Linksys WRT54G(S)

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Zoals in een ander onderwerp staat te lezen heb ik een aantal aanpassingen gedaan. Ik heb geprobeerd om mijn USR9106 te gebruiken als router, maar dat lijkt niet te lukken. Dus ben ik maar aan het uitkijken naar een nieuwe router.

Ik had de Linksys WRT54G zien staan en je kan er ook een andere firmware opzetten, dus leek me dat wel interessant. Wat ik me nu afvroeg wat is het verschil met de WRT54G en de WRT54GS, alleen de draadloze snelheidswinst ?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

STOP

je koopt altijd de GL :!: die andere zijn modellen van linksys waarop ze bezuinigd hebben .
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

ljd schreef:STOP

je koopt altijd de GL :!: die andere zijn modellen van linksys waarop ze bezuinigd hebben .
Of je koopt een WRT54G v1, v2, v3, of v4. De bezuinigingen zijn gestart vanaf de v5 ( de 4 versies er voor zijn in weze de GL ).

Dus als je ergens nog een v2 op de kop kan tikken kan je dat beter doen. Want de marketing van Linksys verkoopt de GL versie namelijk duurder ...
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Ok dan ga ik daarvoor eens uitkijken.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”