Hallo,
ik gebruik nu voipstunt voor te bellen naar familie in Frankrijk.
Ik had gelezen dat dit gratis en onbeperkt was(max 300min. per week) maar nu dat ik ermee gebelt heb blijkt het nu dat de gesprekken maar 5min. duren en dat ik om de 5min. terug moet bellen.
Wat is er dan gebeurt met die 300min. per week?Is er geen andere alternatief waarbij ik niet om de 5min. moet bellen?
P.S.Ik klaag niet dat ik maar 5min. gratis kan bellen,ben daar wel blij om maar had nu gelezen dat het eerst 300min. per week was en daarom dat ik dit vraag.
Voip calls
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik heb geen ervaring met telefoneren naar Frankrijk, maar kan wel bevestigen dat ik via Voipbuster meer dan 5 minuten (lees: onbeperkt) kan bellen naar vaste lijnen in België.
Misschien heb je gewoon pech gehad met enkele disconnects (dat gebeurt wel eens). Of is het echt systematisch? Zet je stopwatch er eens naast?
Misschien heb je gewoon pech gehad met enkele disconnects (dat gebeurt wel eens). Of is het echt systematisch? Zet je stopwatch er eens naast?
Nee want na een tijdje waren mijn gesprekken op en heb ik een nieuwe account moeten aanmaken.cloink schreef:Ik heb geen ervaring met telefoneren naar Frankrijk, maar kan wel bevestigen dat ik via Voipbuster meer dan 5 minuten (lees: onbeperkt) kan bellen naar vaste lijnen in België.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Hé? Wat?! Nieuwe account aanmaken? Waarom zou dat moeten? Je dient gewoon eens om de X dagen (90 of 120 bij de meesten) 10€ (excl. BTW) te storten en dan kan je even lang (X dagen) gratis en onbeperkt (lees: 300 a 600 minuten per week) bellen. Met jezelfde account.Zidane schreef:Nee want na een tijdje waren mijn gesprekken op en heb ik een nieuwe account moeten aanmaken.
Of heb je het nu over een gratis trial (dan zijn je disconnects logisch)?
A zo dus ik stort 10euro dan bel ik 90 of 120 onbeperkt en gratis(dus meer dan 300min.).En dan na die 90 of 120 dagen bel ik totdat mijn 10euro op zijn (ik had ergens gelezen iets van 1000min.) en dan herlaad ik weer 10euro.
Ben ik juist?
Ben ik juist?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Same here, maar ik zit nog in mijn gratis periode (12 cent naar GSM niet meegeteld).
BTW, 'je moet 12.50 Euro storten i.p.v. 10 Euro omdat BTW gerekend word. Je belkrediet is wel 10 Euro.
BTW, 'je moet 12.50 Euro storten i.p.v. 10 Euro omdat BTW gerekend word. Je belkrediet is wel 10 Euro.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
klopt dus niet, zoals reeds gezegd moet je freedays aankopen. dus 10euro (excl btw) storten en je kan gratis bellen naar de gratis bestemmingen, de beperking van 300min. per week is echter nog steeds geldig, als je er over gaat ga je het normaal tarief moeten betalen. een gebruiker die nooit geld stort kan enkel de gratis bestemmingen bellen, en na 60 minuten is het normaal gezien compleet gedaanZidane schreef: Ik had gelezen dat dit gratis en onbeperkt was(max 300min. per week)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat zal dan wel een extra beperking zijn - maar als je in totaal al meer dan een uur belde mag je al blij zijn dat je uberhaupt nog verbinding krijgtZidane schreef:Maar zijn gesprekken worden wel om de 5min gestopt.xenne schreef: een gebruiker die nooit geld stort kan enkel de gratis bestemmingen bellen, en na 60 minuten is het normaal gezien compleet gedaan
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m