Goeiedag,
Het zit zo, we hebben zopas Dommel besteld, maar omdat mijn vader zijn e-mails binnenkrijgt via een Telenet-mailbox, vraag ik me af hoe men die mailbox kan switchen naar een gmail of een dommel-mailbox zonder iedere afzender op de hoogte te brengen van de e-mailadresverandering. Had eens gelezen dat het zou mogelijk zijn of iets.
Bedant voor de aandacht.
Matthias
Telenet mailbox omzetten naar een gmail/hotmail of dommel
gaat niet, tenzij je een ander telenet gebruiker kent die ene mailbox teveel heeft (en genoeg honkvast is).Hier ook zo gedaan.Matthias schreef:Goeiedag,
Het zit zo, we hebben zopas Dommel besteld, maar omdat mijn vader zijn e-mails binnenkrijgt via een Telenet-mailbox, vraag ik me af hoe men die mailbox kan switchen naar een gmail of een dommel-mailbox zonder iedere afzender op de hoogte te brengen van de e-mailadresverandering. Had eens gelezen dat het zou mogelijk zijn of iets.
Bedant voor de aandacht.
Matthias
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
voor diezelfde reden heb ik nu net mijn eigen domain geregistreerd zodat ik eindelijk niet meer vasthang aan een isp, want eeuwig bij 1 isp blijven gebeurt toch niet meer... zal me ook ff veel moeite kosten in het begin om alles over te zetten enzo ma eens alles inorde is ben ik eindelijk volledig onafhankelijk van een isp op mail en webadressen.
Maar Gmail is een ideale oplossing zonder kosten!
Maar Gmail is een ideale oplossing zonder kosten!
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Inderdaad, een email adres kunt ge best los van uw proivder houden.pm schreef:Maar Gmail is een ideale oplossing zonder kosten!
Al was het maar dat ge niet telkens een nieuw mail adres moet doorgeven als ge verhuist, de provider word overgenomen of van naam verandert.
Gebruik hier zelf ook Gmail voor en ben er nog steeds erg tevreden van.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Gmail ondersteunt pop3. Je kan hem dus in eender welk mailprogramma toevoegen (bijv. Outlook).eco racer schreef:zonder dat je altijd moet inloggen via het web en telkenmale weer adres en password moet geven, ook op 2 computers, bvb PC en Laptop?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
het leuke is zelfs, dat sinds Gmail imap ondersteunt, je je mailarchief kan uploaden in gmail.
nu nog google vertrouwen
nu nog google vertrouwen

Mja hoezeer ik Gmail geweldig vind, hun machtspositie en toekomstplannen verontrusten me soms wel.fryelectro schreef:het leuke is zelfs, dat sinds Gmail imap ondersteunt, je je mailarchief kan uploaden in gmail.
nu nog google vertrouwen
Spoel een paar jaar door en Google en Microsoft kunnen goed het merendeel van het net controleren. Ze zijn nu al goed op weg trouwens met hun verticale en horizontale integraties (aankopen, lease,... van dark fiber en fiber en allerlei beloftevolle internet toepassingen en bedrijven).