In de bijlage vind je een PDF bestand
 .
.Ik heb ook nog andere vragen, ondermeer:
1 Hoe kan ik zien waar de dichstbijzijnde centrale is?
2 Ik heb nu Telenet voor alles (Internet , telefonie, TV (niet-digitaal)) stel nu als ik verander naar Dommel, hoe zit het dan met mijn TV? moet ik dan een nieuwe provider zoeken???
3 Als ik Belgacom Discovery line neem, moet ik de tarieven van Belgacom dan optellen bij de tarieven van Dommel Telefonie ? (Raden jullie dommel telefonie aan? )
4 Ik heb nu volgende apparaten in mijn bezit:
* USR5461 (Router + Wireless)
* 2x RJ45 Hub's
* 1x Telenet Breedband modem (Motorola)
* Wat moet ik bijkopen?

Ik keek even op mappy,, maar, ik ben niet echt zo voor die voIP , ik zou graag nog altijd mijn gewone telefoon gebruiken ipv mijn computer om te bellen
 Ik keek even op mappy,, maar, ik ben niet echt zo voor die voIP , ik zou graag nog altijd mijn gewone telefoon gebruiken ipv mijn computer om te bellen

:D:D, maar ik kan bv niet bellen met mijn Telenet nummer he, mm, even kijken of mijn buren Belgacom hebben.
:D:D, maar ik kan bv niet bellen met mijn Telenet nummer he, mm, even kijken of mijn buren Belgacom hebben.

en heb zelf helemaal alleen de overstap van Telenet (waar ik meer dan 10 jaar klant was btw.) naar Dommel kunnen uitvoeren
  en heb zelf helemaal alleen de overstap van Telenet (waar ik meer dan 10 jaar klant was btw.) naar Dommel kunnen uitvoeren