OK voor de 6.85 euro per maand.
Maar nu ik de bestelling wil doen via internet, zie ik dat er een installatiekost is van 135 euro
Er staat wel bij:
Tja, als het echt een optie is dan hoef ik 'm niet... maar ik kan 'm niet uitschakelen.Optie : Installatiekosten van uw telefoonlijn : deze bevatten de activatie, de eventuele installatie van het aansluitpunt en de eventuele verplaatsing van een technicus.
De kosten voor eventuele graafwerken en interne bekabeling zijn niet inbegrepen.
Goed om weten: De huidige bewoners van het huis gebruiken al een vaste Belgacomlijn om te telefoneren. Hun telefoonnummer heb ik ingegeven bij het begin van de onlinebestelling, om de installatie te vergemakkelijken.
Enig idee of ik de installatiekosten nu ga moeten betalen? Toch geen 135 euro voor een gewone activatie/verlenging?
Zijn er nog alternatieven?
thx
Wouter
(Mij leek het hier wel OK om dit te posten - het valt ook niet onder "Mobiel internet, GSM, VoIP en navigatie"...)