Boostpack changes??

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Pfffff is al een beetje traditie bij Dommel dat als ze zeggen maand X, ze de individuele reset-datums bedoelen in die maand.
NIks om u druk over te maken, en iets wat ge zou mogen verwachten/veronderstellen, zeker als ge al een tijdje bij Dommel zit of hun al een tijdje volgt.

Over dat opzeggen, tjah, ze zijn understaffed en dan al die probs met cityconnect. Dat ze maar snel hun staff kunnen versterken (hebben openstaande vacatures) en hun helpdesk weer aanvaardbaar wordt.
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Heb nu nog altijd 120 gb met een meter lopend tot 100gb.

Al reset had op 8 februari en al 5 tickets gezonden allemaal high en nog steeds niks en voorlopig nog geen goesting om te bellen
Afbeelding
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

dommel heeft geen staff nodig, alles is zo geautomatiseerd. Gewoon een paar knopjes drukken.... request cancelled!
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Radix schreef:dommel heeft geen staff nodig, alles is zo geautomatiseerd. Gewoon een paar knopjes drukken.... request cancelled!


Voor de tickets moet zelfs nergens op gedrukt worden, die gaan gewoon naar /dev/null
Nysos
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 nov 2006, 10:38

ditCh schreef:Voor de tickets moet zelfs nergens op gedrukt worden, die gaan gewoon naar /dev/null


lol peins't ook.

Net een nieuwe factuur gehad, met de boostpack kosten er nog mooi bij. Nice one!
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Ik ben over de 120Gb gegaan, nu op mediumband en haal 150Kb/s wat overeenkomt met 1,5mbit. Op hun site zijn de wijzigingen nochthans al doorgevoerd.

Geldt het dan enkel voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten na de volgende reset?
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

verb schreef:Ik ben over de 120Gb gegaan, nu op mediumband en haal 150Kb/s wat overeenkomt met 1,5mbit. Op hun site zijn de wijzigingen nochthans al doorgevoerd.

Geldt het dan enkel voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten na de volgende reset?



total traffic downloaded in broadband: 13.81 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining in broadband: 106.19 gb
next counter reset : 11/03/2008 (days remaining: 22)

Waar refereer je heen met "op hun site"?
A) www.dommel.be ?
B) Op de "packages" site als je ingelogged bent?

Vanaf dat ze bij je account echt zo worden weergegeven, is ze actief..
Trouwens.. er zijn er zoveel die de volle 120GB erdoor halen? De eerste maanden bij dommel : OK, maar daarna?
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

OpThaCop schreef:
Waar refereer je heen met "op hun site"?
A) www.dommel.be ?
B) Op de "packages" site als je ingelogged bent?

Vanaf dat ze bij je account echt zo worden weergegeven, is ze actief..
Trouwens.. er zijn er zoveel die de volle 120GB erdoor halen? De eerste maanden bij dommel : OK, maar daarna?


Naar Dommel.be, daar hebben ze het al een tijdje aangepast:

boost pack: verhoog uw downloadlimiet naar 150 gb, verhoog uw maximale mediumband snelheid naar 2048 kbit/sec, 4 gelijktijdige pppoe passthrough sessies toegestaan en toegang tot de nieuwsservers op mediumband. (6,00 euro/maand en 9,95 euro activatie)

Dommel is de 1e ADSL provider waar ik een datalimiet heb, dus ff de remmen los na het juk van Belgacom of Telenet is voor mij niet van toepassing :-) Ik heb altijd al veel gebruikt, ik zou die 150Gb goed kunnen gebruiken, anders zou ik uiteraard geen boostpack nemen.
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

verb schreef:
OpThaCop schreef:
Waar refereer je heen met "op hun site"?
A) www.dommel.be ?
B) Op de "packages" site als je ingelogged bent?

Vanaf dat ze bij je account echt zo worden weergegeven, is ze actief..
Trouwens.. er zijn er zoveel die de volle 120GB erdoor halen? De eerste maanden bij dommel : OK, maar daarna?


Naar Dommel.be, daar hebben ze het al een tijdje aangepast:

boost pack: verhoog uw downloadlimiet naar 150 gb, verhoog uw maximale mediumband snelheid naar 2048 kbit/sec, 4 gelijktijdige pppoe passthrough sessies toegestaan en toegang tot de nieuwsservers op mediumband. (6,00 euro/maand en 9,95 euro activatie)

Dommel is de 1e ADSL provider waar ik een datalimiet heb, dus ff de remmen los na het juk van Belgacom of Telenet is voor mij niet van toepassing :-) Ik heb altijd al veel gebruikt, ik zou die 150Gb goed kunnen gebruiken, anders zou ik uiteraard geen boostpack nemen.


Ah, zo :-)
Ik had het boostpack (zoals velen hier) owv de upload snelheid verhoging..

Maar om verder te gaan, vanaf je daadwerkelijk 150GB ziet als je inlogt bij je account gegevens, dan zou alles in werken moeten zijn..
Ikzelf sta er niet voor te springen, maar dat zal heus nog wel in orde komen binnenkort :-)
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik zit erover, maar ik zit maar aan ~400kbps. Straks reset allen chance...
Afbeelding
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

ctgilles schreef:Ik zit erover, maar ik zit maar aan ~400kbps. Straks reset allen chance...


Geen problemen hier, ik haal op mediumband een stabiele snelheid tussen de 140 en 160Kb/s.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

verb schreef:Geldt het dan enkel voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten na de volgende reset?


voor nieuwe klanten staat het ook nog op 120gb :) (mijn lijn wordt normaal morgen geactiveerd, maar ik kan nu al zien dat tot mijn volgende reset mijn limiet 120 GB is)
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

nog steeds geen mogelijkheid om boostpack te annulleren. Zoveel download heb ik nu weer niet nodig voor de extra 20 of 30Gb boven de maandelijkse 100gb.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Heb een tiental dagen geleden via [email protected] gevraagd mijn boostpack stop te zetten, ticket werd geopend; een antwoord binnen de 5 werkdagen werd beloofd (niet gezien)
Vandaag rekening gecrediteerd, boostpack er nog steeds bij.
Nog ff aanzien en dan maar de ombudsman contacteren...
Ik heb het graag correct :wink:
Black is the colour of my true love's hair
Joris84
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 mar 2006, 18:09
Bedankt: 2 keer

Chinaski schreef:Heb een tiental dagen geleden via [email protected] gevraagd mijn boostpack stop te zetten, ticket werd geopend; een antwoord binnen de 5 werkdagen werd beloofd (niet gezien)
Vandaag rekening gecrediteerd, boostpack er nog steeds bij.
Nog ff aanzien en dan maar de ombudsman contacteren...
Ik heb het graag correct :wink:


Ik heb op 21/1 ook een ticket aangemaakt, voor hetzelfde. Nog steeds geen reactie. Ook al gemaild naar [email protected] en [email protected]. Gewoon niks, ze doen de moeite niet om een keer te antwoorden. Eens contract getekend, denken ze daar "die zit binnen".

Voor de rest geen problemen, alles werkt perfect. Alleen die boostpack moet eraf.
djs5002002
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2007, 16:00

xenne schreef:eens bellen?


vrij grappig - deze namiddag reeds 3x ingebeld (voor een totaal andere issue) en telkenmale tot 10 mins gewacht alvorens terug in te haken
vrij gekend fenomeen bij dommel : helpdesk is onderbemand

verder geen klagen, maar wordt toch tijd dat hier iets aan veranderd me dunkt
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Daarvoor bellen brengt toch niks op, er hebben hier al verschillende mensen een ticket geopend voor het stopzeggen van het boostpack en niemand heeft respons gekregen.

Morgen heb ik mijn reset, als ik dan nog geen 150Gb heb maak ik gewoon een ticketje aan.
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Heb al een reset ontvangen vorige week vrijdag, ik sta nog steeds 120gb!
Ik heb ook al een proforma factuur gekregen met bootpack kost inbegrepen!
Ik mag dus betalen voor een dienst die ik niet meer krijg!!!!

Heb al meerdere tickets geopend en emails verstuurd en nog steeds geen antwoord!
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

gisteren antw gekregen op een van mn tickets in verband verandering van boostpacks



Geachte,

Dit komt zo snel mogelijk in orde. Zou tegen het weekeinde zeker rond moeten zijn.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service


-------------------------------------------
An update to this ticket can be added by
sending a reply to this email.
Please note that all responses in regards
to this query should include the full
ticketumber in the subject of the email.
Afbeelding
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

xenne schreef:smalband bestaat niet bij dommel. 't is mediumband. da's tot reset vd meter ja. kan wel ijn dat je uw modem eens moet resetten om weer de volle snelheid te krijgen


Ben ik de ENIGE hier dan die dat moet tegen spreken!!!?? Kheb juist ervaren dat ik

1. met een adsl connect+bootpack maar slechts 120GB om te beginnen niet 150GB

2. wanneer ik over die limiet ben zat ik volgens de speedtest userbase alsook via speedtest.net op slechts 700 - 800 kilobits /sec :eek: en geen 2 Mb = 2000 kilobit!!!


Mahimahi schreef:Waarom helpen jullie de mensen van Dommel niet een beetje als ze te veel werk hebben?

Je kunt zelf je limiet aanpassen naar 150 Giga als je een plus pack hebt.
Je moet wel wachten tot na je reset in februari

Het staat als officiële mededeling op hun site dat de nieuwe regeling op 1/2/08 van kracht wordt.
Dus pas je max download zelf aan naar 150 Giga.

Ik heb het zo gedaan.
Wanneer het verkeerd loopt dan heb je pas reden tot klagen :-)


Kraad je DAT STERK AF MENSEN, juist zelf ook ondervonden dat wanneer je bevoorbeeld je van 120GB naar 150GB bijvraagd dat je letterlijk een SUPLEMENT heeft geopteerd en moet je DAARVOOR meer ophoesten op je volgende facturatie!!!! Met zo een 0,30 per extra GB (dat klopt dan wel weer! !! )

Naast het feit dat ze hun contract welliswaar niet kunnen waarmaken, word er geen gehoor gegeven aan mijn tickets nog telefoontjes die ik heb verzonden naar hen EIND JANUARI / BEGIN FEBRUARI om mijn Boostpack kostenloos op te zeggen.

NU zijn we bijna maart en heb ik intussen een nieuw factuur gekregen met opnieuw boostpack incluis nog te betalen !!!!!!

Wat moet ik hier nou mee!!!

Maar goed dat ik van de ouderwetse stempel ben en niet heb geopteerd om met domicilering te betalen!!

P.S: Ik vind dommel nog steeds een schitterend alternatief voor iemand die veel heeft te kampen met limieten, maar hun support moet en zal beter moeten. Temeer omdat hun contract/beloftes niet meer in verhouding staat met de prijzen!!


frietpatat,
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bij mij schijnt het nochtans in orde te zijn.

Download meter staat mooi op 200 GIGA en in de text:

total traffic downloaded in broadband: 66.02 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining in broadband: 83.98 gb
next counter reset : 10/03/2008 (days remaining: 15)

EDIT: Misschien krijg je voorrang als je domiciliëring neemt :twisted: :twisted: :twisted:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

speciaal nog ffkens modem heropgestart hiervoor ma nee blijft nog op 120 gig hier enfin wacht eig nog altijd op de canceling dedju (nieuw +boostfactuur komt er weeral aan, dus dat wordt 3x boost betalen voor nog geen maand dat pakket ) :?
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Mahimahi schreef:Bij mij schijnt het nochtans in orde te zijn.

Download meter staat mooi op 200 GIGA en in de text:

total traffic downloaded in broadband: 66.02 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining in broadband: 83.98 gb
next counter reset : 10/03/2008 (days remaining: 15)

EDIT: Misschien krijg je voorrang als je domiciliëring neemt :twisted: :twisted: :twisted:



Blijkbaar ik sta nog altijd op 120 gb :evil: :cry: :? :-(
:-D
Afbeelding
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

yama schreef:Blijkbaar ik sta nog altijd op 120 gb :evil: :cry: :? :-(
:-D

hier ook nog altijd. reset gehad de 14de maar nog altijd 120gb. ticket gemaakt toen maar nog altijd geen reactie. betaal ook via domi.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

yama schreef:Blijkbaar ik sta nog altijd op 120 gb :evil: :cry: :? :-(
:-D


Idem. Ik begin het een beetje beu te worden. Ik heb dan zelf maar men limiet op 150GB gezet sinds men blijkbaar niet in staat is een sql update uit te voeren.

Nu is natuurlijk de vraag, of men extra limiet zal aanrekenen boven de 120GB. Als men dit doet, gaat men hier last krijgen.

De limiet verandering ging in op 01/02/2008. Niet op de volgende reset! zoals sommige mensen hier beweren.

Als men bijvoorbeeld, de upstream aanpast op 01/02/2008, dan zal dat in voegen treden op die datum. Niet bij je volgende reset.

En het is niet ons job, om Dommels werk te doen. Het enige wat men hiermee uithaalt is dat veel mensen facturen gaan krijgen die niet kloppen, en zelf al vechten maar een paar mensen dat aan, die paar mensen zijn actueel meer werk, dan gewoon de boel op tijd aan te passen. Maar ja, men snap dat niet. Om eerlijk te zijn, Dommel begin een beetje over te komen als toestanden op men werk. Vroeger kregen we direct de opdrachten van de klanten via mail. Gevolg, dit werk was op dezelfde dag uitgevoerd ( vaak een 15min na het ontvangen van de mail, en kost ons 5min werk ). Maar men besloot alles te centraliseren bij één persoon, met tickets & planning zodat ze ( de bazen ) alles konden opvolgen. Gevolg, dat zelfde werk blijft nu soms 2 weken of meer liggen bij deze office manager ( of men vergeet het zelf totaal ), moet over verschillende mensen ( gevolg, er kruipt misschien 30min tijd in ( als je iedereen hun tijd samentelt ) ), en de klant is boos.

Volgens mij is het gewoon dat men de kosten wilt drukken, door zo min mogelijk personeel te hebben, gecombineerd met 9/10 kans een intern inefficiëntie.

Je merk dat Dommel sinds de laatste periode, enorm vaak negatieve topics opgeleverd krijgt hier op userbase. Je moet het vergelijken met vroeger ( neem nu een jaar geleden ). Hun support is nooit speedy geweest, maar dit is nu belachelijk aan het worden.
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Mahimahi schreef:Bij mij schijnt het nochtans in orde te zijn.

Download meter staat mooi op 200 GIGA en in de text:

total traffic downloaded in broadband: 66.02 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining in broadband: 83.98 gb
next cou
nter reset : 10/03/2008 (days remaining: 15)


Prijs je gelukkig voor zolang het nog duurt :twisted:

Mahimahi schreef:EDIT: Misschien krijg je voorrang als je domiciliëring neemt :twisted: :twisted: :twisted:


Ja HalO, dat zou er nog eens bij moeten komen :roll:

Ik betaal net zoals iedereen of het nu gedomicileerd is of niet maakt niets uit het geld is RUIM op tijd altijd betaald, dus verwacht ik ook dat ze hun contract op zen minst naleven!!! :evil:
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Ik lees her en der dat dommel onderbemand is.....

Maar wat mij dan ook opvalt is, dat men niet onderbemand is om tijd te maken en je je maandelijkse "ONJUISTE" facturen te preseteren op tijd, op diezelfde email adres waarmee je hen probeert te bereiken langs de support-desk met vragen aangaande allerlei toestanden!!!?? Waarop je dan wel weken zelfs maanden mag wachten op een antwoord (als je die al krijgt) :| :| !!!!!

Kzal aanstaande maandag eventjes een geduchtig gesprek voeren met wie dan ook die ik aan de telefoon heb. En het antwoord kan maar beter gunstig zijn of we hebben een probleem :x !

frietpatat,
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Facturatie is volkomen automatisch.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Asuske
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 dec 2007, 12:14
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer

frietpatat schreef:Ik lees her en der dat dommel onderbemand is.....

Maar wat mij dan ook opvalt is, dat men niet onderbemand is om tijd te maken en je je maandelijkse "ONJUISTE" facturen te preseteren op tijd, op diezelfde email adres waarmee je hen probeert te bereiken langs de support-desk met vragen aangaande allerlei toestanden!!!?? Waarop je dan wel weken zelfs maanden mag wachten op een antwoord (als je die al krijgt) :| :| !!!!!

Kzal aanstaande maandag eventjes een geduchtig gesprek voeren met wie dan ook die ik aan de telefoon heb. En het antwoord kan maar beter gunstig zijn of we hebben een probleem :x !

frietpatat,


Ik heb ook zo een flauw vermoeden,da gaat ze ooit nog wel es zuur opbreken,want dat er al zoveel zitten te wachten op Cityconnect mogen ze toch wel in de aanloop van dat,meer volk gaan aannemen ze.Bij Dommel hadden ze deze stormloop toch al moeten zien aankomen e. :roll:
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

hier ook nog steeds 120gb...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ze hebben dan ook een vacature of 2 openstaan he :)
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik wacht rustig mijn volgende factuur af, eerst dan ga ik eventueel reden tot klagen hebben :|
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Goztow schreef:Facturatie is volkomen automatisch.



Veronderstel je dit, of is dit een feit? Waar heb je dit gelezen, of hebben ze je dit wijs gemaakt aan de helpdeks!!

Want de meeste mensen (personeel incluis) bij dommel zien door de bomen het bos niet meer met al die onregelmatigheden!!
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

frietpatat schreef:Veronderstel je dit, of is dit een feit?

Da's een feit.
ooh. shiny.
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

cloink schreef:
frietpatat schreef:Veronderstel je dit, of is dit een feit?

Da's een feit.



Is dat zo? kan je dat even toelichten/weerleggen, waar vindt ik daar iets van terug?
Uit welke bron verneem je dit, als ik zo nieuwsgierig mag zijn!?


frietpatat,
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ik vrees dat al degene die hun limiet 'manueel' verzetten alleen maar problemen voor zichzelf aan't zoeken zijn.

Ik wacht gewoon af tot wanneer het implemented is, en 'k ga niet moeilijk doen.

Heeft er al iemand gebeld naar hun eigenlijk?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

Ik had hierover nog een ticket geopend dat gisteren is beantwoord;

Code: Selecteer alles

Follow ups:
1 - Services Reply - Saturday, 23 February 2008, 10:23 a.m.
Geachte,


Bedankt voor uw mail .
Inderdaad zijn er ook aanpassingen voor zien voor het boostpack (verhoogde download limiet )
Deze aanpassingen zijn uitgesteld tot maart echter.



Tja,,, geduld oefenen dan maar?
Kzou het beter vinden mocht er steeds een éénsluidend verhaal zijn. Bijvoorbeeld een update in hun CRM dat een specifieke datum geeft.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Ik begrijp het echt niet, de Dommel helpdesk werkt maar met enkele mensen en toch slagen ze er niet om een eensluitend antwoord te geven.
frietpatat
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2007, 13:53

Insom schreef:Ik had hierover nog een ticket geopend dat gisteren is beantwoord;

Code: Selecteer alles

Follow ups:
1 - Services Reply - Saturday, 23 February 2008, 10:23 a.m.
Geachte,


Bedankt voor uw mail .
Inderdaad zijn er ook aanpassingen voor zien voor het boostpack (verhoogde download limiet )
Deze aanpassingen zijn uitgesteld tot maart echter.



Tja,,, geduld oefenen dan maar?
Kzou het beter vinden mocht er steeds een éénsluidend verhaal zijn. Bijvoorbeeld een update in hun CRM dat een specifieke datum geeft.


Hey insomnia,

klaarblijkelijk boek jij meer succes met je openstaande tickets!! Wanneer heb je hen gecontacteerd als ik vragen mag, of wanneer heb je een ticket nummer verkregen per mail?

Want, bij mij reageren ze MAAR NIET!! Weken lang wacht ik tevergeefs op een reactie!! Aan mijn tickets word er geen gevolg gegeven wat dan ook!!? Die blijven openstaan met de enige reply die ooit is verstuurd, de rappel van mij naar hen dus!! En als ik dan bel en mijn situatie aankaart, probeert ie mij wel te sussen door met te zeggen dat alles in orde komt "NOG" voor ik mijn volgende factuur zal ontvangen (deze maand). Maar klaarblijkelijk sprak ik tegen dovenmans oren!!

Maar ondertussen gaan de "ONJUIST GE PR/SPIJSDE " facturen wel vlotjes over de ADSL lijntjes !!

Na bijna 4 weken sinds het aanmaken en verkrijgen van een ticket nog steeds geen voorruitgang geboekt in zowel het opzeggen van die boostpack, evenals mijn limiet aanpassen (volgens hun nieuwe beloofde normen) + medium band die 2Mbit zou moeten zijn is bij mij slechts tussen 700 Kbit - 800 Kbit!!! En dat terwijl ik nog geen halve kilometer van de centrale mij bevind!! jeetje jeetje dit zijn dus al 3 dingen die niet stroken met de contractuele voorwaarden, en dus dat dommel niet kan waarmaken!!!

Het zijn 3 kleine minpunten maar toch, prijs strookt niet meer met wat je in ruil zou / hoort te krijgen volgens die onsite abonnementen !!!

Kgeef hen nog 4 tal dagen om te reageren op alweer een nieuwe ticket die kheb aangemaakt waarin ik héél die soep heb geprobeert in kaart te brengen!!!

frietpatat, :help:
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

Ik had het ticket op 14 feb opgemaakt met de vriendelijke vraag wanneer het boostpack effectief ging veranderen en of ik nog acties moest ondernemen.

Super vriendelijk natuurlijk als ik ben! :wink:

Afin, 23 feb zoals je kan zien hebben ze hem beantwoord.

Frietpatat, je hebt toch al zeker je connectie gereset he?
Als je op mediumband gaat moet je wel ff je connectie resetten want anders zit je niet op mediumband maar op VERY smallband.

Groetjes
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”