Compensatie bij Dommel ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste Ceurrix,
Mocht iedereen voor uw gezaag (met uw internetverleden bij Telenet/EDPnet, nu Dommel, what's next?) hier al een compensatie gekregen hebben, dan had iedere Userbaser een internetverbinding die hij/zei gedurende enkele jaren niet meer zou moeten betalen...
Het lijkt mij dat jij onoverkomelijke problemen tegenkomt bij iedere provider waar jij bij zit. Zouden ze intern een blacklist aangelegd hebben misschien en die doorgeven?
Voor zij die de Ceurix-geschiedenis kennen (oa vanop Telenet forums): jullie weten waarschijnlijk wel waarover ik het heb.
En laten we vooral realtisch blijven: compensatie, waarvoor? Hangt er aan uw contract een SLA of enige vorm van gegarandeerde service vast soms?
Mocht iedereen voor uw gezaag (met uw internetverleden bij Telenet/EDPnet, nu Dommel, what's next?) hier al een compensatie gekregen hebben, dan had iedere Userbaser een internetverbinding die hij/zei gedurende enkele jaren niet meer zou moeten betalen...
Het lijkt mij dat jij onoverkomelijke problemen tegenkomt bij iedere provider waar jij bij zit. Zouden ze intern een blacklist aangelegd hebben misschien en die doorgeven?
Voor zij die de Ceurix-geschiedenis kennen (oa vanop Telenet forums): jullie weten waarschijnlijk wel waarover ik het heb.
En laten we vooral realtisch blijven: compensatie, waarvoor? Hangt er aan uw contract een SLA of enige vorm van gegarandeerde service vast soms?
Ik heb mijn laatste onterechte aanmaning gekregen en beantwoord op 3/1/2008 en 4/1/2008Burny schreef:Wat voor mij nu cruciaal is: ceurrrix, heb je die waarschuwingen/aanmaningen nu gehad of niet?
die heb ik beantwoord metVan: schedom nv/sa [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 3 januari 2008 13:08
Aan: ceurvelts henri
CC: [email protected]
Onderwerp: deletion warning: invoice #77517
Urgentie: Hoog
vindt een nederlandse versie van deze email hier <> .
_____
Dear ceurvelts,henri
This is a notice that proforma invoice 77517 still remains unpaid.
Note: this document cannot be used for accounting purposes. A final
invoice (usable in your accounting) will be created upon payment of this
proforma invoice!
Total still due: €41.95
Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur,
zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze
servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van
betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
op 4/1/2008 is hun geld voor de periode van 13/01/2008 tot 12/02/2008 via een storting bij de post gedaanMijn abonnement is betaald tot en met 12/01/2008.
De periode van 13/01/2008 tot 12/02/2008 zal betaald zijn voor
06/01/2008,het bewijs hiervan word doorgemaild
en heb ik aan Domme-L gemaild dat mijn betaling gedaan was en heb er een kopie van mijn betalingsbewijs er aan toegevoegd.
nadien heb ik niets meer van Domme-L gehoordFollow ups:
1 - User Reply - Friday, 4 January 2008, 1:40 p.m.
Betaling is gebeurd!
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dommel.com services [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 3 januari 2008 14:11
Ook van de belofte om me binnen de 24 uur te verwijderen heb ik niets meer gehoord.
Waar halen ze trouwens het recht om mij te mogen bedreigen op 3/1/2008 met
als ik betaald heb tot 12/1/2008.Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur,
zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze
servers en databases worden verwijderd.
wel werd ik op zondag 27/1/2008 (meer dan 3 weken na betaling) ten onrechte van het net gehaald
(op de moment dat men enkel kan bellen naar hun 0903 nummer tegen € 1.12/minuut)
dat valt niet op zeker ?
En de rest van het verhaal is al uitvoerig beschreven
Is dat antwoord duidelijk genoeg, voor wat voor U,
van cruciaal belang is??
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Misschien kan je volgende keer je betalingsbewijs per postduif opsturen. En rooksignalen zijn ook nog een optie!ceurrrix schreef:Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van
betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Is dat nu zo moeilijk om als ze vragen om te faxen, te faxen? Of even een belletje te geven en onmiddellijk te bevestigen of de betaling ontvangen is?
Ik heb geen fax of fax program en heb een email met een kopie van het betaling naar Domme-L en mezelf gestuurd.Mr.T schreef:Misschien kan je volgende keer je betalingsbewijs per postduif opsturen. En rooksignalen zijn ook nog een optie!ceurrrix schreef:Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van
betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Is dat nu zo moeilijk om als ze vragen om te faxen, te faxen? Of even een belletje te geven en onmiddellijk te bevestigen of de betaling ontvangen is?
Met dat belletje bedoeld U waarschijnlijk naar hun 0903 telefoneren tegen 1,12 €uro/minuut,waarvoor ik U bedank met,:
http://www.statehousereport.com/images/ ... _large.jpg
Hun contracten mogen trouwens na ondertekening ook worden gescand en per e-mail verzonden worden.
Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.
Het gevolg is ,dat ze het op hun Domme-Lse manier hebben afgehandeld.
Wie zou ik moeten zijn om mij het recht toe te kunnen eigenen ,het werk van de Domme-L medewerkers te gaan controleren.
Als ge ze telefonisch op hun fouten wijst,lachen ze U minachtend uit en proberen ze alles om de fout in de schoenen van de klant te schuiven.
Hier en op nog andere forums,zijn er ook forumgangers die zulke fouten persee willen goedpraten.
Neem ook nota van het feit,dat alles wat ik hier neerschrijf,zwart op wit (en zelfs inkleuren)kan aangetoond worden als bewijs.
Moest ik het niet kunnen bewijzen,ik zou zo geen grote klep kunnen openzetten.
Begrijpe wie kan
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
ceurrrix denk eerst ff na voor dat je iets zegt.ceurrrix schreef:Ik heb geen fax of fax program en heb een email met een kopie van het betaling naar Domme-L en mezelf gestuurd.Mr.T schreef:Misschien kan je volgende keer je betalingsbewijs per postduif opsturen. En rooksignalen zijn ook nog een optie!ceurrrix schreef:Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van
betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Is dat nu zo moeilijk om als ze vragen om te faxen, te faxen? Of even een belletje te geven en onmiddellijk te bevestigen of de betaling ontvangen is?
Met dat belletje bedoeld U waarschijnlijk naar hun 0903 telefoneren tegen 1,12 €uro/minuut,waarvoor ik U bedank met,:
http://www.statehousereport.com/images/ ... _large.jpg
Hun contracten mogen trouwens na ondertekening ook worden gescand en per e-mail verzonden worden.
Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.
Het gevolg is ,dat ze het op hun Domme-Lse manier hebben afgehandeld.
Wie zou ik moeten zijn om mij het recht toe te kunnen eigenen ,het werk van de Domme-L medewerkers te gaan controleren.
Als ge ze telefonisch op hun fouten wijst,lachen ze U minachtend uit en proberen ze alles om de fout in de schoenen van de klant te schuiven.
Hier en op nog andere forums,zijn er ook forumgangers die zulke fouten persee willen goedpraten.
Neem ook nota van het feit,dat alles wat ik hier neerschrijf,zwart op wit (en zelfs inkleuren)kan aangetoond worden als bewijs.
Moest ik het niet kunnen bewijzen,ik zou zo geen grote klep kunnen openzetten.
Begrijpe wie kan
Het hun 0903 nummer is voor te bellen BUITEN de normale kantooruren.
Dit wil dan ook zeggen dat dit alleen voor dringende gevallen is.
En dat je steeds weer herhaald met [ Domme-Lse - Domme-L ] is overdreven.
Als ik zie dat ze hun boterhammekes zitten op te eten aan hun pcke is het toch niet dat ze U probleem op een Domme-Lse manier afwerken maar dat ze zoveel mogelijk doen wat ze kunnen.De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
ceurrrix en als je niet tevreden bent met de werkwijze van Dommel vraag dan gewoon een verbreking van je contract aan en ga dan elders waar je denkt dat het beter is.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Consumenten die zelf nog nooit zelfstandig geweest zijn of in een zelfstandige familie opgegroeid vertonen meestal wel zo'n symptonen. Alhoewel... Hangt soms af van karakter.ketter schreef:De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 16 mei 2007, 01:16
ten eerste had ge al moeten reageren op na de eerste waarschuwing dat dit al betaalt was dan had je geen 2de gehad als je na een 2de niet antwoord ja normaal dat je eraf wordt gegooit wat komen ze misschien wel allemaal niet tegen 1 telefoontje had dit opgelost maarja 'dat kost teveel he' wel 10 € per uur lol dit duurt 2minute en alles was opgelost maarja
Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.ketter schreef:De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
Ik heb ze geloofd en ze zelfs veel meer tijd gegeven dan ze gingen nodig hebben .
Ik ben er wel meegevaren en dat word genoteerd.
De rest is voor als ik binnen een onbekend aantal dagen een antwoord op mijn laatste e-mail met ticket heb gekregen.
met de groetjes van zeurrrix
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Je lijkt me net een kind van 12 jaar... Doe is ff normaal, en stop met zeuren over dat 070 nummer, dit is goedkoper dan een gesprek naar een GSM. Als hier wat mis gaat, met eendert wat, bel gewoon ff. Heb je meteen antwoord. En trouwens, je hebt geen fax??? Wel ga dan ff naar de krantenwinkel, die faxen dat wel door voor jou...ceurrrix schreef:Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.ketter schreef:De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
Ik heb ze geloofd en ze zelfs veel meer tijd gegeven dan ze gingen nodig hebben .
Ik ben er wel meegevaren en dat word genoteerd.
De rest is voor als ik binnen een onbekend aantal dagen een antwoord op mijn laatste e-mail met ticket heb gekregen.
met de groetjes van zeurrrix
gr,
Jim
Waarom stel je me niet voor om mijn wagen te nemen en eens naar Landen te rijdenjimghw schreef:Je lijkt me net een kind van 12 jaar... Doe is ff normaal, en stop met zeuren over dat 070 nummer, dit is goedkoper dan een gesprek naar een GSM. Als hier wat mis gaat, met eendert wat, bel gewoon ff. Heb je meteen antwoord. En trouwens, je hebt geen fax??? Wel ga dan ff naar de krantenwinkel, die faxen dat wel door voor jou...ceurrrix schreef:Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.ketter schreef:De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
Ik heb ze geloofd en ze zelfs veel meer tijd gegeven dan ze gingen nodig hebben .
Ik ben er wel meegevaren en dat word genoteerd.
De rest is voor als ik binnen een onbekend aantal dagen een antwoord op mijn laatste e-mail met ticket heb gekregen.
met de groetjes van zeurrrix
gr,
Jim
en hen even persoonlijk op hun foutjes te gaan wijzen.
Mag ik er U attent op maken dat het hier in de eerste plaats gaat over.
e-mails en ticketten die niet worden nagezien ,
waardoor ik 2 maal onterecht ( want alles was op tijd betaald) van het internet werd gekipperd
en over het feit dat ik door Dommel onmiskenbaar als laattijdige betaler word gebrandmerkt
door dat ze mijn betaling valselijk registreren als zijnde betaald op 29/1/2008 ( wat een te late betaling zou zijn )
terwijl ik op 4/1/2008 betaald heb(wat wel ruim op tijd was)
Hier de gegevens van mijn volgende factuur
die ook zal betaald zijn voor 5/2/2008proforma faktuur nummer 85283 gecreëerd op 2008/01/15 vervaldatum 2008/02/05 bedrag €41.95 openstaand €41.95
Als ik dan bel,beliegen ze mij en proberen de schuld bij mij te leggen.
U probeerd ook de schuld bij mij te leggen want ik had een krantenwinkel met een fax moeten gaan zoeken.
Ik heb mijn fax lang geleden in de prullenbak gegooid en gebruik nu scanner,printer en e-mail via het internet,kwestie van met de tijd mee te evolueren.
Over die 070 moeten ze maar niet liegen dat het maar zoveel kost als een gewoon zonenummer.
Dat ze een gewoon nemen,dan moeten ze daar al niet meer over liegen tegenover de klanten
En dan is er die dwang waar ik niet tegen kan .
Ik zou extra moeten betalen als zij fouten maken.
Doe ik dat niet,dan kipperen ze me maar van het internet.
Jezus van Maria,waar is toch de logica ??
Seffens eens een paar kaarsjes aansteken.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Hoezeer ik ook niet moet weten van het gezaag van ceurrrix: hij heeft in deze wel gelijk...
Dommel voert álle communicatie per e-mail en moet dan maar de antwoorden via e-mail ook consequent opvolgen. Zij zijn hier duidelijk in de fout gegaan door hem zonder geldige reden af te sluiten. Alvorens je iemand afsluit, controleer je op z'n minst nog even manueel de betalingen. Maar je kan heus geen systeem automatisch mensen laten afsluiten als dat systeem niet waterdicht is.
Dat gezegd zijnde: een telefoontje had inderdaad het e.e.a. opgelost, allicht...
Dommel voert álle communicatie per e-mail en moet dan maar de antwoorden via e-mail ook consequent opvolgen. Zij zijn hier duidelijk in de fout gegaan door hem zonder geldige reden af te sluiten. Alvorens je iemand afsluit, controleer je op z'n minst nog even manueel de betalingen. Maar je kan heus geen systeem automatisch mensen laten afsluiten als dat systeem niet waterdicht is.
Dat gezegd zijnde: een telefoontje had inderdaad het e.e.a. opgelost, allicht...
Awel die kaarsjes hebben geholpen.
Domme-L heeft deze morgen om 6.16 uur een bijkomend bewijs van hun geknoei in m'n e-mail-brievenbus gedeponeerd.
2. De factuur dekt de periode van 29/12/2007 tot 29/01/2008.
Ik concludeer wat er staat,
1."Over de factuur word niet gecommuniceerd"
2.( Iemand heeft me vervloekt want)Voor de periode vanaf 29/01/2008 (Nu dus) is er zogezegd niets meer betaald
Rekening houdende met de datums die al vermeld zijn,had ik graag,hier eerst een zinnige verklaring en eventuele raad gekregen.
Waarna ik weer eens verplicht zal zijn,een afgedwongen telefoongesprek te voeren.
Ik zal dan ook ineens weten hoe men reageert op mijn beleefde vraag,
mij terug te bellen in verband met een fout,die zij gemaakt hebben .
Dit vraag ik om discuties over terechte of onterechte telefoonkosten te vermijden.
p.s. Als Dommel mee leest,(uit intresse voor zijn klanten)kunnen ze in afwachting van m'n telefonisch contact,
ook al eens achter een serieuze verklaring gaan zoeken(bijeensprokkelen)
Suggestie,: Dommel mag mij ook nu bellen op het door hen gekende telefoonnummer.
grts
Domme-L heeft deze morgen om 6.16 uur een bijkomend bewijs van hun geknoei in m'n e-mail-brievenbus gedeponeerd.
Voor de duidelijkheidGeachte Zeurrrix(naam aangepast)
We hebben uw betaling voor proforma invoice 77517 ontvangen. Dank U!
Alle diensten die werden opgenomen in deze proforma faktuur zullen binnen 3 werkdagen worden geactiveerd of verlengd.
Hou er wel rekening mee dat de activatie van een internetaansluiting tot 10 werkdagen in beslag kan nemen.
Een print-vriendelijke versie van deze definitieve faktuur vindt u hier. (vereist acrobat reader)
U kan deze faktuur afdrukken en aan uw boekhouding toevoegen.
Dit is de enige communicatie die u mbt deze faktuur zal ontvangen.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
En wat staat er in die factuur ? ?Dit is de enige communicatie die u met betrekking tot deze faktuur zal ontvangen.
1. Over de factuur word niet gecommuniceerd.adsl netconnect (2007/12/29 - 2008/01/29) 037110621 29.71 1 29.71
adsl boost package (2007/12/29 - 2008/01/29) 037110621 4.96 1 4.96
2. De factuur dekt de periode van 29/12/2007 tot 29/01/2008.
Ik concludeer wat er staat,
1."Over de factuur word niet gecommuniceerd"
2.( Iemand heeft me vervloekt want)Voor de periode vanaf 29/01/2008 (Nu dus) is er zogezegd niets meer betaald
Rekening houdende met de datums die al vermeld zijn,had ik graag,hier eerst een zinnige verklaring en eventuele raad gekregen.
Waarna ik weer eens verplicht zal zijn,een afgedwongen telefoongesprek te voeren.
Ik zal dan ook ineens weten hoe men reageert op mijn beleefde vraag,
mij terug te bellen in verband met een fout,die zij gemaakt hebben .
Dit vraag ik om discuties over terechte of onterechte telefoonkosten te vermijden.
p.s. Als Dommel mee leest,(uit intresse voor zijn klanten)kunnen ze in afwachting van m'n telefonisch contact,
ook al eens achter een serieuze verklaring gaan zoeken(bijeensprokkelen)
Suggestie,: Dommel mag mij ook nu bellen op het door hen gekende telefoonnummer.
grts
Laatst gewijzigd door ceurrrix 31 jan 2008, 12:27, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
ceurrrix wat blijf je toch moeilijk doen om niets man.
Als jij graag veel post ontvangt met je facturen en betalingen en noem maar op dan moet je bij Telenet en Belgacom zijn.Dan betaal je ook een stuk meer dan dat je nu moet betalen bij Dommel.
En je kan als je goesting hebt idd is naar Landen gaan maar dan zal je aan een gesloten deur staan want hun kantoor is in Diepenbeek.
Wat verwacht je van Dommel ? Dat je hier dagen aan een stuk zit te lullen en dat ze dan zullen springen voor U. Droom maar lekker verder kerel jij bent niet meer als een andere klant hoor.
Als jij graag veel post ontvangt met je facturen en betalingen en noem maar op dan moet je bij Telenet en Belgacom zijn.Dan betaal je ook een stuk meer dan dat je nu moet betalen bij Dommel.
En je kan als je goesting hebt idd is naar Landen gaan maar dan zal je aan een gesloten deur staan want hun kantoor is in Diepenbeek.
Wat verwacht je van Dommel ? Dat je hier dagen aan een stuk zit te lullen en dat ze dan zullen springen voor U. Droom maar lekker verder kerel jij bent niet meer als een andere klant hoor.
-
- Pro Member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik vraag me af wat jij zou doen als Dommel u onterecht afsluit.. zelfs al heb je enkele malen gebeld en gemaild, en beloven ze hun facturatiefout in orde te brengen, dan nog sluiten ze je af.ketter schreef:ceurrrix wat blijf je toch moeilijk doen om niets man.
Als jij graag veel post ontvangt met je facturen en betalingen en noem maar op dan moet je bij Telenet en Belgacom zijn.Dan betaal je ook een stuk meer dan dat je nu moet betalen bij Dommel.
En je kan als je goesting hebt idd is naar Landen gaan maar dan zal je aan een gesloten deur staan want hun kantoor is in Diepenbeek.
Wat verwacht je van Dommel ? Dat je hier dagen aan een stuk zit te lullen en dat ze dan zullen springen voor U. Droom maar lekker verder kerel jij bent niet meer als een andere klant hoor.
Ik vind dat ceurrrix er nog rustig bij blijft :s
Hopelijk ga ik dit nooit aan de hand hebben!
Ik verwacht alleen maar ,dat tenminste hun facturen juist zijn.ketter schreef:ceurrrix wat blijf je toch moeilijk doen om niets man.
Als jij graag veel post ontvangt met je facturen en betalingen en noem maar op dan moet je bij Telenet en Belgacom zijn.Dan betaal je ook een stuk meer dan dat je nu moet betalen bij Dommel.
En je kan als je goesting hebt idd is naar Landen gaan maar dan zal je aan een gesloten deur staan want hun kantoor is in Diepenbeek.
Wat verwacht je van Dommel ? Dat je hier dagen aan een stuk zit te lullen en dat ze dan zullen springen voor U. Droom maar lekker verder kerel jij bent niet meer als een andere klant hoor.
Is dat te veel gevraagd ? ?
En over de rest moet ik volgens U zwijgen.
Bedankt en de groeten
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Dat vind ik nu ook. Ik begrijp dat er veel dommel willen verdedigen door dik en dun omdat dommel zowat de enige is die het begrepen heeft qua volumeverbruik.Peterken schreef:Zouden de reakties ook zo zijn als dit bij TN/BGC gebeurde...
Ceurrix hebben ze goed liggen gehad. Ze konden op zijn minst hun fout toegeven en hem een compensatie geven.
Kunnen ze eens niet eerst nakijken of de betaling is gebeurd ja of nee voor ze iemand van het net afsluiten.
Ikzelf ben ook niet echt content van hun doen en laten.
Ik kan nog altijd niet op mijn klantenlogin.
Had nog geen twee maanden internet en het derde factuur moest al betaald worden. En geloof me ik ben niet de enige.
Heb al drie keer geen verbinding gehad op die twee maanden tijd.
Mails worden ofwel heel laat ofwel niet beantwoord.
Ik kan begrip opbrengen voor een groeiend bedrijf. Maar dan moeten zij dat van hun kant ook doen vind ik.
Je moet een kat een kat noemen. Van dommel mag precies bij velen niets gezegd worden. Wel we zullen eens zien als dit probleem blijft bestaan of jullie je isp nog gaan verdedigen door dik en dun.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Dommel is een hond ...nonkie schreef: Je moet een kat een kat noemen.
Maar verder geef ik de TS volledig gelijk. De service bij Dommel laat echt te wensen over, ik ben momenteel zeer ontevreden van mijn product en heb de indruk dat ticketjes naar /dev/null verdwijnen.
Alee,'k heb gebeld naar Domme-L facturatiedienst.
6 minuten muziek en ze waren er.
Ze konden mij niet bellen want zij beschikten niet over een lijn naar buiten.
Wat natuurlijk een doorzichtige leugen is.
Als ik dan mijn uitleg had gedaan en hij had het gaan nakijken,kon hij geen antwoord meer verzinnen en vroeg hij me wat geduld(nog wat naar de muziek te luisteren)want ik werd doorverbonden.
4 minutjes later kreeg ik Madam Domme-L herself aan de lijn.
Die wist me te vertellen dat er fouten waren gemaakt in het verleden,maar vanaf nu ging alles normaal zijn
Mijn facturen waren voldaan tot 12/02/2008 en zij verwachtte mijn volgende betaling tegen de 5/2/2008.
zij begon over het feit dat zij het bedrijf al tien jaar had,en met alles wettelijk in orde was,
dat ze al gelijk had gekregen van de ombudsman en van testaankoop,
en klapte de leugens die het bedrijf vertelde over het 070 telefoonnummer ook nog goed.
Verder wilde ze er geen woorden meer aan vuil maken.( op haar briefje vond ze geen passende uitleg meer)
Ze bedankte me ook nog voor de publiciteit die ik ,met mijn gezaag op de forums,voor haar maakte.
De tijd dat ik de lijn voor andere klagers blokkeerde,: 27 minuten kostprijs :4,725 €.
Word genoteerd.
En zo handelen ze dat af bij Domme-L.
Daarbij waarschijnlijk hopende dat ik er niets kan tegen doen en het daarbij zal laten..
Ze volgt ook een beetje de commentaar op de forums.
Dat ze dan het antwoord op mijn schriftelijke klacht maar door een goede advocaat laat schrijven.Want dat zal nodig zijn .
Ik laat me door Domme-L niet ten onrechte brandmerken als slechte betaler.(Wet op de bescherming van de Privacy)
En dat is geen bedreiging maar een belofte.
Het verschil tussen de 2 ?
Het een mag je niet uitvoeren ,aan het ander moet je U houden
6 minuten muziek en ze waren er.
Ze konden mij niet bellen want zij beschikten niet over een lijn naar buiten.
Wat natuurlijk een doorzichtige leugen is.
Als ik dan mijn uitleg had gedaan en hij had het gaan nakijken,kon hij geen antwoord meer verzinnen en vroeg hij me wat geduld(nog wat naar de muziek te luisteren)want ik werd doorverbonden.
4 minutjes later kreeg ik Madam Domme-L herself aan de lijn.
Die wist me te vertellen dat er fouten waren gemaakt in het verleden,maar vanaf nu ging alles normaal zijn
Mijn facturen waren voldaan tot 12/02/2008 en zij verwachtte mijn volgende betaling tegen de 5/2/2008.
zij begon over het feit dat zij het bedrijf al tien jaar had,en met alles wettelijk in orde was,
dat ze al gelijk had gekregen van de ombudsman en van testaankoop,
en klapte de leugens die het bedrijf vertelde over het 070 telefoonnummer ook nog goed.
Verder wilde ze er geen woorden meer aan vuil maken.( op haar briefje vond ze geen passende uitleg meer)
Ze bedankte me ook nog voor de publiciteit die ik ,met mijn gezaag op de forums,voor haar maakte.
De tijd dat ik de lijn voor andere klagers blokkeerde,: 27 minuten kostprijs :4,725 €.
Word genoteerd.
En zo handelen ze dat af bij Domme-L.
Daarbij waarschijnlijk hopende dat ik er niets kan tegen doen en het daarbij zal laten..
Ze volgt ook een beetje de commentaar op de forums.
Dat ze dan het antwoord op mijn schriftelijke klacht maar door een goede advocaat laat schrijven.Want dat zal nodig zijn .
Ik laat me door Domme-L niet ten onrechte brandmerken als slechte betaler.(Wet op de bescherming van de Privacy)
En dat is geen bedreiging maar een belofte.
Het verschil tussen de 2 ?
Het een mag je niet uitvoeren ,aan het ander moet je U houden
Laatst gewijzigd door ceurrrix 31 jan 2008, 18:19, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Daarop antwoorde Madam Domme-Lnonkie schreef:Dat vind ik nu ook. Ik begrijp dat er veel dommel willen verdedigen door dik en dun omdat dommel zowat de enige is die het begrepen heeft qua volumeverbruik.Peterken schreef:Zouden de reakties ook zo zijn als dit bij TN/BGC gebeurde...
Ceurrix hebben ze goed liggen gehad. Ze konden op zijn minst hun fout toegeven en hem een compensatie geven.
Kunnen ze eens niet eerst nakijken of de betaling is gebeurd ja of nee voor ze iemand van het net afsluiten.
Ikzelf ben ook niet echt content van hun doen en laten.
Ik kan nog altijd niet op mijn klantenlogin.
Had nog geen twee maanden internet en het derde factuur moest al betaald worden. En geloof me ik ben niet de enige.
Heb al drie keer geen verbinding gehad op die twee maanden tijd.
Mails worden ofwel heel laat ofwel niet beantwoord.
Ik kan begrip opbrengen voor een groeiend bedrijf. Maar dan moeten zij dat van hun kant ook doen vind ik.
Je moet een kat een kat noemen. Van dommel mag precies bij velen niets gezegd worden. Wel we zullen eens zien als dit probleem blijft bestaan of jullie je isp nog gaan verdedigen door dik en dun.
Ze laten liever iemand door hun automaat van het net kicken,Neen,dat kunnen we niet nazien ,want dan moeten we nog eens 4 man extra personeel gaan aannemen en kunnen we U geen goedkoop abonnement meer bezorgen.
het slachtoffer zal wel bellen en dat brengt ook op.
Al is het maar door besparingen op het personeel.
TN verdient het met zijn extra blokken en met een flippende telemeter.
Dommel is content met de paar centjes van de telefoons en het besparen op extra personeel
En wij moeten ons laten doen.
Hoe zat da weer met een eventuele betaalstaking tegen wat er allemaal fout is bij de Belgische IP's ? ?
We kunnen er terug Belgie mee op de Wereldkaart zetten.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 1933
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
http://www.dommel.be/nl/company/jobs.php?cust=home
Je kan altijd je aanmelden om bij dommel te gaan werken.
Dan kan je eigen problemen oplossen en intussen ook nog wat problemen van anderen
Je kan altijd je aanmelden om bij dommel te gaan werken.
Dan kan je eigen problemen oplossen en intussen ook nog wat problemen van anderen
Ik kan niet liegenljd schreef: http://www.dommel.be/nl/company/jobs.php?cust=home
Je kan altijd je aanmelden om bij dommel te gaan werken.
Dan kan je eigen problemen oplossen en intussen ook nog wat problemen van anderen
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Is het jullie ook al opgevallen dat er zoveel posts bijgekomen zijn na een dag van hem?
Ik kan nu al niet meer volgen na een werkdag (over werken gesproken).
Ofwel hebben we inderdaad te maken met een kind van 12 dat hier zit af te lullen of een gepensioneerde die geen blijf weet met z'n vrije tijd.
Ik kan nu al niet meer volgen na een werkdag (over werken gesproken).
Ofwel hebben we inderdaad te maken met een kind van 12 dat hier zit af te lullen of een gepensioneerde die geen blijf weet met z'n vrije tijd.
Bespaar de Dommel klanten en hun personeel daar maar van. Als iedere ticket met dezelfde hoeveelheid zever erbij afgewerkt wordt...ljd schreef:http://www.dommel.be/nl/company/jobs.php?cust=home
Je kan altijd je aanmelden om bij dommel te gaan werken.
Dan kan je eigen problemen oplossen en intussen ook nog wat problemen van anderen
Ceurrix, kan je je respect behouden tegenover de ISP's? Zoals dat beschreven staat in onze forum regels?ceurrrix schreef:Alee,'k heb gebeld naar Domme-L facturatiedienst.
Dit is niet slecht bedoelt en hiermee willen we je probleem proberen niet minimaliseren. Maar een zekere professionaliteit (of beter gezegt; volwassenheid) is wel aangewezen. Zeker op een openbare plaats als dit forum.
Jawadde zeg, man gij kunt er wat van ze.
Maar elke keer als ik uw gezaag hier hoor komt er wel een glimlachje op mijn gezicht, dan stel ik me voor hoeveel plezier gij en Scarlet aan elkaar zouden kunnen hebben
Want dat akkefietje dat gij hier voorhebt is echt niks vergeleken met de misserie die ik en men vader al gehad hebben met de Scarlet helpdesk en facturatie diensten. Die elkaar trouwens niet eens bleken te kennen twee jaar geleden lol.
Ceurix, gij en Scarlet zijn voor elkaar gemaakt jong.
Maar elke keer als ik uw gezaag hier hoor komt er wel een glimlachje op mijn gezicht, dan stel ik me voor hoeveel plezier gij en Scarlet aan elkaar zouden kunnen hebben
Want dat akkefietje dat gij hier voorhebt is echt niks vergeleken met de misserie die ik en men vader al gehad hebben met de Scarlet helpdesk en facturatie diensten. Die elkaar trouwens niet eens bleken te kennen twee jaar geleden lol.
Ceurix, gij en Scarlet zijn voor elkaar gemaakt jong.
Ik persoonlijk volg facturatieproblemen heel sterk op, want het is wel hun probleem maar jij zit uiteindelijk met de gebakken peren. Zelfs met Easynet heb ik nog facturatieproblemen gehad maar dat was na 2 keer bellen ook opgelost, en dat was dan bij een provider die Service met grote S aanbood.
Facturatieproblemen zou ik dus niet lagen liggen in de hoop dat de provider het wel allemaal oplost, en zeker niet bij Dommel (of Belgacom, of Telenet, ...)
Moest je alle energie die je hier verprutst om over 'Domme-L' te klagen zou gebruiken om het probleem constructief op te lossen, het zou nogal vooruit gaan.
Facturatieproblemen zou ik dus niet lagen liggen in de hoop dat de provider het wel allemaal oplost, en zeker niet bij Dommel (of Belgacom, of Telenet, ...)
Moest je alle energie die je hier verprutst om over 'Domme-L' te klagen zou gebruiken om het probleem constructief op te lossen, het zou nogal vooruit gaan.
Wel,ik heb juist een email in mijn bus gekregen van een kennis die ik Dommel aangeraden had.verb schreef:Ik persoonlijk volg facturatieproblemen heel sterk op, want het is wel hun probleem maar jij zit uiteindelijk met de gebakken peren. Zelfs met Easynet heb ik nog facturatieproblemen gehad maar dat was na 2 keer bellen ook opgelost, en dat was dan bij een provider die Service met grote S aanbood.
Facturatieproblemen zou ik dus niet lagen liggen in de hoop dat de provider het wel allemaal oplost, en zeker niet bij Dommel (of Belgacom, of Telenet, ...)
Moest je alle energie die je hier verprutst om over 'Domme-L' te klagen zou gebruiken om het probleem constructief op te lossen, het zou nogal vooruit gaan.
Hij heeft volgens zijn proforma factuur 89,26€ betaald op 03/01/2008.
Op het internet heeft hij nog geen millimeter kunnen surfen wegens
Voor een 2e factuur ter waarde van 49.26€ met als vervaldatum 03/02/2008 heeft hij vandaag al een aanmaning gekregen en begint DommeL al te dreigen wegens laattijdige betaling.expected activation date : to be determined
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
Hoe moet ik hem nu uitleggen,dat zoiets normaal is ? ?
Dat hij betaald heeft voor internet dat nog niet werkt,
en dat hij nu de 2é factuur moet betalen,
om het niet werken van het internet te laten verder gaan.
Moet ik hem nu zeggen dat hij tegen 10.5€/uur moet gaan bellen om zijn beklag te maken.
Want de klachten die hij al gedaan heeft via hun ticketsysteem worden niet beantwoord.
Wetende dat het zelfde probleem zich voordoet bij meerdere mensen,
Zou ik hier toch graag een logisch antwoord op zien.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Dommel gaat hier inderdaad in de fout, maar maak daar toch niet zo'n drama van.
Moest ik een klant als jij aan de telefoon hebben dan mag je gerust zijn dat ik de telefoon gewoon inhaak. Je mag hier wat komen pronken met je juridisch woordgebruik, maar herhaal eerst even de basisregels van beleefdheid.
Je kiest bij Dommel voor een goedkoop abbonement en deze goedkope prijs kunnen ze onder andere bereiken door te besparen op personeel.
Betaal je liever meer zodat je een betere helpdesk kunt raadplegen, ga dan naar Belgacom en Telenet. Maar zij hebben dan opnieuw andere gebreken.
De klant is koning moet niet al te letterlijk worden opgenomen. Het blijven tenslotte bedrijven en die zijn in de eerste plaats altijd op zoek naar winstmaximalisatie. Dit gaat meestal ten koste van de consument.
Welcome to life!
Wordt volwassen en zoek een leven.
Wij danken u.
Moest ik een klant als jij aan de telefoon hebben dan mag je gerust zijn dat ik de telefoon gewoon inhaak. Je mag hier wat komen pronken met je juridisch woordgebruik, maar herhaal eerst even de basisregels van beleefdheid.
Je kiest bij Dommel voor een goedkoop abbonement en deze goedkope prijs kunnen ze onder andere bereiken door te besparen op personeel.
Betaal je liever meer zodat je een betere helpdesk kunt raadplegen, ga dan naar Belgacom en Telenet. Maar zij hebben dan opnieuw andere gebreken.
De klant is koning moet niet al te letterlijk worden opgenomen. Het blijven tenslotte bedrijven en die zijn in de eerste plaats altijd op zoek naar winstmaximalisatie. Dit gaat meestal ten koste van de consument.
Welcome to life!
Wordt volwassen en zoek een leven.
Wij danken u.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
ceurrrix je bent weer maar wat aan het lullen hier hoor.
Hoe dikwijls is er hier al gezegd dat je idd moet betalen vanaf de dag dat je een contract tekend bij Dommel MAAR vanaf het mom dat je kan inloggen word het teveel betaalde bedrag verrekend in je eerst volgend factuur.Gebruik toch is in godsnaam de zoekfunctie hier.En als je het niet snapt zal ik er een tekeningske bijmaken.Je hebt hier 167 berichten gepost en daar zijn op zijn minst 160 berichten bij waar je niks anders doet dan klagen over vanalles en nog wat.
Hoe dikwijls is er hier al gezegd dat je idd moet betalen vanaf de dag dat je een contract tekend bij Dommel MAAR vanaf het mom dat je kan inloggen word het teveel betaalde bedrag verrekend in je eerst volgend factuur.Gebruik toch is in godsnaam de zoekfunctie hier.En als je het niet snapt zal ik er een tekeningske bijmaken.Je hebt hier 167 berichten gepost en daar zijn op zijn minst 160 berichten bij waar je niks anders doet dan klagen over vanalles en nog wat.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat hij tweede factuur moet betalen is zeker geen alleenstaand geval. normaal gezien is dat niet echt probleem omdat alles later op z'n pootjes terecht komt. is gewoon de normale procedure, facturatie werkt volledig automatisch, zie ook de Dommel infoBASE.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Als je dit een aanmaning en bedreiging noemt dan weet ik het niet meer hoor ... Voor diegene die nog nooit een herrinnering van Dommel hebben gehad hieronder de Nederlandse tekst van de Email.Voor een 2e factuur ter waarde van 49.26€ met als vervaldatum 03/02/2008 heeft hij vandaag al een aanmaning gekregen en begint DommeL al te dreigen wegens laattijdige betaling.
De betailing was 2 dagen voordien gebeurt, de dag erna had ik al een bevestiging van betaling.1st reminder: invoice #XXXXXX
Geachte XXXXXXXXXX
Uw proforma faktuur XXXXX staat in onze database nog steeds onbetaald.
Let op: dit document kan u niet gebruiken in uw boekhouding. Een definitieve faktuur (die u wel kan gebruiken in uw boekhouding) zal opgesteld worden na betaling van deze proforma faktuur!
Nog verschuldigd bedrag: €XX.XX
package service id quantity start date renew date next renewal payperiod price one-time activation discount total
adsl netconnect:
02XXXXXXX
serv-XXXXX 1 0000/00/00 2008/02/01 2008/03/01 1 €XX,XX €0.00 €0.00 €XX,XX
sub-total: €XX,XX
21%vat due : €X,XX
(credit): €0.00
total due: €XX,XX
Een print-vriendelijke versie van deze proforma faktuur vindt u hier. (vereist acrobat reader)
Gelieve het bedrag (€xx.XX) over te maken op bankrekening KBC 734-XXXXXX-XX met vermelding "+++XXX/XXXX/XXXXX+++". Gebruik ENKEL deze gestructureerde referentie als mededeling bij de overschrijving zodat we uw betaling snel kunnen verwerken!
U kan deze faktuur online bekijken of uw gegevens aanpassen via XXXXXXXXXXXXXXXXX
Indien deze faktuur een verlengingsfaktuur betreft, gelieve deze per kerende te voldoen teneinde afsluiting van uw diensten en verwijdering van de account-gegevens te voorkomen.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve deze herinnering te negeren.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
schedom nv/sa - order department
Als je de andere posts leest van Ceurrix dan heeft hij reeds problemen gehad met andere isp's ook, zegt genoeg voor mij .....
GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Dat zegt helemaal niks! Ik heb met andere internetproviders nooit problemen gehad. Sinds ik ben beginnen proberen overschakelen heb ik net als Ceurrix niks als miserie gehad met DommeL.mala schreef:Als je de andere posts leest van Ceurrix dan heeft hij reeds problemen gehad met andere isp's ook, zegt genoeg voor mij .....
Ik krijg een factuur voor maand 2 terwijl ik niet eens mijn activatiedatum ken. Ik heb al meer dan één maand een ticket openstaan op hun helpdesk, sorry, maar dan is het toch duidelijk waar het probleem zit, nee?
Laten we een hond een hond noemen, maar DommeL is een pitpull, die zijn klanten in hun gat bijt wanneer een klacht over een probleem hun niet aanstaat.
Kan je eens een link naar die Dommel infoBASE plaatsen.xenne schreef:dat hij tweede factuur moet betalen is zeker geen alleenstaand geval. normaal gezien is dat niet echt probleem omdat alles later op z'n pootjes terecht komt. is gewoon de normale procedure, facturatie werkt volledig automatisch, zie ook de Dommel infoBASE.
Want ik ben blijkbaar te lomp om die te vinden
http://www.google.be/search?hl=nl&q=Dom ... eken&meta=
Dank bij voorbaat
Laatst gewijzigd door ceurrrix 05 feb 2008, 09:42, in totaal 2 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
what about ...ceurrrix schreef:Kan je eens een link naar die Dommel infoBASE plaatsen.xenne schreef:dat hij tweede factuur moet betalen is zeker geen alleenstaand geval. normaal gezien is dat niet echt probleem omdat alles later op z'n pootjes terecht komt. is gewoon de normale procedure, facturatie werkt volledig automatisch, zie ook de Dommel infoBASE.
Want ik ben blijkbaar te lomp om die te vinden
http://www.google.be/search?hl=nl&q=Dom ... eken&meta=
Dank bij voorbaat
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13635
Moeilijk he!
Als men U een aanrekening stuurt van meer dan 700 euro,mala schreef:Als je dit een aanmaning en bedreiging noemt dan weet ik het niet meer hoor ... Voor diegene die nog nooit een herrinnering van Dommel hebben gehad hieronder de Nederlandse tekst van de Email.Voor een 2e factuur ter waarde van 49.26€ met als vervaldatum 03/02/2008 heeft hij vandaag al een aanmaning gekregen en begint DommeL al te dreigen wegens laattijdige betaling.
De betailing was 2 dagen voordien gebeurt, de dag erna had ik al een bevestiging van betaling.1st reminder: invoice #XXXXXX
Geachte XXXXXXXXXX
Uw proforma faktuur XXXXX staat in onze database nog steeds onbetaald.
Let op: dit document kan u niet gebruiken in uw boekhouding. Een definitieve faktuur (die u wel kan gebruiken in uw boekhouding) zal opgesteld worden na betaling van deze proforma faktuur!
Nog verschuldigd bedrag: €XX.XX
package service id quantity start date renew date next renewal payperiod price one-time activation discount total
adsl netconnect:
02XXXXXXX
serv-XXXXX 1 0000/00/00 2008/02/01 2008/03/01 1 €XX,XX €0.00 €0.00 €XX,XX
sub-total: €XX,XX
21%vat due : €X,XX
(credit): €0.00
total due: €XX,XX
Een print-vriendelijke versie van deze proforma faktuur vindt u hier. (vereist acrobat reader)
Gelieve het bedrag (€xx.XX) over te maken op bankrekening KBC 734-XXXXXX-XX met vermelding "+++XXX/XXXX/XXXXX+++". Gebruik ENKEL deze gestructureerde referentie als mededeling bij de overschrijving zodat we uw betaling snel kunnen verwerken!
U kan deze faktuur online bekijken of uw gegevens aanpassen via XXXXXXXXXXXXXXXXX
Indien deze faktuur een verlengingsfaktuur betreft, gelieve deze per kerende te voldoen teneinde afsluiting van uw diensten en verwijdering van de account-gegevens te voorkomen.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve deze herinnering te negeren.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
schedom nv/sa - order department
Als je de andere posts leest van Ceurrix dan heeft hij reeds problemen gehad met andere isp's ook, zegt genoeg voor mij .....
daar waar ze recht hebben op iets meer dan 100 euro,
dan betaald U en maakt U geen problemen
Wel dat is uw volste recht,en daar hoef ik of een ander geen commentaar op te geven.
Betaal die 700 euro maar zonder problemen te maken.
En van mij je gerust hetgeen men mij teveel vraagt,ook betalen,
Dan is dat al 7 maand aanslepend probleem opgelost en kan ik de Ombudsman ontlasten van dat probleem.
waarvoor mijn dank op voorhand
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =