dat werkt onmiddellijk. Half november echter heeft hij plots geen telefoon meer. Dan pas is de brief verwerkt van de opzegging.
Een vriend die voor hem hier alles in het oog houdt terwijl hij bvb in Maleisië of in Jerez verblijft, probeert dan terug te activeren via telefoon. Onmogelijk meneer daar moet een technieker voor langskomen. "Maar... u bent toch ook niet langsgekomen om te desactiveren?" "En toch moet er een technieker komen meneer!"
Na veel gepalaver zonder oplossing omdat de koper in Australië is wordt er een afspraak gemaakt. Gisteren opnieuw telefoon, afspraak uitgesteld. "Maar mevrouw, die jongen is speciaal naar België gekomen voor o.m. die afspraak, maar 's avonds vertrekt zijn vliegtuig naar Jerez, dan is hij weg?" "
"Sorry, maar er komt volgende week iemand langs tussen 9 en 18u."
Om van de ellende af te zijn heeft de vriend nu een volmacht gekregen, maar ondertussen is er nog steeds geen telefoon...
Ze vinden misschien wel elke dag opnieuw het wiel uit bij TN, maar ik vrees dat ze de pedalen kwijt zijn om ermee te fietsen...
Activatie na deactivatie :-)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zij het dat Telenet al lang geen "Vlaams" bedrijf meer is...Draco888 schreef:Prachtige reclame voor onze Vlaamse bedrijven in het buitenland