probleem met philipsmodem met blauw kapje

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Peterken
Premium Member
Premium Member

Ik gebruik deze modem [sna6600/18] sinds een paar weken - voorheen had ik een speedtouch 510 die altijd zonder problemen werkte, heb deze aan mijn zus gegegeven - en sindsdien heb ik wat vreemde toestanden hier, zie ook deze thread.
Daarnet startte ik mijn pc opnieuw op en ik kreeg foumeldingen omdat ik geen internetverbinding had. :bang:
Dan maar eens in de modem gaan kijken en in de log stond weer die flood melding. Een reset van de modem gedaan en het duurde een hele tijd eer alles terug ok was.
Nu wilde ik eens kijken naar een andere/nieuwe firmware maar kan die noch op de site van philips, BGC als via google vinden.

Iemand een idee waar deze te vinden is?
Alvast bedankt!
P'ken.
x-dragon
Starter
Starter

zie ook de volgende link ... uw modem staat ook tussen die upgrade's dacht ik...
Dommel user
Peterken
Premium Member
Premium Member

Bedankt x-dragon maar ondanks dat het type dat ik heb idd er tussen staat geeft die tool aan dat ik de verkeerde modem kies.... :bang:
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”