Hallo, ik heb reeds wat gezocht in de zoek functie, maar niet echt iets gevonden. Bij deze, mijn vraag.
Ik ben oorspronkelijk een versateadsl light klant, nu dat is dus al enige tijd automatisch overgeschakeld naar die tele2 1mb formule. Mijn emailadres( @versateladsl.be ) bleef wel het zelfde.
Nu wil ik graag overstappen naar een betere formule, nl. die tele2 4mb voor 30€ per maand. En nu dus mijn 2 hoofdvragen
1. Als ik nu overschakel naar deze formule, blijft mijn emailadres dan hetzelfde? ([email protected]) of krijg een tele2 adres? (wat ik niet wil)
2. Ik heb nog altijd die 1e modem van versatel (die usb e-tech modem). Maar ik wil vooral overschakelen om ook draadloos internet te hebben, zou ik die nieuwe modem dan gratis krijgen? WAnt deze huidige modem kan zelf op vele pc's en mac's niet eens meer worden aangesloten omdat die al zo oud is.
Alvast bedankt.
van versateladsl naar tele2
Uw emailadres blijft (voorlopig) hetzelfde, nl. met versateladsl.be. Ik schrijf tussen haakjes voorlopig, aangezien je nooit weet wat er gaat gebeuren met de verandering van versatel naar KPN.
Wat de modem betreft kun je best eens bellen naar het 0800 nummer van tele2.
Wat de modem betreft kun je best eens bellen naar het 0800 nummer van tele2.
Bedankt, ik heb net even gebeld en inderdaad, ik krijg geen nieuwe modem.
Iemand die mijn een niet té dure (ergens rond de 50€ ofzo) modem kent die 100% zeker werkt met tele 2 adsl 4 mb.
Het is dus de bedoeling dat de modem via een kabel nog steeds aan de centrale pc hangt, en dat die dan ook een draadloos signaal uitzend. Dus niet zo'n modem die enkel draadloos is.
EDIT/ ik kan op ebay zo'n tele 2 modem aanlopen vor zo'n 20€. Doen of is die modem eigenlijk niet zo geweldig ( die usb e-tech was immers ook rommel)
Iemand die mijn een niet té dure (ergens rond de 50€ ofzo) modem kent die 100% zeker werkt met tele 2 adsl 4 mb.
Het is dus de bedoeling dat de modem via een kabel nog steeds aan de centrale pc hangt, en dat die dan ook een draadloos signaal uitzend. Dus niet zo'n modem die enkel draadloos is.
EDIT/ ik kan op ebay zo'n tele 2 modem aanlopen vor zo'n 20€. Doen of is die modem eigenlijk niet zo geweldig ( die usb e-tech was immers ook rommel)
Ik zou eens bij Linksys/D-Link/USRobotics gaan kijken, en ver uit de buurt van Belkin blijven!
Meeste draadloze Access Points (modem+router in 1) hebben trouwens de mogelijkheid om enkele PC's via ethernet (kabelke) te verbinden.
Oh, steeds is rondvraag doen en is op internet kijken als ge een bepaald model op het oog hebt. Bij bijna elke fabrikant zijn er bepaalde modellen en vaak zelfs versies van een bepaald model die probleemgevallen zijn.
(Trust me, zit er zelf ook met zo een Belkin F5D 7632-4 UK: problemen van australie tot europa naar de US)
Meeste draadloze Access Points (modem+router in 1) hebben trouwens de mogelijkheid om enkele PC's via ethernet (kabelke) te verbinden.
Oh, steeds is rondvraag doen en is op internet kijken als ge een bepaald model op het oog hebt. Bij bijna elke fabrikant zijn er bepaalde modellen en vaak zelfs versies van een bepaald model die probleemgevallen zijn.
(Trust me, zit er zelf ook met zo een Belkin F5D 7632-4 UK: problemen van australie tot europa naar de US)
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 193 keer
Mijn Thomson Speedtouch 706 is toch ok hoor !
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
- TanknaT
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 53 keer
De speedtouch 706 van T2 presteert prima. Een prijs van € 20 ervoor is OKruben2 schreef:
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing