Compensatie bij Dommel ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Wat een mentaliteit ...ketter schreef: Denk je nu echt dat Sandra en Bart daar van onder de indruk zullen zijn. Droom dan maar lekker verder dan.
Hun zijn de zaakvoerders van Dommel en als je niet tevreden bent ga je maar ergens anders een login zoeken.Ik vraag me trouwens al enige tijd af waarom je dit nog niet gedaan hebt ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
ditCh heb ik s....t geroepen ?? Nee dus.ditCh schreef:Wat een mentaliteit ...ketter schreef: Denk je nu echt dat Sandra en Bart daar van onder de indruk zullen zijn. Droom dan maar lekker verder dan.
Hun zijn de zaakvoerders van Dommel en als je niet tevreden bent ga je maar ergens anders een login zoeken.Ik vraag me trouwens al enige tijd af waarom je dit nog niet gedaan hebt ?
Ik blijf erbij; als je niet content bent bij een provider, er zijn genoeg andere die staan te springen om jou als klant te nemen
Voor de cityconnect gebruikers, schiet mij niet dood. Maar dommel zelf heeft weinig invloed op de stabiliteit van CityConnect. Dommel heeft ervoor geopteerd het uiterste aan te bieden aan de users (Annex M), maar dit staat nog niet 100% op punt. Dit is gewoon de wet van de early adopters, daar valt niets aan te doen.
Voor de cityconnect gebruikers, schiet mij niet dood. Maar dommel zelf heeft weinig invloed op de stabiliteit van CityConnect. Dommel heeft ervoor geopteerd het uiterste aan te bieden aan de users (Annex M), maar dit staat nog niet 100% op punt. Dit is gewoon de wet van de early adopters, daar valt niets aan te doen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Stoere praat ...ketter schreef: ditCh heb ik s....t geroepen ?? Nee dus.
ik ga geen 85 euro betalen om 3 maanden zonder internet te hebben gezeten, dan zullen ze toch met een schadevergoeding mogen afkomen ofzo. Soit, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het tegen half 1 vanavond opgelost krijgen.L-army schreef:Ik blijf erbij; als je niet content bent bij een provider, er zijn genoeg andere die staan te springen om jou als klant te nemen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
LOL, Toen ik in 1995 bij Globe een internet abo nam was het doodnormaal dat bij regenweer er regelmatig disconnects waren. De modem was Vfast (28.800) die nadat de 28.800 standaards gezet waren nog maar tegen 14.400 connecteerde.L-army schreef:Je bent early adopter of je bent het niet. Het is hard, maar er valt niets aan te doen. Moest dit 10 jaar geleden gebeurt zijn, dan vond je dit 100% normaal
Ik ben er van overtuigd dat eens ADSL2+ op punt staat iedereen er uiterst tevreden zal van zijn. Indien niet is er nog steeds TN... Hoge snelheid en zo (over prijs en limiet zullen we het dan niet hebben )
Hopelijk komt er ADSL2+ in mijn buurt ook.... 052...hint hint
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com