Om toch ook eens wat "goed" nieuws ivm scarlet op dit forum te zetten. Sinds ik mijn nieuwe computer heb is de snelheid van mijn scarlet internetverbinding een stuk sneller geworden. Ik heb ook een nieuwe modem (nu ethernet vroeger een USB )
Vroeger zat ik rond de 1,1 mbps of zelfs iets daaronder soms en nu zit ik rond de 1,5/1,6 mbps. Ik snap dat dit nog steeds trager is dan de beloofde 6 mbps waarvoor ik betaal, maar toch ben ik best tevreden met deze hogere snelheid.
Ik wou dus ook toch eens wat positiefs op dit forum zetten alhoewel het welllicht niks met scarlet te maken heeft en wellicht enkel door mijn nieuwe pc en modem komt.
scarlet sneller nu ik een nieuwe computer heb
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 20 keer
wanneer gaan ze eigenlijk hun probleemzone's upgraden?
Edpnet , fulladsl, dxadsl ..ze krijgen toch normaal gezien veel klachten binnen die niet kunnen blijven duren?
Ikzelf heb momenteel ook zo'n 1.7 ... terwijl ik een 3.3 profiel heb . Ook een pak minder dan de beloofde 6 dus
Edpnet , fulladsl, dxadsl ..ze krijgen toch normaal gezien veel klachten binnen die niet kunnen blijven duren?
Ikzelf heb momenteel ook zo'n 1.7 ... terwijl ik een 3.3 profiel heb . Ook een pak minder dan de beloofde 6 dus

VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
ik zit ook op een 3,3 mbps profiel en heb daar ook al eens over geklaagd toen ik nog 1,1 mbps had.Fluppeke schreef:wanneer gaan ze eigenlijk hun probleemzone's upgraden?
Alhoewel ik nog steeds graag de 6 mbps zou hebben, vind ik persoonlijk de 30 Gb datalimiet plots een belangrijker probleem. Met deze iets hogere snelheid die ik nu heb dl ik ook wat meer en kan ik nu makkelijk internetradio beluisteren en daardoor zit ik al snel aan 1 GB per dag.
En ja ik hoop ook dat ik snel een adsl 20 (of adsl2 ) kan krijgen in mijn regio , maar ik vrees ervoor want ik woon in een landelijke regio.